The Hulk Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb Saints Row 2 op de PC ik vind het een erg leuk spel alleen ik heb wel soms het gevoel dat het erg is nageaapt van GTA. Reageren
dynastus Geplaatst: 21 januari 2009 Rapport Geplaatst: 21 januari 2009 Ik heb Saints Row 2 op de PC ik vind het een erg leuk spel alleen ik heb wel soms het gevoel dat het erg is nageaapt van GTA. En de 3d gta reeks is nageaapt van driver en de ak47 is nageaapt van de stg44 en de m60 is nagemaakt van de mg42+fg42 daar hoor je ook niemand over klagen het gaat erom of een spel goed is of niet. Reageren
Gijsso Geplaatst: 23 januari 2009 Rapport Geplaatst: 23 januari 2009 Weet iemand een goede site waar alles staat (een soort WikiGTA maar dan voor SR2)? In het engels of in het nederlands graag, andere snap ik net niet goed. Reageren
wesley123 Geplaatst: 2 februari 2009 Rapport Geplaatst: 2 februari 2009 Heb het spel nu op de pc en vind hem erg goed, alleen is de besturing echt waardeloos. De opties zijn eindeloos en dat vind ik leuk, zo kan ik mijn char helemaal zelf aanpassen. Reageren
Biocount Geplaatst: 3 februari 2009 Rapport Geplaatst: 3 februari 2009 Zal SR binnen kort kopen. Zitten er in de pc versie eigenlijk ook veel bugs? Zoja, komen er binnen kort updates voor of zijn die er toevallig al? Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Kennen jullie cheats voor SR2 en wat die blokeren? Reageren
wupie Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Kennen jullie cheats voor SR2 en wat die blokeren? wat bedoel je met blokkeren Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Kennen jullie cheats voor SR2 en wat die blokeren? wat bedoel je met blokkeren Hij wilt weten als je cheats gebruikt of dat je dan nog alle archievements kan halen. En volgens mij blokeren de cheats niets. En cheats kan je vinden op je mobiel. Maar waarom gebruik e cheats Saints Row 2 is zo makkelijk. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Kennen jullie cheats voor SR2 en wat die blokeren? HIER heb ja alle cheats, maar pas wel op, want ze blokkeren alle archievements (Behalve de Retailer Promotion Vehicles cheats). Reageren
Thelostgta Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 Kennen jullie cheats voor SR2 en wat die blokeren? wat bedoel je met blokkeren Hij wilt weten als je cheats gebruikt of dat je dan nog alle archievements kan halen. En volgens mij blokeren de cheats niets. En cheats kan je vinden op je mobiel. Maar waarom gebruik e cheats Saints Row 2 is zo makkelijk. Ja echt ik vind dat moeilijksheidsgraad echt nul is ik ros overal doorheen zonder dood te gaan ik ga nu het meeste dood door ergens van af te vallen Reageren
Gijsso Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Doe eens even op moeilijk, dan zijn sommige stukjes wel iets moeilijker. Maar ik SR2 echt alleen maar om te kloten. Iets wat ik mis in GTA IV. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Hoi, ik heb van een kennis Saints Row 2 voor de PlayStation 3 geleend. Toen ik het spel speelde vond ik de besturing al niks, de graphics zien er wel goed uit. Het verhaal is wel goed, maar de besturing vind ik het spel gewoon waardeloos maken. Érg jammer vind ik, de besturing/gameplay is wel één van de belangrijkste onderdelen van een spel. Ik geef het een 5.0/10. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 21 maart 2009 Rapport Geplaatst: 21 maart 2009 De besturing is inderdaad zo bagger, ook de X360. Als SR2 heb gespeelt, en ik speel daarna GTA IV weer heb ik echt zoiets van "heh dit is beter". Rijden met X kan ik gewoon echt niet. En het wapen selecteren gaat ook moeizaam vind ik. Ik snap nog steeds niet wat die verhaalijn is, zijn dat de strongholds? Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 30 maart 2009 Rapport Geplaatst: 30 maart 2009 De besturing is inderdaad zo bagger, ook de X360. Als SR2 heb gespeelt, en ik speel daarna GTA IV weer heb ik echt zoiets van "heh dit is beter". Rijden met X kan ik gewoon echt niet. En het wapen selecteren gaat ook moeizaam vind ik. Ik snap nog steeds niet wat die verhaalijn is, zijn dat de strongholds? Nee, met de strogholds krijg je respect en een ganggebied. Met storyline missies krijg je een cutscenene en een langere "schiet idereen neer die in de weg staat" missie Ik vind de besturing wel goed, ik heb het wel veranderd zodat ik stuur net als in GTA IV alleen rem ik met X en in GTA IV met A, dus als ik van spel wissel vlieg ik vaak (in IV vaker dan gewoon) uit de bocht :$ Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Op Ign.com vond ik iets over ee DLC voor SR2 Deze zal 16 april uitkomen. Er is een nieuw personage met ook dus nieuwe missies, voertuigen (waaronder vliegtuig), en kledij (o.a.:politie uniform) Hier is de trailer! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.