PowerPats Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik wil dat het gaat sneeuwen !!! maar de zon schijnt hier gewoon en er is geen druppeltje regen neergekomen Reageren
Wesley Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Hier in het Noorden ook flinke hagel en onweer gehad vannacht en vanochtend vroeg. Ja man, ik hoorde dat ook, ik ben me nog kapot geschrokken van de harde gedonder Had het namelijk niet verwacht dat er rond deze tijd een onweersbui ontstaat.. En ik kom nu net terug van fitnessen, en toen ik bijna thuis was begon het heel klein beetje te sneeuwen/hagelen, echt zo'n combinatie Hopelijk komt de echte winter weer eens terug. Bewerkt: 22 november 2008 door Wesley_GTA Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud! Kijk dat heb ik zo is het nouookin Nijmegen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud! Kijk dat heb ik zo is het nou ook in Nijmegen EDIT: Oeps... :$ Dubbelpost. Stomme Flood Control Bewerkt: 22 november 2008 door zamg0d1 Reageren
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) In het zuiden sneeuwt het ook. Althans, vanochtend viel er wat uit de lucht. Nu schijnt de zon, ver achter een hemelsblauwe lucht. En het is stervenskoud! Vandaar dat ik geen sneeuw zag, ik ben pas 15 minuten uit bed. Come on, ik wil sneeuw! Ik wist nog dit jaar in het begin, ik fiets naar school in Venlo, dus in Blerick, ik zie een pak sneeuw liggen, bomen waren wit, en mensen reden voorzichtig. Kom ik over de brug, verdomme, geen sneeuw, bomen waren nog steeds kaal en bruin, en de mensen reden daar gewoon alsof het zomer was. En dit verschil was een brug, hoe lang zou die brug zijn? Bewerkt: 22 november 2008 door FerryN Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Gisteravond lag er ongeveer 1,5 cm sneeuw op de grond. Maar om 00:00 dus jammergenoeg geen sneeuwbal gevecht. Reageren
moechy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hier in antwerpen sneeuwt het nu ook. Reageren
Zeaas Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hele avond gister en nu ochtend sneeuwt het, zelfs voetbalwedstrijd afgelast En het blijft niet eens liggen Reageren
Rullez Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hier lag gister in de ochtend een dun laagje sneeuw, jammer genoeg was het binnen 2 uurtjes weer weg gesmolten. Ik woon trouwens in Noord-Holland dicht bij de zee. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ikzelf woon in Zuid-Holland, nog geen sneeuw gezien, wel hagel en regenbuien, me pa dook gister bijna de slip in maar me pa kan goed rijden dus dat was wel goed. Voetbalwedstrijd ging gister ook door. Reageren
PSPfreaky Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Ik woon ook in Zuid-Holland en we hadden gisteravond een pittige hagelbui die overging in een sneeuwbui. Vandaag gaat het van het Westen uit sneeuwen met als gevolg een onvervalste sneeuwpret. Het kan glad worden. Vanavond gaat het op sommige plekken over in regen. EDIT: Het is hier al wit Bewerkt: 23 november 2008 door PSPfreaky Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Rond twaalfen was hier nog geen wit te bekenen, drie uur later zie je bijna gewoon alles wit op straat. Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Het sneeuwt hier nu best wel hard, in Oegstgeest. Alleen is het jammer dat het niet echt blijft liggen. Nou ja, een beetje dan. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Kijkt naar de webstrijd van willem II - Groningen ...dikke laag sneeuw komt hier ook nog in groningen Reageren
-Omar- Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Hier sneeuwt het nu. Op de straat blijft het niet echt liggen maar op andere dingen gelukkig wel . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.