Jump to content

Kinderen die GTA spelen


Sjorszzz

Recommended Posts

Als ik kinderen zou hebben en hij of zei is snugger genoeg, dan mag die van mij gewoon gta spelen..

Zelf speel ik ook al gta vanaf dat het bestaat (ben nu 24)..

Enigste wat ik irrytand vind is als er van die gasten zijn die gaan lopen schreeuwen en lopen schelden en zijken om andere hun spel plezier te verpesten en dat gebeurd wel vaak met kinderen tot circa 15 jaar.

Als het mij kind zou wezen dan mocht ie een maand niet meer gamen en internetten..

Doet ie het weer dan zou ik zn spullen verkopen, omdat ik weet hoe irrytand het is als er zulke mensen online zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    5

  • Sandra

    5

  • Basssss

    3

  • Soulreaver

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als ik kinderen zou hebben en hij of zei is snugger genoeg, dan mag die van mij gewoon gta spelen..

Zelf speel ik ook al gta vanaf dat het bestaat (ben nu 24)..

Enigste wat ik irrytand vind is als er van die gasten zijn die gaan lopen schreeuwen en lopen schelden en zijken om andere hun spel plezier te verpesten en dat gebeurd wel vaak met kinderen tot circa 15 jaar.

Als het mij kind zou wezen dan mocht ie een maand niet meer gamen en internetten..

Doet ie het weer dan zou ik zn spullen verkopen, omdat ik weet hoe irrytand het is als er zulke mensen online zijn.

hier heb je helemaal gelijk in

ik zal is voorbeeld geven hé :

ik speeldde gta sa mp en ik kom op ons spwanpoint en ik loop ff naar men huis en der staan daar zo twee gastjes zo te schelden naar mij

als ik ze neer knalde kon ik opgepakt worden

als ik schoot konden ze hun maatjes roepen

dan heb ik gewon teruggescholden en ze gingen weg

ik adviseer je als je niet weet wie er achter de pc zit moet je ook niet uitschelden

voortaan maak ik ze gwn af

jail or not i kill them all

grtz drive-by

alais -sfc_andy-

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA nu ook al een hele tijd. Maar ik vind het niet goed dat kinderen van 8jaar of jonger al GTA spelen.

Zoals GTA 2 dat kan nog want daar is niet veel aan te zien. Maar spellen zoals GTA SA en GTA IV vind ik niet goed voor zulke kleine kinderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel GTA nu ook al een hele tijd. Maar ik vind het niet goed dat kinderen van 8jaar of jonger al GTA spelen.

Zoals GTA 2 dat kan nog want daar is niet veel aan te zien. Maar spellen zoals GTA SA en GTA IV vind ik niet goed voor zulke kleine kinderen.

Ik begon al met gta op mijn achste in het begin vonden mijn ouders het wel een beetje erg maar nu kan het ze geen bal meer schelen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je 8 ben snap je denk ik de regels niet van een server

het is allemaal engels of duits of zo'n een of andere vage taal.

het gevolg is dat ze gewoon maar wat gaan kloten en dmen in een roleplay of reallife

zeer irritant dus

grz

Link to comment
Delen op andere websites

af en toe ist oke

maar gister waren er een paar kinderen van tussen de 10 en 15 en iemand van 25 die zei da hij piloot was enz (dat kan tog dat hij dat is) en ze begonnen allemaal dom te doen van ja piloot in sa etc wat bestuur je dan een shamal dat is dan wel weer dom :S

maar waarom zou gta sa 18+ zijn behalve dat mensen het nadoen zo bloedderig ziet het er niet uit ook niet in deel 4 :puh: vergelijk gta 4 maar met fallout 3 :o

en ik heb mn hele leve al 16-18 spellen gespeeld maar ik hou wel rekening met ouderen dus ik ga niet allemaal stoer doen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik begon op mijn 10 gta te spelen, ik ben nu ondertuseen 13, ik heb gta 3, vice city, san andreas, liberty city stories, vice city stories allemaal uitgespeeld, ik ben bezig met sa-mp ik ben zelfs bezig met een server, en ik kan zelf als sinds mijn 9 jaar site's maken zelfs zoals deze, ik ben nu bezig met programma's te maken, ik ben zelfs bezig met een online spel, ik vind het echt unfair van die pestkoppen, gewoon kicken, ik ken iemand die 11 jaar is en echt super goed sa-mp kan spelen.

Dus.. ...10, 11, 12, 13... jarigen kunnen meestal ook wel goed gta spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begon op mijn 10 gta te spelen, ik ben nu ondertuseen 13, ik heb gta 3, vice city, san andreas, liberty city stories, vice city stories allemaal uitgespeeld, ik ben bezig met sa-mp ik ben zelfs bezig met een server, en ik kan zelf als sinds mijn 9 jaar site's maken zelfs zoals deze, ik ben nu bezig met programma's te maken, ik ben zelfs bezig met een online spel, ik vind het echt unfair van die pestkoppen, gewoon kicken, ik ken iemand die 11 jaar is en echt super goed sa-mp kan spelen.

Dus.. ...10, 11, 12, 13... jarigen kunnen meestal ook wel goed gta spelen.

Ik ben zelf denk ik ook iets van 9 of 10 geweest toen ik GTA voor het eerste speelde. (bij vriendjes)

Ik vraag altijd of ik een game mag hebben want ik mag het toch altijd kopen. (als je dan ff vraagt kun je nooit trameland krijgen)

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb m'n 8 jarig zusje wel eens gefilmd terwijl ze GTA:VC zit te spelen. Ze zit dan alles hardop te schreeuwen, dingen zoals "piew piew, dood! rot politie!" bla bla bla. En dan zit ze ook nog eens rare bewegingen te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon vet irritant als er mensen zijn die beginnen te flamen (iemand uitschelden) en dingen zeggen zoals:

Player X: OMG!!!1! Dont KICK Hax0rz!!! BAN THEM!!

Player X: You are NOOB ADMIN!!1!

** Admin has muted Player X for: Insulting admin staff.

PM from Player X: OMG! NOOB ADMIN!

Dan kick je die spelers. Maar vervolgens komen ze terug om je nog wat uit te schelden.

Na een aantal keer ban je ze en dan komen ze huilen. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...