wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 Sneeuwbal gevecht was egt heel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 Bij ons in Zuid-Limburg achte Heerlen kwam niet zo heel veel 4-10cm.In de pauze(10:30) bij ons op school lekker ijsbaan gemaakt en sneewballen gevecht natuurlijk.In de grote pauze(12:15) lag er alleen maar pratsh alles gesmolte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sophianumgamer Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) Voor de geïnteresseerden, zo zag het er bij mij voor de deur uit op 7 februari (op 8 februari is er nog wat bijgekomen): Ik woon in Margraten, ongeveer 20 km ten zuiden van Heerlen. Op school hebben we natuurlijk een sneeuwballengevecht gehouden. Gelukkig viel er voor ons nog een uur uit, dus dubbel de pret. Jammer genoeg was de sneeuw snel weg Bewerkt: 9 februari 2007 door sophianumgamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Hier in zuid-Limburg heeft het eventjes gesneeuwd, genoeg om 's Morgens sneeuwballen te gooien, maar 's Middags regende het weer en was het van die natte zooi. Normaal sneeuwt het hier altijd het meest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hardcore_bob Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 Bij mij in Bergschenhoek (dorp vlakbij Rotterdam) kwam er iets van 15 cm sneeuw, onze drama lerares die gaf ons sneeuwvrij!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fabelous_P Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 ik was gevallen in sneeuw toen ik uit tram liep :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2007 ik was gevallen in sneeuw toen ik uit tram liep bloos.gif Hoe was je gevallen door de wind of door de gladheid?? En strooiden ze daar geen zout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martje Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2007 beetje gezien hierzo bij mijn vriend niet veel ahah snap niet dat jullie allemaal sneeuw zien haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik kom net terug van werk en toen lag er wat sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Ik had eigelijk niet verwacht dat het nog zou gaan sneeuwen, maar dan toch eindelijk. Het is dan niet veel maar sneeuw is sneeuw. Is er ergens anders ook nog sneeuw gevallen ? En/of hoop je nog op sneeuw ? mvg,2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Bij ons niet eigelijk helemaal niks in Gelderland (Hattem) teminste niet. Ik heb deze maand maar 1x sneeuw gezien. Bewerkt: 3 januari 2008 door fuffie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 (bewerkt) Bij ons niet eigelijk helemaal niks in Gelderland (Hattem) teminste niet. Ik heb deze maand maar 1x sneeuw gezien. Dat is niet zo ver hier vandaan, ik woon in dronten. Bewerkt: 3 januari 2008 door 2fast{0} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik kijk nu naar buienradar, en ik zie wel wat sneeuwbuien. En het is hier koud genoeg, -1,1 dus dat is koud genoeg, dus dat sneeuw mag nu wel gauw komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst: 3 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr. Nooit gehoord van een verwarming? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 wij hadden gister rond deze tijd ook ongeveer sneeuw best grote vlokken maar duurde niet zolang Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.