FerryN Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is? Die maker is PatrickW, dus ga vooral een admin uitschelden . Reageren
Enesss Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 ik ben op me 7 GTA sa en andere gta gaan spelen Reageren
Basssss Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is? GTA San Andreas was oorspronkelijk 18+ (En in Amerika 17+ volgens mij, anders ook gewoon 18+), maar toen de Hot Coffee aan het licht kwam werd het spel in Amerika verboden omdat 'Adult-Only' spellen niet verkocht mogen worden en in Europa werd het spel ook 'Adult Only'. Maar bij de nieuwe versie (V2.0) is de leeftijd weer terug gezet. Bewerkt: 1 januari 2009 door Basssss Reageren
pk99 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 ik ben 9 en heb alle gta's al voor de ps2 niks erg mee juist leuk mensen moorden met messen. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Geplaatst: 3 januari 2009 Mijn eerste GTA die ik speelde was GTA2. Toen was ik ongeveer 10 jaar denk ik. Sommige kinderen gaan dan nadoen wat in die spellen gebeurd, maar ikke niet. Dus daarom vind ik dat het wel kan. Reageren
L156 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 (bewerkt) Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten: Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen.. Het geweld De wapens Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je.. Dat is Crazy!! .Dus Ouders: Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen.. Bewerkt: 4 januari 2009 door L156 Reageren
Gta_on_ps3 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Geplaatst: 4 januari 2009 ik was 6 toen ik gta 1 vond in de kast van mijn vader en ik speelde op mijn 8e sa Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 De maker van die hot coffee mod loopt hier ook ergens rond geloof ik... Dus scheld hem lekker uit zou ik zeggen trouwens zul je waarschijnlijk niet zo'n mod voor Sesamstraat kunnen maken. Bij SA zaten die seksscenes al in het spel. maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Sesamstraat ook al verborgen seksscenes in zitten Ik weet trouwens niet zeker of door die mod SA 18+ is geworden, in Amerika wel kreeg het een adult-nog-wat-ranking maar of dat ook in Nederland zo is? Dan maak je toch gewoon die sexscenes... Reageren
Carl-CJ-Jonhsen Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Beste gamers ik doe SA-MP nu al een hele tijd online.En ik kom vaak tegen dat er een 8 jarig kind of nog jonger zich probeerd in te loggen in een server. En dan zijn er vaak van die andere gamers die dan dat kind zal ik maar zeggen gewoonweg grof weg pesten! Omdat hij/zij zogenaamd dom zou zijn! Ik vind dit echt niet kunnen hoor. Maar ik vind ook weer wie laat zn kind van 8 jaar nou gta san andreas online doen? Maar om die meteen weg te pesten vind ik niet normaal en stoor me hier echt aan! als ik het mag zeggen. En dat niet alleen, ook mensen die niet zo jong zijn maar gewoon net beginnen met gta san andreas. Die worden gewoon weg gepest soms omdat ze niet goed weten hoe alles werkt. Toen ik net begon met SAMP werd ik ook wel eens uitgescholden omdat ik veel vragen had over de chatbox om in te loggen. Maar dan nog ik stoor me hier echt aan!!! Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden? Ik ben 11 dus ik vind het dood normaal Ach, die kleintjes zijn gewoon vrij opgevoed, daarom mogen ze sa-mp spelen van hun ouders. Of ze doen het stiekem natuurlijk. Als het nou op je eigen server gebeurd (of op server waar je admin bent), kan je natuurlijk die pestkoppen kicken. of waarschuwen. Stieken doe ik niet maar het mag wel :}Ik vind het eigenlijk best wel dom wat ze doen,Dan gaan ze bijvoorbeeld aan mij vragen hoe je moet ''vliegen'' en dat dat zo ''moeilijk'' is en ''eng''. . Vliegen Vliegen :o :O :o ik kan dat als de beste en ik ken de besturingen zelfs Reageren
FireFighter Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen. Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 27 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten: Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen.. Het geweld De wapens Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je.. Dat is Crazy!! .Dus Ouders: Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen.. En nog een nadeel dat kinderen gta spelen is dat ze er vaak nog niet eens de helft van snappen. Zoals deze hierhonder mij. Niet lullig bedoeld maar als voorbeeld. Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen. Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus) Reageren
FireFighter Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik vindt het wel gaan..Een paar min punten: Kleine kinderen die denken dat het echt gebeurt en gaan het later doen.. Het geweld De wapens Als ik een kind had, had ik het hem/haar VERBODEN Ik denk dat veel ouderen het hier mee eens zijn..Zo maak je alleen nog maar meer criminelen en messchien heeft je kind later een hersenschudding en denkt dat jij de vijand bent en breekt bij je in en wurgt je.. Dat is Crazy!! .Dus Ouders: Laat kinderen onder de 11 jaar nog nietspelen met een GTA Game Want vanaf 11 zullen ze wel weten: Het is een game..dit MOET je niet doen.. En nog een nadeel dat kinderen gta spelen is dat ze er vaak nog niet eens de helft van snappen. Zoals deze hierhonder mij. Niet lullig bedoeld maar als voorbeeld. Ik ben op mijn negende begonnen met GTA te spelen, GTA:SA op de Playstation 2. Ik snap nu nog niet hoe ik moet vliegen in SA:MP? Iemand die mij dat hier uit kan leggen, zodat ik dat niet op SA:MP zelf hoef te doen. Trouwens, ik heb altijd al 16> spellen gespeeld. (Incl. 18> dus) Bedankt... Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 (bewerkt) ik was 8 toen ik VC speelde, 9 toen ik SA speelde en nu ben ik 11 en ga ik IV voor pc kopen over een maand ongeveer want we krijgen een nieuwe pc die gta iv maximaal aan kan Bewerkt: 27 januari 2009 door _Night-Men_ Reageren
L156 Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 ik was 8 toen ik VC speelde, 9 toen ik SA speelde en nu ben ik 11 en ga ik IV voor pc kopen over een maand ongeveer want we krijgen een nieuwe pc die gta iv maximaal aan kan Als die pc GTA IV aankan dan wil ik de systeemeigenschappen wel eens weten.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2009 FireFighter? Zoals ik al zei was dat niet negatief bedoeld. Maar alleen maar als voorbeeld bedoeld. Dus voel je niet meteen zo aangevallen oke? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.