Jump to content

Kinderen die GTA spelen


Sjorszzz

Recommended Posts

lol ik begon toen ik in groep 7 zat... k zit nu in de 4e van de middelbare school dus das 6 jaar geleden... toen dus 9 jaar oud.

Nog wel gta2 hoor:P en de discussie of het MAG of niet:

Als je toestemming van je ouders hebt (een briefje ed) dan mag het wel...

of je gaat downloaden:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    5

  • Sandra

    5

  • Basssss

    3

  • Soulreaver

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Het valt me wel op dat veel mensen/kinderen al op een erg jonge leeftijd die games doen. ;)

En er word zelfs gedownload lees ik al. 0_0

veel van 10 jaar of zelfs nog jonger al aan het modden zijn, hoe krijgen ze he voor elkaar :?

Het lijkt er zelfs wel een beetje op dat hier de meerderheid rond de 10 jaar is. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op m'n 10e wel eens GTA2 gespeeld, maar daar bleef het bij.

Nu ongeveer een jaar geleden begon GTA weer interresant te worden (omdat ik de kapotte GTA2 cd weer tegenkwam), toen kocht ik Vice City. Even later had ik GTA2 gedownload van Rockstars website.

Toen was ik 12. Meer dan 2 maanden geleden heb ik San Andreas aangeschaft. Ik ben nu 13 maar heb nog nooit MP gespeeld. Heeft me altijd wel leuk geleken, maar had nooit zin om het te downloaden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik was 7 toen ik met gta 3 begon ik vond het meteen grappig maar had geen memory card voor de ps2 toen ik die memory card had

kreeg ik vice city die ging ik toen spelen dus effies plezier gehad met gta 3 ONTOPIC: kick al die pestkoppen,als een noob iets vraagt dan zeg ik het gewoon aardig

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik speel het een half jaartje ( dus toen was ik 11 en een half ) en ik heb al veel ergere dingen gehoord en gezien in andere games hoor. Seeg, op school spreken we ook al over die speeltjes en dergelijke. Het is idd. wel duidelijk dat ze het 18+ noemen voor mij. Dat is toch gewoon om de nadruk erop te leggen wat voor dingen er kunnen gebeuren. Zoooo goor is het in de Pig Pen en dergelijke nu ook weer niet. En waarom verkopen ze het anders aan me in de Fun ( = grotere versie van Bart Smit in Belgie )? :tu: Ik ken veel meer jongere kinderen die het spelen en dat vind ik dan weer wel te jong, bv kinderen van 6 op het spel van een ouder familielid.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind SA niet echt een 18+ spel, meer een 12+ spel. Ik vind het ook ververlend maar als 8 jarige kan je beter FIFA 08 spelen ofzo..

Ik zeg altijd dit als ze vragen hoe ze moeten vliegen: Ga het eerst offline leren, dan online proberen.

Want SAMP moet je pas gaan spelen als je offline 'goed' bent, anders is er niks aan...

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom moeten mensen nou altijd pesten? :duh: Maar het is wel de verantwoording van de ouders want het kan natuurlijk gebeuren :Y

EDIT: bobsie132 zei ook al iets over veranwoording van ouders ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...

gta sa is van 2005 en ik ben elf ik had gta 3 en 2 ook toen speelde ik al, counter strike en alles ga zo maar door, me ouders vinden het niet erg omdat ik er toch niks van oppak, ik word niet agresief??

met zo'n test was mijn drukt cijfer 2 :l , stiekem??? nheeehheee das niet leuk :]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind SA niet echt een 18+ spel, meer een 12+ spel. Ik vind het ook ververlend maar als 8 jarige kan je beter FIFA 08 spelen ofzo..

Ik zeg altijd dit als ze vragen hoe ze moeten vliegen: Ga het eerst offline leren, dan online proberen.

Want SAMP moet je pas gaan spelen als je offline 'goed' bent, anders is er niks aan...

tenzij stunt server is xD dan is gwn lkkr rijden en nog veel meer :]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...