Woetsha Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Ja dat zeg ik precies het zijn er maar een paar dan hoef je ze niet allemaal te haten. Als het nou toevallig 10 marokanen zijn hoef je niet gelijk alle moslims te beledigen. Of als er 10 nederlanders stoer deon hoef je niet de bijbel te verbranden. Dan doe je gwn iets terug wat alleen voor die paar mensen bedoeld is. Kijk is positief en neit altijd negatief. Kijk heel veel hollanders beledigde in dit topic mijn geloof maar kijk ik doe ook rustig ik bekijk de nederlanders nog steeds positief want anders komt er nooit een oplossing !!Je hebt helemaal gelijk, als er een turk iets heeft gedaan haten jullie alle Turken, als een Chinees iets heeft gedaan haten jullie alle Chinezen.En met "jullie" bedoel ik de mensen die een nationalteit haten. Als jij Turken, Nederlanders, Marokanen, Chinezen, Belgen,... haat, dan heb ik het tegen jou. Het is belachelijk om een hele nationaliteit te haten. Want je kan niet kiezen welk nationaliteit je wil hebben. Als jij Chinezen haat en er is een Chinees die niemand kwaad doet, dan haat jij hem ook, alleen omdat op zijn identiteitskaart Chinees staat. En als jij een keer een Chinees een overval hebt zien plegen, dan moet je die Chinees haten en niet alle Chinezen. Bewerkt: 13 maart 2008 door Woetsha Reageren
GTA_XP Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ja dat zeg ik precies het zijn er maar een paar dan hoef je ze niet allemaal te haten. Als het nou toevallig 10 marokanen zijn hoef je niet gelijk alle moslims te beledigen. Of als er 10 nederlanders stoer deon hoef je niet de bijbel te verbranden. Dan doe je gwn iets terug wat alleen voor die paar mensen bedoeld is. Kijk is positief en neit altijd negatief. Kijk heel veel hollanders beledigde in dit topic mijn geloof maar kijk ik doe ook rustig ik bekijk de nederlanders nog steeds positief want anders komt er nooit een oplossing !!Je hebt helemaal gelijk, als er een turk iets heeft gedaan haten jullie alle Turken, als een Chinees iets heeft gedaan haten jullie alle Chinezen.En met "jullie" bedoel ik de mensen die een nationalteit haten. Als jij Turken, Nederlanders, Marokanen, Chinezen, Belgen,... haat, dan heb ik het tegen jou. Het is belachelijk om een hele nationaliteit te haten. Want je kan niet kiezen welk nationaliteit je wil hebben. Als jij Chinezen haat en er is een Chinees die niemand kwaad doet, dan haat jij hem ook, alleen omdat op zijn identiteitskaart Chinees staat. En als jij een keer een Chinees een overval hebt zien plegen, dan moet je die Chinees haten en niet alle Chinezen. Precies, daar ben ik hdat met hem zal gebeuren wat zoals bij Pim Fortyun gebeurt iset volledig met je eens! Als één Turk iets fouts, haten ze alle Turken Die klootviool van Geert Wilders kan beter zijn film niet publiceren. Doet ie dat wel, kan hij ruzie's verwachten. Dan hoop ik hij een kogel door zijn kop doorgeboort krijgt. Want een godsdienst verbieden is onzin! Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ja dat zeg ik precies het zijn er maar een paar dan hoef je ze niet allemaal te haten. Als het nou toevallig 10 marokanen zijn hoef je niet gelijk alle moslims te beledigen. Of als er 10 nederlanders stoer deon hoef je niet de bijbel te verbranden. Dan doe je gwn iets terug wat alleen voor die paar mensen bedoeld is. Kijk is positief en neit altijd negatief. Kijk heel veel hollanders beledigde in dit topic mijn geloof maar kijk ik doe ook rustig ik bekijk de nederlanders nog steeds positief want anders komt er nooit een oplossing !!Je hebt helemaal gelijk, als er een turk iets heeft gedaan haten jullie alle Turken, als een Chinees iets heeft gedaan haten jullie alle Chinezen.En met "jullie" bedoel ik de mensen die een nationalteit haten. Als jij Turken, Nederlanders, Marokanen, Chinezen, Belgen,... haat, dan heb ik het tegen jou. Het is belachelijk om een hele nationaliteit te haten. Want je kan niet kiezen welk nationaliteit je wil hebben. Als jij Chinezen haat en er is een Chinees die niemand kwaad doet, dan haat jij hem ook, alleen omdat op zijn identiteitskaart Chinees staat. En als jij een keer een Chinees een overval hebt zien plegen, dan moet je die Chinees haten en niet alle Chinezen. Precies, daar ben ik hdat met hem zal gebeuren wat zoals bij Pim Fortyun gebeurt iset volledig met je eens! Als één Turk iets fouts, haten ze alle Turken Die klootviool van Geert Wilders kan beter zijn film niet publiceren. Doet ie dat wel, kan hij ruzie's verwachten. Dan hoop ik hij een kogel door zijn kop doorgeboort krijgt. Want een godsdienst verbieden is onzin! Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? of zit ik fout? als hij de koran wil verbieden moet hij het sprookjes boek ``de bijbel`` want daar staat ook ni veel goeds en waarheid in Reageren
