Jump to content

Age Of Empires


Wrieh

Recommended Posts

Ik neem geen Illegale Games :duh: . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen :7 .

Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. ;)

Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    47

  • Cabyon

    21

  • Nissan

    20

  • Big Boss

    10

Top Posters In This Topic

Ik neem geen Illegale Games :duh: . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen :7 .

Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. ;)

Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor.

50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem geen Illegale Games :duh: . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen :7 .

Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. ;)

Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor.

50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen...

60 - 70 euro voor PS3

30 - 50 euro voor PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem geen Illegale Games :duh: . Ik probeer de Games Industrie weer wat geld in te pompen :7 .

Nou, met die dure prijzen qua games krijg je anders wel snel de neiging om hem gewoon te downloaden. ;)

Op Ps3 mss... Pc is nog altyd het goedkoopste qua nieuwe games hoor.

50 Euro aan één game is niet bepaald goedkoop te noemen...

60 - 70 euro voor PS3

30 - 50 euro voor PC.

Het is eigenlijk te gek voor woorden, €65,- voor één PS3 spel. Als ze het nou verlagen naar rond de €50,-, kopen meer mensen het, dus dezelfde winst. (Misschien nog wel meer...)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is eigenlijk te gek voor woorden, €65,- voor één PS3 spel. Als ze het nou verlagen naar rond de €50,-, kopen meer mensen het, dus dezelfde winst. (Misschien nog wel meer...)

Ik koop anders geen spellen van 50 euro...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe soms als ik twijfels heb over een game de DEMO downloaden. Als ik die te onduidelijk vind download ik hem, speel hem, beoordeel hem en als hij goed is koop ik hem :puh: . Speelt iemand hier trouwens nog Online? Zoja, kunnen we 2 tegen 2 doen :D .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe soms als ik twijfels heb over een game de DEMO downloaden. Als ik die te onduidelijk vind download ik hem, speel hem, beoordeel hem en als hij goed is koop ik hem :puh: . Speelt iemand hier trouwens nog Online? Zoja, kunnen we 2 tegen 2 doen :D .

Ik kan wel online als ik wil. Ik heb alleen een bug waardoor ik andere niet kan joinen, ik kan alleen spelen als ik de game zelf start. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...