iamyourghost Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 wij hadden gister rond deze tijd ook ongeveer sneeuw best grote vlokken maar duurde niet zolang hier waar ik nu zit alleen een vies klein klodder een paar keer overereden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik kom net terug van werk en toen lag er wat sneeuw en het sneeuwt nog steeds. Ik had eigelijk niet verwacht dat het nog zou gaan sneeuwen, maar dan toch eindelijk. Het is dan niet veel maar sneeuw is sneeuw. Is er ergens anders ook nog sneeuw gevallen ? En/of hoop je nog op sneeuw ? mvg,2fast{0} Toevallig, ik kom ook net van werk en toen sneeuwde het ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Ik zal eens kijken... nee hoor, geen vlookje aan de lucht Ik woon in Arnhem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Bij ons sneeuwde het denk ongeveer een kwartiertje/20 minuten.. maar dat bleef allemaal niet liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Bij ons sneeuwde het vanmiddag! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 bij ons in belgie geeft het vandaag wat gesneeuwt eigelijk niet veel het waren kleine héél kleine vlokjes het bleef zelf niet liggen. yes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2008 Bij ons op zolder is het redelijk koud ik kan de muis met moeite omlaag houden helemaal stijf geworden het is hier 7 graden bij ons op zolder brrr. Je bedoelt met zolder het dak?Maar bij ons in brabant heeft het minigesneeuwt. Het was vooral ijzel. En daarom glad op de weg. Dan gaat ABS raar doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heroix Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Hier heeft het nog altijd niet gesneeuwd. Maar heb vandaag een dagje zee gedaan, in Nederland, en daar lag gelukkig wel een beetje, dus ik heb toch nog iets van sneeuw gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJRobin Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Bij ons is er dit jaar nog niks gevallen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Hier heeft het even geregend en het ligt er nog steeds. Maar het is heir zowat wel de enige plek waar sneeuw ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Wij (in zuiden (Bergen Op Zoom)) was ook echt coole sneeuw. vlokjes van wel ongeveel 1mm groot. En toen regende het ook nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wanted Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Bij ons de hele winter nog geen sneeuw vlokje gezien . Ik woon vlak bij Zwolle . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 hier in fryslân net boven leeuwarden 1 cm sneeuw jihaaa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Bij mij had het even gesneeuwt maar het bleef niet liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Wij (in zuiden (Bergen Op Zoom)) was ook echt coole sneeuw. vlokjes van wel ongeveel 1mm groot. En toen regende het ook nog. Dat word lekker glad Gister avond heeft het gesneeuw, er ligt nu nog wel wat maar niet meer zoveel. Ik hoop wel dat er wat meer valt, kan ik mijn neefje en nichtje even te grazen nemen Dat is echt leuk, dan lopen ze achter me aan en gooi ik sneeuwbal op hun hoofd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.