Jump to content

Age Of Empires


Wrieh

Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    47

  • Cabyon

    21

  • Nissan

    20

  • Big Boss

    10

Top Posters In This Topic

Ik heb ook wel interesse in een potje AoE. Heb AoE III, AoE III Asian Dynasties en AoE II + Conquerors

BTW: Hebben jullie al gehoord van Voobly? Het is een erg makkelijk programma om online AoE te spelen. Je hoeft geen poorten open te zetten, alleen je game updaten naar de juiste versie. (Volgens mij doet de nieuwste versie van voobly dit vanzelf)

Je kan Voobly hier vinden: http://www.voobly.com/

Bewerkt: door Aelias
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. :puh: AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt.

We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. :bier:

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. :puh: AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt.

We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. :bier:

Ik kan niet spelen via ESO (heb de pirate versie van AoE III)

Link to comment
Delen op andere websites

Kunnen we niet ergens op een zondag in de namiddag o.i.d.? Dat schikt mij namelijk veel beter.

Zondag vanaf 2 of 3 uur kan opzich ook wel. De zondagavond kan ik niet: dat is de standaard tijd voor een Covesight meeting.

Ik ken Voobly en het is handig voor Age of Empires II. :puh: AoE3 heeft nog steeds ESO, die zover ik weet ook prima werkt.

We kunnen volgende week zaterdag wel weer een avondje Age of Empires III gaan doen. Als je me je Skype PB't, zal ik je contacteren zodra we weer een potje gaan doen. :bier:

Ik kan niet spelen via ESO (heb de pirate versie van AoE III)

We kunnen ook via Hamachi spelen, voor de piraatjes onder ons. Als dat niet werkt kunnen we altijd nog Voobly proberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...