Jump to content

Age Of Empires


Wrieh

Recommended Posts

Ook speel ik geregeld AoE III. Zijn er nog mensen die dit spel heden ten dagen nog spelen?

Jep, AoE III speel ik zo nu en dan nog wel eens met een vriend. Vaak bundelen we onze krachten om te strijden tegen een aantal sterke bots. Als ik me verveel start ik Age of Empires Online nog wel eens op, al kwam ik er laatst achter dat de support voor die game helaas is stopgezet.... Waarschijnlijk zal dat voor mijzelf dus ook geen lang leven meer beschoren zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    47

  • Cabyon

    21

  • Nissan

    20

  • Big Boss

    10

Top Posters In This Topic

Ook speel ik geregeld AoE III. Zijn er nog mensen die dit spel heden ten dagen nog spelen?

Jep, AoE III speel ik zo nu en dan nog wel eens met een vriend. Vaak bundelen we onze krachten om te strijden tegen een aantal sterke bots. Als ik me verveel start ik Age of Empires Online nog wel eens op, al kwam ik er laatst achter dat de support voor die game helaas is stopgezet.... Waarschijnlijk zal dat voor mijzelf dus ook geen lang leven meer beschoren zijn.

Ha, vet! Het is inderdaad jammer dat de support is stopgezet. Ik speelde zelf amper Online via dat spel (was door herinstallatie met mijn cd op mijn eigen computer niet mogelijk, had 'm daarvoor al op een andere pc geïnstalleerd). Speel dan soms nog LAN met een vriend. Is leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ha, vet! Het is inderdaad jammer dat de support is stopgezet. Ik speelde zelf amper Online via dat spel (was door herinstallatie met mijn cd op mijn eigen computer niet mogelijk, had 'm daarvoor al op een andere pc geïnstalleerd). Speel dan soms nog LAN met een vriend. Is leuk.

Bedoel je nu Age of Empires Online of de online mode van AoE III op zich? puh2.gif AoE Online is namelijk een echt spel (zonder CD en free-to-play). Het bevat alle elementen die je van een normale AoE gewend bent, echter is het wat toegankelijker, dus minder 'hardcore', en heeft het een ander jasje.

AoE III speel ik ook wel eens LAN, maar die potjes worden op den duur zo eentonig. Het ontaardt elke keer weer in een Falconet gevecht. In aller eerlijkheid moet ik dan ook bekennen dat ik niet bepaalt een meesterlijk strateeg ben. blij.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, ik ben zo'n beetje gestopt met AoE (3) omdat het op den duur gewoon kannonnenspammerij word. Zelfs met paarden en grenadiers kun je niet opboksen tegen wat zij zouden moeten counteren. Wil wel met wat mensen van GTAF een keertje spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Age of Empires III wel geïnstalleerd hier, volgens mij niet met de uitbreidingen. (Maar die staan in de kast, kan ze er zo bij gooien.) Ik heb 't in geen tijden meer gespeeld, maar het zou me wel enorm leuk zijn als we met een flinke groep multiplayer kunnen doen, eventueel met voice-chat ofzo. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Hamachi echt een vreselijk ding en ik probeer het te vermijden waar mogelijk. Ik heb wel een manier gevonden waardoor dat "failed to join game" probleem opgelost lijkt te zijn. Het ligt niet echt voor de hand, maar als je µTorrent installeert en de poort die het programma moet gebruiken instelt op 2300 dan zal je zonder problemen kunnen spelen. Zelfs als je µTorrent daarna nooit meer opstart.

Daarnaast is een potje met NPC's ook niet echt een aanrader. De NPC's zijn ofwel oerdom ofwel veel te sterk. Hun stad is een rommeltje en de enige units die ze maken zijn die Saloon ventjes en kanonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... Age of Empires III ligt hier ook nog ergens onder het stof. Ik heb geen flauw idee of hij op m'n huidige laptop speelbaar is. Mocht het spel op m'n laptop speelbaar zijn, dan ben ik ook wel in voor wat potjes online. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Speelde AoE2 wel 1 jaar terug ofzo op Hamachi.

AoE3 heb ik zelf niet echt vaak gespeeld ( volgens mij maar 1 of geen keer ) . AoE 1 Heb ik ook wel gespeeld, maar ik vond 2 leuker. Je had ook nog Age of Mythology, dat vond ik zelf een wat mindere game.

Link to comment
Delen op andere websites

Hamachi mag dan wel vreselijk zijn, het werkt wel. Laten we dat gewoon gebruiken, ik heb geen toegang tot poorten openen thuis.

+1

Ik heb ook geen toegang tot poorten openen. Hamachi werkt, en daar gaat het om. Ik hou er verder ook niet van, maar zolang de verbinding loopt ben ik al tevreden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...