Sdajafol Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? Dus jij denkt dat hij alleen de Koran wil verbieden, en de hele godsdienst die daar op is gebaseerd gewoon laat bestaan? Reageren
EXIT Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? Dus jij denkt dat hij alleen de Koran wil verbieden, en de hele godsdienst die daar op is gebaseerd gewoon laat bestaan? ik weet dat ni daarom vraag ik het toch Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 (bewerkt) Jullie hebben echt fantasie en jullie vinden het duidelijk leuk om mensen boos te maken en jullie krijgen vast wel wat te zien. En geert zal er spijt van krijgen dat hij ooit die film heft gemaakt. Dit loopt heel erg uit de hand om dat hij zo nodig zo'n film moest maken gaan er gekke dingen gebeuren... Even voor jou Scheer niet alle Nederlanders over 1 kam Omdat 1 iemand zo is wil dat niet zeggen dat iedereen zo is Bewerkt: 13 maart 2008 door -->nick<-- Reageren
Disturbed Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Ja dat zeg ik precies het zijn er maar een paar dan hoef je ze niet allemaal te haten. Als het nou toevallig 10 marokanen zijn hoef je niet gelijk alle moslims te beledigen. Of als er 10 nederlanders stoer deon hoef je niet de bijbel te verbranden. Dan doe je gwn iets terug wat alleen voor die paar mensen bedoeld is. Kijk is positief en neit altijd negatief. Kijk heel veel hollanders beledigde in dit topic mijn geloof maar kijk ik doe ook rustig ik bekijk de nederlanders nog steeds positief want anders komt er nooit een oplossing !!Je hebt helemaal gelijk, als er een turk iets heeft gedaan haten jullie alle Turken, als een Chinees iets heeft gedaan haten jullie alle Chinezen.En met "jullie" bedoel ik de mensen die een nationalteit haten. Als jij Turken, Nederlanders, Marokanen, Chinezen, Belgen,... haat, dan heb ik het tegen jou. Het is belachelijk om een hele nationaliteit te haten. Want je kan niet kiezen welk nationaliteit je wil hebben. Als jij Chinezen haat en er is een Chinees die niemand kwaad doet, dan haat jij hem ook, alleen omdat op zijn identiteitskaart Chinees staat. En als jij een keer een Chinees een overval hebt zien plegen, dan moet je die Chinees haten en niet alle Chinezen. Precies, daar ben ik hdat met hem zal gebeuren wat zoals bij Pim Fortyun gebeurt iset volledig met je eens! Als één Turk iets fouts, haten ze alle Turken Die klootviool van Geert Wilders kan beter zijn film niet publiceren. Doet ie dat wel, kan hij ruzie's verwachten. Dan hoop ik hij een kogel door zijn kop doorgeboort krijgt. Want een godsdienst verbieden is onzin! Nee, jij bent intelligent Kogel door de kop vanwege een film, kom nou toch op zeg! Reageren
Woetsha Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Jullie hebben echt fantasie en jullie vinden het duidelijk leuk om mensen boos te maken en jullie krijgen vast wel wat te zien. En geert zal er spijt van krijgen dat hij ooit die film heft gemaakt. Dit loopt heel erg uit de hand om dat hij zo nodig zo'n film moest maken gaan er gekke dingen gebeuren... Even voor jou Scheer niet alle Nederlanders over 1 kam Omdat 1 iemand zo is wil dat niet zeggen dat iedereen zo is Dat heeft hij toch niet gezegd. Ik zie nergens in zijn zin Nederlanders staan. Ik zie alleen maar "jullie" en daarmee bedoelt hij de mensen die het leuk vinden om andere mensen boos te maken. Als jij niet zo iemand bent dan heeft hij het niet over jou . Reageren
