2fast{0} Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Na een lekkere regenbui vanmorgen is alle sneeuw weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheGuardian Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Hier in Antwerpen heeft het heel even zachtjes gesneeuwt. Het was helaas wel direct smeltende sneeuw. Het gras en de grond zag er wel wat wit uit, omdat het de hele dag hier aan het vriezen was. Ik verwacht hier dus nog wel 1 van de dagen sneeuw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Bij ons heeft het gisteravond ook een klein beetje gesneeuwd. Vandaag lag er nog net genoeg om sneeuwballen mee te maken. Nu is jammer genoeg alles weer verdwenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rubensanti Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 het heeft hier gister avond heel even gensneeuwd en het bleef ook liggen. Maar het was niet veel en was vanmorgen alweer weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 Bij ons is het krukdroog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StyloN Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 het heeft hier nauweljks gesneeuwd wel was het kei koud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 4 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2008 beetje vieze natte sneeuw wat niet bleef liggen. ik denk ook niet dat er nog ''leuke'' sneeuw komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-killer Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Nog maar 1 keer een beetje gesneewd maar dat was gelukkig weer snel weg. Ik hou niet zo va sneeuw, moeilijker fietsen waardoor je te laat komt op school + ben extra lang bezig met reclame bezorgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-->nick<-- Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Nog steeds geen sneeuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StyloN Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 het gras in onze tuin is WIT hehe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2008 Bij ons is het sptetternat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Volgens het weerbericht zou het aankomende week gaan sneeuwen. Nu hopen dat ze gelijk hebben, maar dat zal wel weer eens niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Neej.Hier was het net te warm voor sneeuw .Wij hadden in plaats van sneeuw regen .En ik woon in Zuid-Limburg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2008 Volgens het weerbericht zou het aankomende week gaan sneeuwen. Nu hopen dat ze gelijk hebben, maar dat zal wel weer eens niet. Ik denk het niet, want morgen komt er een westerstorm met onweer en forse windvlagen. De temperatuur gaat omhoog dus ik denk dat de kans dat er sneeuw komt zeer klein is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jantje III Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2008 Net zoals soaDTOM zei in Brabant hele kleine vlokjes ik denk zo groot als een groot als een lieveheersbeestje. Het is rond de Kerstmis nog -7 geweest maar alleen ijs enzo. Wel grappig als je spuugde na 20 seconden was je spuug bevroren . Goed idee om een kunstijsbaan te maken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.