Jump to content

Sneeuw!

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij ons in Zuid-Limburg achte Heerlen kwam niet zo heel veel 4-10cm.In de pauze(10:30) bij ons op school lekker ijsbaan gemaakt en sneewballen gevecht natuurlijk.In de grote pauze(12:15) lag er alleen maar pratsh alles gesmolte :-(

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de geïnteresseerden, zo zag het er bij mij voor de deur uit op 7 februari (op 8 februari is er nog wat bijgekomen):

sneeuw722007clz0.th.jpg

Ik woon in Margraten, ongeveer 20 km ten zuiden van Heerlen.

Op school hebben we natuurlijk een sneeuwballengevecht gehouden. Gelukkig viel er voor ons nog een uur uit, dus dubbel de pret.

Jammer genoeg was de sneeuw snel weg :(

Bewerkt: door sophianumgamer
Geplaatst:

Hier in zuid-Limburg heeft het eventjes gesneeuwd, genoeg om 's Morgens sneeuwballen te gooien, maar 's Middags regende het weer en was het van die natte zooi. Normaal sneeuwt het hier altijd het meest :puh:

Geplaatst:

Bij mij in Bergschenhoek (dorp vlakbij Rotterdam) kwam er iets van 15 cm sneeuw, onze drama lerares die gaf ons sneeuwvrij!!!

Geplaatst:
ik was gevallen in sneeuw toen ik uit tram liep bloos.gif

Hoe was je gevallen door de wind of door de gladheid??

En strooiden ze daar geen zout? :D

• 10 maanden later...
Geplaatst:

Ik kom net terug van werk en toen lag er wat sneeuw en het sneeuwt nog steeds. :D

Ik had eigelijk niet verwacht dat het nog zou gaan sneeuwen, maar dan toch eindelijk. Het is dan niet veel maar sneeuw is sneeuw. Is er ergens anders ook nog sneeuw gevallen ? En/of hoop je nog op sneeuw ?

mvg,2fast{0}

Bij ons niet eigelijk helemaal niks in Gelderland (Hattem) teminste niet. :N

Ik heb deze maand maar 1x sneeuw gezien. :N

Bewerkt: door fuffie
Bij ons niet eigelijk helemaal niks in Gelderland (Hattem) teminste niet. :N

Ik heb deze maand maar 1x sneeuw gezien. :N

Dat is niet zo ver hier vandaan, ik woon in dronten. :engel:

Bewerkt: door 2fast{0}
Geplaatst:

Ik kijk nu naar buienradar, en ik zie wel wat sneeuwbuien.

En het is hier koud genoeg, -1,1 dus dat is koud genoeg, dus dat sneeuw mag nu wel gauw komen :D

Geplaatst:

Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr.

Geplaatst:
Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr.

Nooit gehoord van een verwarming?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...