Vegeta Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 (bewerkt) Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? Dus jij denkt dat hij alleen de Koran wil verbieden, en de hele godsdienst die daar op is gebaseerd gewoon laat bestaan? En TomHagen Jonge a.u.b als je niks beters te zeggen hebt moet je gwn niet praten. Wat heb je aan islam zonder koran, wat heb je aan christendom zonder bijbel, wat heb je aan jodendom zonder tora. Wash ben je gek ofzo ??? Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan en nu ik Oke denk je ik hou het vol jullie beledigen mijn geloof echt erg hierzo en met jullie bedoel ik de mensen die iets zeiden over verbranden enzo. Want dan hou ik het ook niet meer in. Klaar ik heb het aardig geprobeerd. Klaar jDe mensen die de verbrand zien willen worden, ik zou wel eens leuk toekijken hoe al jullie huizen woredn verbrand. DAt is 10 keer zo minder erg dan de koran verbranden. Van mij mag je mijn huis verbranden als je de koran maar met rust laat !!!!!!!! Bewerkt: 14 maart 2008 door cesar Reageren
philip14 Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Oke denk je ik hou het vol jullie beledigen mijn geloof echt erg hierzo en met jullie bedoel ik de mensen die iets zeiden over verbranden enzo. Want dan hou ik het ook niet meer in. Klaar ik heb het aardig geprobeerd. Klaar jDe mensen die de verbrand zien willen worden, ik zou wel eens leuk toekijken hoe al jullie huizen woredn verbrand. DAt is 10 keer zo minder erg dan de koran verbranden. Van mij mag je mijn huis verbranden als je de koran maar met rust laat !!!!!!!! We leven hier anders wel in vrij land hoor Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik heb me inhoudelijk niet met de discussie bemoeid maar laten we met zijn allen wel proberen het gewoon zakelijk en inhoudelijk te houden. De heer Wilders is zeker niet mijn vriend maar heeft gelukkig wél het recht om te zeggen en te maken wat hij wil. Dat moslims ter wereld daar verbolgen over kunnen raken is een mogelijkheid, ook zij mogen zeggen wat ze willen, maar dat is het dan ook. Nergens staat dat in de film de Koran wordt verbrand dus het is wat voorbarig om daar al over te gaan ruzieën. Immers: de hele film is nog niet eens uit dus ik snap sowieso de hele ophef van de wereld niet. Maar goed, mijn invloed in de wereldpolitiek is minimaal maar hier graag een wat minder "verhitte" discussie alstublieft.... Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Nergens staat dat in de film de Koran wordt verbrand dus het is wat voorbarig om daar al over te gaan ruzieën. Daar heb je gelijk in, niemand weet wat er nog überhaupt in de film getoond gaat worden, dus het is inderdaad nogal voorbarig om grote conclusies te trekken. Toch ben ik bang dat er niet veel goeds in die film getoond gaat worden, Geert Wilders kennende. Hij is niet vies van verdraaide inzichten en uit hun context gerukte verbanden. Door het lezen van de Koran weet ik gewoon dat er geen dingen in de Koran staan die mensen oproepen tot het plegen van geweld, dus Wilders móet wel het één en ander gaan verdraaien wil hij het publiek die zogenaamde gewelddadige functies van de Koran in laten zien. Ik hoop dat Geert Wilders zo fatsoenlijk is om niet een echte misselijkmakende streek (zoals schijten over de Koran) in de film te plaatsen, want dan gaat 'ie echt te ver. Immers: de hele film is nog niet eens uit dus ik snap sowieso de hele ophef van de wereld niet. Tsja... zoals ik hierboven al zei geef ik je enerzijds gelijk en anderzijds deel ik niet je mening, omdat we Geert Wilders en zijn verhalen wel langer kennen dan vandaag... Reageren
Disturbed Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? Dus jij denkt dat hij alleen de Koran wil verbieden, en de hele godsdienst die daar op is gebaseerd gewoon laat bestaan? En TomHagen Jonge a.u.b als je niks beters te zeggen hebt moet je gwn niet praten. Wat heb je aan islam zonder koran, wat heb je aan christendom zonder bijbel, wat heb je aan jodendom zonder tora. Wash ben je gek ofzo ??? Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan en nu ik Oke denk je ik hou het vol jullie beledigen mijn geloof echt erg hierzo en met jullie bedoel ik de mensen die iets zeiden over verbranden enzo. Want dan hou ik het ook niet meer in. Klaar ik heb het aardig geprobeerd. Klaar jDe mensen die de verbrand zien willen worden, ik zou wel eens leuk toekijken hoe al jullie huizen woredn verbrand. DAt is 10 keer zo minder erg dan de koran verbranden. Van mij mag je mijn huis verbranden als je de koran maar met rust laat !!!!!!!! wat een verassing Een boek kun je toch niet vergelijken met een huis man, dat boek is massaproductie! Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 En TomHagenJonge a.u.b als je niks beters te zeggen hebt moet je gwn niet praten. Wat heb je aan islam zonder koran, wat heb je aan christendom zonder bijbel, wat heb je aan jodendom zonder tora. Wash ben je gek ofzo ??? Dus je hebt een boek nodig om te geloven in god? Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan Jij doet anders precies hetzelfde... en nu ik Oke denk je ik hou het vol jullie beledigen mijn geloof echt erg hierzo en met jullie bedoel ik de mensen die iets zeiden over verbranden enzo. Want dan hou ik het ook niet meer in. Klaar ik heb het aardig geprobeerd. Klaar jDe mensen die de verbrand zien willen worden, ik zou wel eens leuk toekijken hoe al jullie huizen woredn verbrand. Ik geef meer om mensen levens dan om een boek... En ik denk dat god of allah of wie dan ook hetzelfde vind. DAt is 10 keer zo minder erg dan de koran verbranden. Van mij mag je mijn huis verbranden als je de koran maar met rust laat !!!!!!!! Dit vind ik niet, ik vind een huis verbranden erger dan een boek waar er heel wat van bestaan. Tuurlijk kan ik begrijpen dat je je kwaad kan maken omdat iets verbrand wordt waar jij met veel waarde aan gehecht bent. Maar ik vind niet dat er mensen onder moeten lijden omdat Geert dat boek zo nodig wil verbranden. Want jij zegt dat "wij" het boek willen verbranden.... Dat is niet waar want dat wil Geert Wilders. ik vind dat Geert zijn ideeen ook op een andere manier mag laten merken dan door een film tegen het moslim geloof te maken. Maar wij leven hier in een land waar je je mening mag uiten en dit is een vorm van mening dus vind ik dat hij dat mag doen. Omdat ik vind dat hij dat mag doen wil dat niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Geert wil toch de koran verbieden, en toch niet de godsdienst? Dus jij denkt dat hij alleen de Koran wil verbieden, en de hele godsdienst die daar op is gebaseerd gewoon laat bestaan? En TomHagen Jonge a.u.b als je niks beters te zeggen hebt moet je gwn niet praten. Wat heb je aan islam zonder koran, wat heb je aan christendom zonder bijbel, wat heb je aan jodendom zonder tora. Wash ben je gek ofzo ??? Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan en nu ik Oke denk je ik hou het vol jullie beledigen mijn geloof echt erg hierzo en met jullie bedoel ik de mensen die iets zeiden over verbranden enzo. Want dan hou ik het ook niet meer in. Klaar ik heb het aardig geprobeerd. Klaar jDe mensen die de verbrand zien willen worden, ik zou wel eens leuk toekijken hoe al jullie huizen woredn verbrand. DAt is 10 keer zo minder erg dan de koran verbranden. Van mij mag je mijn huis verbranden als je de koran maar met rust laat !!!!!!!! Ik snap je verhaal niet helemaal, want ik heb het volgende stuk gepost:Jullie? Wie is jullie? Als ik daar onder val, wil ik alleen maar zeggen dat je óf op mensen moet ingaan, of iets nieuws toevoegen, of hier niet te poste. Want zo maar jouw al bekende mening roepen hebben we ook niks aan Dan moet je dat ook neerzetten als een quote, aub. Zo wordt de hele discussie maar vaag vind ik. Overigens wil Wilders de Koran ook helemaal niet verbranden. Ten minste, dat heeft hij niet gezegt. Hij wil alleen aantonen met een film dat de Koran slecht is. Ik snap dus niet waarom mensen daar zich over kunnen kwaadmaken. Want er zijn drie dingen mogelijk: -Hij werkt aan de film, en komt tot de conclusie dat de koran eigenlijk helemaal niet slecht is. -Hij verdraait dingen, waardoor het voor onwetende Hollanders lijkt alsof de Koran slecht is. -De Koran is ook echt slecht. Ik denk dat het op de tweede mogelijk uitloopt, en dan zal de film heus bekritiseerd worden, waardoor niemand mer Wilders serieus neemt. Probleem opgelost toch? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.