Basssss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Die van mij zijn wel clueless, maar ze vonden het ook een goed idee om het wachtwoord van de router te veranderen en het niet op te schrijven. Nu weet niemand het wachtwoord meer en ik moet wel in de router komen, als ik mijn poorten wil openzetten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Reset knopje. Maar als je mijn truckje toepast hoef je normaal gezien niets te doen in de router. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Ik hou het liever bij het trucje genaamd "Hamachi". Die is in mijn ogen het makkelijkst en we weten dat het werkt. (Ik heb wel eens eerder via Hamachi gespeeld.) Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Dan kan ik zeker niet meer meedoen? Age of Empires, heel lang niet meer gedaan. Was met GTA het spel wat ik het meest deed. Echt honderden uren gespeeld Zowel de eerste als de laatste. Komt er ooit nog een nieuwe uit? Ensemble bestaat toch niet meer? Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Zullen we zeggen: zaterdagavond een paar potjes Age of Empires III doen? (Met of zonder de uitbreidingen?) De eerste 5 die zich melden kunnen mogen van mij meedoen. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 (bewerkt) Ensemble is al lang dood . Ik doe mee! Welke map? Bewerkt: 16 mei 2013 door Haruhi_Suzumiya Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Count me in. Ook al is het met die rommel. Ik heb de expansions en als het even kan speel ik TAD. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Heb alle uitbreidingen. Ik doe mee. Reageren
Basssss Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Hebben jullie ook beschikking over de uitbreidingen, Haruhi en Night-Men? Zijn er eventueel suggesties voor mappen verder? Als we geen map weten kunnen we wel een paar 'random' maps kiezen. Verder misschien een idee om Skype-namen uit te wisselen, dan maken we daar gewoon een groepschat aan? Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Heb wel wat vette mappen gedownload die custom made zijn (Afrika, El Dorado o.a.) maar weten niet of deze met de groep speelbaar zijn Reageren
Nissan Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Dan moet iedereen de map hebben (de game download ze automatisch van degene die ze heeft), dus dat lukt wel. Cabyon heeft al een paar keer met me gespeeld en heeft m'n Skype al, dus jullie kunnen mij in PB je Skype naam sturen, dan zal ik de groep wel aanmaken. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 17 mei 2013 Rapport Geplaatst: 17 mei 2013 Ik heb geen headset/microfoon dinges ofzo op 't moment. Heb wel de uitbreidingen van III, Warchiefs en Asian Dynasties Reageren
Basssss Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Geplaatst: 18 mei 2013 Dus gaan we nog Age of Empires doen vanavond, met de uitbreidingen? Want dan moet ik die nu nog ff gaan installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.