Jesperkaj Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 AoE III werkt bij mij ook, dus ik ben vanavond ook wel ik voor een potje. Ik heb alleen de uitbreidingen niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 Zijn er nog mensen die nu Age of Empires III willen doen? Je kunt je Skypenaam naar mij PB-en als je mee wilt doen. Haruhi is namelijk nergens te bekennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 Ik sla het af, sorry jongens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2013 Naja, maakt niet uit. We hebben toch nog drie mooie potjes kunnen doen. Bedenk me net dat het best jammer is dat ik totaal vergeten ben om screenshots te maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 19 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2013 Ik zou ook wel een keertje mee willen doen. Wanneer is de volgende meeting? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Ik heb ook wel interesse in een potje AoE. Heb AoE III, AoE III Asian Dynasties en AoE II + Conquerors BTW: Hebben jullie al gehoord van Voobly? Het is een erg makkelijk programma om online AoE te spelen. Je hoeft geen poorten open te zetten, alleen je game updaten naar de juiste versie. (Volgens mij doet de nieuwste versie van voobly dit vanzelf) Je kan Voobly hier vinden: http://www.voobly.com/ Bewerkt: 20 mei 2013 door Aelias Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2013 (bewerkt) Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt. We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. Bewerkt: 20 mei 2013 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Kunnen we niet ergens op een zondag in de namiddag o.i.d.? Dat schikt mij namelijk veel beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt. We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. Ik kan niet spelen via ESO (heb de pirate versie van AoE III) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Kunnen we niet ergens op een zondag in de namiddag o.i.d.? Dat schikt mij namelijk veel beter. Zondag vanaf 2 of 3 uur kan opzich ook wel. De zondagavond kan ik niet: dat is de standaard tijd voor een Covesight meeting. Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt. We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. Ik kan niet spelen via ESO (heb de pirate versie van AoE III) We kunnen ook via Hamachi spelen, voor de piraatjes onder ons. Als dat niet werkt kunnen we altijd nog Voobly proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Aelias Geplaatst: 21 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2013 Ben persoonlijk niet zo'n fan van hamachi, maar voor mij om het even Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2013 Dus is er nog interesse om dit weekend Age of Empires III te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2013 Als ik online ben op ESO mag het altijd. En anders even aanspreken op Skype. Maar het zal in ieder geval voor vanavond zijn want ik moet het gras nog maaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2013 Misschien wat laat, maar zijn er nog mensen met interesse in een Age of Empires III potje? We gaan zo een potje weer spelen. (Stuur je Skype via PB naar mij als je mee wilt doen! ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 mei 2013 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2013 Om 12 uur s'nachts? Rly? >>> Door Bassieboy35: Misschien is 12 uur niet een gebruikelijke tijd, maar de post is dan nog wel overbodig. In het vervolg graag achterwege laten.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.