Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Beetje elkaar rammen bij zo'n parkeergarage online is ook best ziek:D Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Het intro liedje is ook wel lijp Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Idd. Dat viel met ook al gelijk op:P Grappig dat als je speelt ook het liedje " I Wanna Rock " Van Twisted Sister voorbij komt, een nummer van V-Rock van Vice City:P Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Ze hebben iniedergeval wel muziek smaak Reageren
blackops Geplaatst: 23 juli 2011 Rapport Geplaatst: 23 juli 2011 zeker een geweldige OST guns N roses FTW! Reageren
xGijs... Geplaatst: 4 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2011 Ik heb Paradise nog niet maar ik hou wel van de Burnout reeks. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Om dit topic een beetje op gang te krijgen. Wie speelt dit nog wel eens online (het liefst op de Xbox) Reageren
JarnoG Geplaatst: 29 december 2011 Rapport Geplaatst: 29 december 2011 road rage is de leukste van burnout Reageren
Rullez Geplaatst: 12 februari 2012 Rapport Geplaatst: 12 februari 2012 Wanneer komt de nieuwe Burnout ik vond Paradise echt leip 4 jaar geleden ofso... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Ik kan me niet herinneren dat er nog een nieuwe Burnout zou worden uitgebracht. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Tegenwoordig brengt EA games ieder jaar 2 Need for Speed games uit, dus nog een nieuwe Burnout game zie ik niet zo 1 2 3 gebeuren. Dat gaat echt nog wel een tijdje duren tot dat gaat komen, ik weet nog wel dat er een box van Paradise City is gekomen met extra's erin. Dat is tot nu toe de nieuwste versie die er is. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 februari 2012 Rapport Geplaatst: 26 februari 2012 Zojuist gekocht nog mensen die dit online doen op de 360? Reageren
blackops Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Tegenwoordig brengt EA games ieder jaar 2 Need for Speed games uit, dus nog een nieuwe Burnout game zie ik niet zo 1 2 3 gebeuren. Dat gaat echt nog wel een tijdje duren tot dat gaat komen, ik weet nog wel dat er een box van Paradise City is gekomen met extra's erin. Dat is tot nu toe de nieuwste versie die er is. Correctie Het is op yearly base (soms ook 2 games in een jaar) Er as trouwens laatst een Burnout spel uitgekomen Crash.. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Crash kan je geen Burnout noemen, is met topdown vieuw en ziet er uit alsof je met speelgoed autootjes speel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.