rubensanti Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 bij mij sneeuwt het ook maar niet zo hard en het blijft niet op de straten liggen maar dat komt hopelijk nog:D:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 (Noord-Holland)Vanochtend begon het hier om een uur of 10-11 te sneeuwen, in rap tijd werd het meer en begon het harder te sneeuwen, crisis op school want iedereen wou vrij en leraren begonnen te twijfellen om ons vrij te geven. Eindelijk 12:30 uur werden we naar huis gestuurd. Een tocht door een pak sneeuw was begonnen nou nog maar naar huis komen! Gelukkig niet gevallen en goed aangekomen rond een uur of 2. Toch wel vet om dat weer even mee te maken! Normaal was ik pas 4.30/4.45 thuis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Hier in capelle sneeuwde het sinds 10 uur maar een uur geleden hield het op en viel er een kwartier regen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Het komt hier met bakken (en dan ook letterlijk) uit de lucht. Het sneeuwt naar mijn weten nog maar een kwartiertje, maar toch is alles al wit! en dat komt niet door mij[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Lol, het sneeuwt hier (Z-H) sinds 11 uur, Cito tijd dus Wel vet, we hadden de laatste 3 kwartier sneeuwgevecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Hey, wat heb jij vandaag beleefd? Was er een massasneeuwgevecht op het schoolplein, of ben je 20 keer onderuit gegaan? Vertel het hier!! Mijn belevenissen? Zoals altijd op elke school als er sneeuw is, massasneeuwgevechten waarbij iedereen op elkaar gooit. Sneeuw ownt! Behalve al die lol en fun is er wel iets gebeurd wat niet zo fijn is: M'n schooltas is gestolen (denk ik). Ik had 'm voor 't sneeuwballengevecht in het lokaal gezet (dat al voor de helft vol was met klasgenoten van mij), kwam 2 minuten later terug en m'n tas was weg! Gelukkig zaten m'n mobiel en portemonnaie er niet in, maar wel m'n boeken, etui, agenda, klapper en nog wat dingen. Bij ons op school is echt heel weinig criminaliteit, hiermee bedoel ik vandalisme, diefstal etc., dus ik verwacht dat m'n tas wel weer boven water komt.. Verder ben ik ook 5x bijna op m'n ** gegaan, en toen ik afstapte kwam de stoom van m'n zadel af . Alles bij elkaar maar weer een rare dag, onvergeeflijk raar. PWC, Grtz Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobertSA Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Wij gooiden vanaf het schoolplein sneeuwballen de aula in, was lachen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Bij ons in Enschede sneeuwt het ook behoorlijk hard nu. Er ligt al een aardig dik pak. Alleen was het net wel erg rottig om met de auto te gaan rijden. Ik ben al een paar keer bijna tegen een andere auto gegleden of een paaltje. :$ En ook een paar keer wou ik bijvoorbeeld rechts afslaan en ik draai voorzichtig het stuur om en dan glijd de auto gewoon recht door. Maar het is wel leuk om een paar sneeuwballen te gooien. Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Want nu moet ik de auto laten staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 We zet dan ook zijn tas ergens neer als er waardevolle spullen in zitten? Dat is nogal dom als je dat doet. Maargoed, ik gooide eentje op m'n broers hoofd en toen bezorgde hij me een bloedneus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Bij ons sneeuwt het nu nog een beetje. Er ligt nu zo'n 1 millimeter sneeuw . Erg weinig. Ik woon in Leeuwarden, Friesland, en hoor op het nieuws (Omrop Fryslân) weinig erover... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 We hadden al een sneeuwtopic dus ik ben zo vrij geweest om die van Wesley GTA samen te voegen met die van Puma en het geheel een nieuwe titel te geven. Overigens is de sneeuw voor mij redelijk aan me voorbij gegaan, aangezien ik natuurlijk al de gehele dag binnen op kantoor zit Maar naar buiten kijken is leuk en vanzelfsprekend moet ik straks nog thuis zien te komen...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Het smelt hier alweer. Dus.. heb er niet veel aan gehad . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Bij ons in Enschede sneeuwt het ook behoorlijk hard nu. Er ligt al een aardig dik pak. Alleen was het net wel erg rottig om met de auto te gaan rijden. Ik ben al een paar keer bijna tegen een andere auto gegleden of een paaltje. :$ En ook een paar keer wou ik bijvoorbeeld rechts afslaan en ik draai voorzichtig het stuur om en dan glijd de auto gewoon recht door. Maar het is wel leuk om een paar sneeuwballen te gooien. Maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Want nu moet ik de auto laten staan. Heb je wel winterbanden Mazzeltje? Dat helpt namelijk erg veel! Voor mij is het niet echt bijzonder, ik ben sneeuw wel gewend Het is natuurlijk wel leuk dat er weer wat sneeuw valt in ons kleine landje! Alleen op de fiets is het wat irritant harde wind en die sneeuwvlokken steeds in je ogen, gelukkig had ik me ski jas aan, anders zou ik bevriezen Als we geluk hebben valt er zo veel dat we morgen vrij zijn van school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Golden Nugget Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Het heeft hier 10 cm gesneeuwt .... Maar het sneeuwt nie meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Bij ons (zuiden van Nederland) heeft het vanmorgen gesneeuwt en een hues sneeuwballen gevecht gehad op school, maar nu is de sneeuw alweer weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.