Jump to content

Kinderen die GTA spelen


Sjorszzz

Recommended Posts

De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen :D

trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten :puh:

Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is?

Die maker is PatrickW, dus ga vooral een admin uitschelden :bonk: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    5

  • Sandra

    5

  • Basssss

    3

  • Soulreaver

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen :D

trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten :puh:

Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is?

GTA San Andreas was oorspronkelijk 18+ (En in Amerika 17+ volgens mij, anders ook gewoon 18+), maar toen de Hot Coffee aan het licht kwam werd het spel in Amerika verboden omdat 'Adult-Only' spellen niet verkocht mogen worden en in Europa werd het spel ook 'Adult Only'. Maar bij de nieuwe versie (V2.0) is de leeftijd weer terug gezet.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten:

  1. Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen..
  2. Het geweld
  3. De wapens

Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN :ch:

Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je..

Dat is Crazy!! :bonk::bonk::Y .Dus Ouders:

Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game

Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen..

Bewerkt: door L156
Link to comment
Delen op andere websites

De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen :D

trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten :puh:

Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is?

Dan maak je toch gewoon die sexscenes...

Link to comment
Delen op andere websites

Beste gamers ik doe SA-MP nu al een hele tijd online.

En ik kom vaak tegen dat er een 8 jarig kind of nog jonger zich probeerd in te loggen in een server.

En dan zijn er vaak van die andere gamers die dan dat kind zal ik maar zeggen gewoonweg grof weg pesten!

Omdat hij/zij zogenaamd dom zou zijn!

Ik vind dit echt niet kunnen hoor.

Maar ik vind ook weer wie laat zn kind van 8 jaar nou gta san andreas online doen? :cab:

Maar om die meteen weg te pesten vind ik niet normaal en stoor me hier echt aan! als ik het mag zeggen.

En dat niet alleen, ook mensen die niet zo jong zijn maar gewoon net beginnen met gta san andreas.

Die worden gewoon weg gepest soms omdat ze niet goed weten hoe alles werkt.

Toen ik net begon met SAMP werd ik ook wel eens uitgescholden omdat ik veel vragen had over de chatbox om in te loggen.

Maar dan nog ik stoor me hier echt aan!!!

Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden? :puh:

Ik ben 11 dus ik vind het dood normaal

Ach, die kleintjes zijn gewoon vrij opgevoed, daarom mogen ze sa-mp spelen van hun ouders.

Of ze doen het stiekem natuurlijk.

Als het nou op je eigen server gebeurd (of op server waar je admin bent), kan je natuurlijk die pestkoppen kicken.

of waarschuwen.

Stieken doe ik niet maar het mag wel :}
Ik vind het eigenlijk best wel dom wat ze doen,

Dan gaan ze bijvoorbeeld aan mij vragen hoe je moet ''vliegen'' en dat dat zo ''moeilijk'' is en ''eng''.

.

Vliegen Vliegen :o :O :o ik kan dat als de beste en ik ken de besturingen zelfs
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen.

Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten:

  1. Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen..
  2. Het geweld
  3. De wapens

Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN :ch:

Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je..

Dat is Crazy!! :bonk::bonk::Y .Dus Ouders:

Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game

Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen..

En nog een nadeel dat kinderen gta spelen is dat ze er vaak nog niet eens de helft van snappen.

Zoals deze hierhonder mij. 0_0

Niet lullig bedoeld maar als voorbeeld. ;)

Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen.

Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten:

  1. Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen..
  2. Het geweld
  3. De wapens

Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN :ch:

Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je..

Dat is Crazy!! :bonk::bonk::Y .Dus Ouders:

Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game

Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen..

En nog een nadeel dat kinderen gta spelen is dat ze er vaak nog niet eens de helft van snappen.

Zoals deze hierhonder mij. 0_0

Niet lullig bedoeld maar als voorbeeld. ;)

Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen.

Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus)

Bedankt... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik was 8 toen ik VC speelde, 9 toen ik SA speelde en nu ben ik 11 en ga ik IV voor pc kopen over een maand ongeveer want we krijgen een nieuwe pc die gta iv maximaal aan kan ^_^

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

ik was 8 toen ik VC speelde, 9 toen ik SA speelde en nu ben ik 11 en ga ik IV voor pc kopen over een maand ongeveer want we krijgen een nieuwe pc die gta iv maximaal aan kan ^_^

Als die pc GTA IV aankan dan wil ik de systeemeigenschappen wel eens weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...