Jump to content

Kinderen die GTA spelen


Sjorszzz

Recommended Posts

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sjorszzz

    5

  • Sandra

    5

  • Basssss

    3

  • Soulreaver

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...

Ik kan me zelfs al niet meer herinneren welke GTA ik het eerst gespeeld heb, ik denk eerst GTA 2.

Jonge spelers vind ik niet erg, tenzij het er zijn die Russisch zijn bijvoorbeeld en geen Engels kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

--In het algemeen heb ik ook niets tegen mensen die jonger zijn dan 10 en samp spelen. Als ze het goed kunnen bedoel ik. Dus speel altijd eerst singel player uit zodat je het spel wat leert kennen en dan zou ik zeggen "ga je gang om met anderen te spelen". En wat het uitschelden betreft, ik denk dat degene die schelden ook wel vroeger n00b zijn geweest, er zijn altijd wel mensen die nog nooit tegen anderen gespeeld hebben.

--Ik snap ook niet waarom GTA sa 18+ is, er zijn vele andere schietspellen van 12+ waar je iedereen afknalt.

Alleen zijn de mensen daar door monsters vervangen die bubbels als kogels schieten. Juist hetzelfde dus!

VB;

post-96332-1251151317.jpg

--Ik speelde GTA voor het eerst op men 12, GTA 3 was dat. Had er vroeger nog nooit van gehoord.

Ben nu bijna 15 en speel samp. Ik heb ook eerst singel player gespeeld om het spel te snappen en dan pas overgestapt naar samp.

Link to comment
Delen op andere websites

Newbs worden altijd geplaagd op online games als je zomaar domme vragen gaat stellen. Beste voorbeeld hiervan is WoW maar ook zeker in SA-MP gebeurd dat. Daar valt niks tegen te doen en de nieuwe spelers kunnen beter eerst eens goed GTA SA gaan spelen voordat ze online gaan, zodat ze weten hoe het werkt.

Over de leeftijd; zou geen ruk uit moeten maken, maar je hebt mensen die er slecht tegen kunnen. Ik zelf was 7 toen ik begon met GTA1 spelen, hetzelfde jaar als dat ie uit kwam, en sinds dien heb ik altijd GTA's gespeeld, ik had er als kind absoluut geen problemen mee.

Maar ja die leeftijd rating staat er niet voor niks op he. Het is waar dat kinderen (en vooral pubers) dingen snel over nemen, en in GTA SA bijvoorbeeld wordt denk ik wel net zo vaak "fuck" gezegd als in Scarface. GTA SA neemt echt geen blad voor de mond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben 13 , en neem helemaal geen gedrag over van GTA ! Natuurlijk , er staat 18+ op , maar , waarom ? Voor die 100 keer dat hij Motherfucker zegt ? Of gwn altijd hetzelfde plasje bloed dat op de grond ligt ? Nee , ik vind dat kleine kinderen ook GTA mogen spelen .

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Het is alleen maar 18+ geworden omdat in SA verborgen seks scenes zitten, hoewel ik die nooit gezien heb, niet naar gezocht ook :puh:
GTA:SA heeft in Nederland altijd al een 18+ rating gehad.

Die ''seks scenes'' zijn alleen mogelijk met de ''Hot Coffee'' mod. Rockstar heeft de seksscenes uit het spel gehaald, maar ze zitten er nog wel in.

Officieel is Gta SA 17+ maar ja, dit is europa en we kunnen dat niet op een CD case zetten :puh:

:7

Onzin, GTA is in Europa altijd al 18+ geweest, seks of niet.

En wat is dan "officieel?" In Europa zorgt PEGI voor de leeftijds grens, en ik de VS weer een ander.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

kind van 8 hoort helemaal geen gta te mogen spelen, vraag me ook af hoe ze het voorelkaar krijgen om samp te krijgen, op die leeftijd wist ik nog geen eens hoe ik de computer moest opstarten en speelde ik alleen maar "lego island'' (een ziek spel :engel: )

op je 8e al schietspellen spelen tjongejonge ze horen buiten te spelen, over een paar jaar zullen we vast en zeker een misdaad golf krijgen door deze generatie gammertjes :{

@ jochemd: jouw gedrag misschien niet maar van een heleboel andere weer wel, dat 18+ draait niet alleen om JOUW gedrag

Bewerkt: door em4fun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...