Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

Ok Mania ten eerste zijn die bossen er voor ons eigen bestwil, bomen produceren namelijk een stofje dat zuurstof heet en waar jij door in leven blijft, zonder deze bossen en met meer mensen dus meer zuurstof om te delen word het op de lange termijn een vrij ongezonde wereld waarin we leven.

Je zegt dat de Chinese regering aanspraak kan maken op Nederland, waarom zou er dan in godsnaam een Chinese Regering zijn? Over wie regeert de Chinese regering? Ik bedoel, niet over China want waarom zouden ze in godsnaam macht hebben over mensen die op land wonen wat niet van hen is... Als we volgens jouw ideeën in deze wereld zouden leven zou het één grote chaos worden, er zouden geen regeringen meer zijn, want over welk land moeten ze regeren? We leven toch in één groot land? Er zouden geen bossen meer zijn, want wie heeft er bomen nodig, een huis om in te wonen, dat hebben we nodig!

Mijn punt is dat één land, één Natie niet werkt, er ontstaat ontevredenheid en vooral een zeer grote twist over wie deze Natie mag leiden. Dit werkt niet en zal nooit werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Ok Mania ten eerste zijn die bossen er voor ons eigen bestwil, bomen produceren namelijk een stofje dat zuurstof heet en waar jij door in leven blijft, zonder deze bossen en met meer mensen dus meer zuurstof om te delen word het op de lange termijn een vrij ongezonde wereld waarin we leven.

Alle bossen hoeven toch niet te gaan.. Overigens geef ik er niets om als er wat minder zuurstof is ik voel me er beter bij als ik tientallen mensen heb kunnen helpen door dat bos te kappen..

Je zegt dat de Chinese regering aanspraak kan maken op Nederland, waarom zou er dan in godsnaam een Chinese Regering zijn? Over wie regeert de Chinese regering? Ik bedoel, niet over China want waarom zouden ze in godsnaam macht hebben over mensen die op land wonen wat niet van hen is... Als we volgens jouw ideeën in deze wereld zouden leven zou het één grote chaos worden, er zouden geen regeringen meer zijn, want over welk land moeten ze regeren? We leven toch in één groot land? Er zouden geen bossen meer zijn, want wie heeft er bomen nodig, een huis om in te wonen, dat hebben we nodig!

Dat is jouw probleem jij neemt aan dat China van de "Chinezen" is en Nederland van de "Nederlanders" maar waarom dat zo is, en waarom Nederlanders meer recht hebben om hier te wonen dan Chinezen heb ik vooralsnog niet gehoord..

Mijn punt is dat één land, één Natie niet werkt, er ontstaat ontevredenheid en vooral een zeer grote twist over wie deze Natie mag leiden. Dit werkt niet en zal nooit werken.

Ik heb niet gezegd dat het per definitie zou werken, het zou alleen ideaal zijn.. Maar bijvoorbeeld open landsgrenzen (over de hele wereld) zou alleen maar de handel en de economie bevorderen..

Link to comment
Delen op andere websites

Als alles aan elkaar gebouwd wordt wordt het er echt niet gezonder van.

En kunnen we dan de landbouw, molens, tulpen, bossen, natuur gebieden enz. ook vast gedag zeggen.

Dus? Ik geef er niets om als er bossen ed. verdwijnen..

Ok Mania ten eerste zijn die bossen er voor ons eigen bestwil, bomen produceren namelijk een stofje dat zuurstof heet en waar jij door in leven blijft, zonder deze bossen en met meer mensen dus meer zuurstof om te delen word het op de lange termijn een vrij ongezonde wereld waarin we leven.

Alle bossen hoeven toch niet te gaan.. Overigens geef ik er niets om als er wat minder zuurstof is ik voel me er beter bij als ik tientallen mensen heb kunnen helpen door dat bos te kappen..

Met zulke argumenten zou ik ook maar al te graag m'n mening (ongeacht wat voor een) willen onderbouwen. :klap:

Jezus, zeg... Kijk eerst maar eens naar het belang van de natuur. Ik deel deels graag je mening, maar ik vind dat je ook onzin uit kunt kramen.

Link to comment
Delen op andere websites

Met zulke argumenten zou ik ook maar al te graag m'n mening (ongeacht wat voor een) willen onderbouwen. :klap:

Jezus, zeg... Kijk eerst maar eens naar het belang van de natuur. Ik deel deels graag je mening, maar ik vind dat je ook onzin uit kunt kramen.

Ik vind het belang van de natuur niet opwegen tegen een mensen leven, even plat gezegd heb ik er scheit aan wat er met de natuur gebeurd als ik zo een mensen leven redden kan. Als ik door een bos te kappen tientallen gezinnen een mooi huis kan geven heb ik dat er graag voor over. Ik vind het niet meer dan egoïstisch om te zeggen "Laat die mensen maar in hopeloze omstandigheden wonen omdat wij zo nodig een bos moeten hebben..", ik vind het niet meer dan normaal om een bos op te offeren en daarmee tientallen gezinnen een beter leven te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Met zulke argumenten zou ik ook maar al te graag m'n mening (ongeacht wat voor een) willen onderbouwen. :klap:

Jezus, zeg... Kijk eerst maar eens naar het belang van de natuur. Ik deel deels graag je mening, maar ik vind dat je ook onzin uit kunt kramen.

Ik vind het belang van de natuur niet opwegen tegen een mensen leven, even plat gezegd heb ik er scheit aan wat er met de natuur gebeurd als ik zo een mensen leven redden kan. Als ik door een bos te kappen tientallen gezinnen een mooi huis kan geven heb ik dat er graag voor over. Ik vind het niet meer dan egoïstisch om te zeggen "Laat die mensen maar in hopeloze omstandigheden wonen omdat wij zo nodig een bos moeten hebben..", ik vind het niet meer dan normaal om een bos op te offeren en daarmee tientallen gezinnen een beter leven te geven.

Maar er is een reden dat we bossen nodig hebben, zonder bossen gaan we namelijk dood en als je dood bent heb je er niks aan om mensenlevens te redden. De weilanden hebben we nodig omdat daar koeien staan die zorgen voor jouw eten, en als je echt zo overtuigd mensenredder bent als je zelf zegt, ga dan bij Artsen zonder Grenzen werken en doneer al je geld aan het goede doel.. want wat maakt het uit dat jij arm bent, anderen komen op de eerste plaats toch? Ikzelf ben, als je het zo wil noemen, heel egocentrisch, ik stel eerst mezelf veilig voor ik aan anderen denk. Ik ben bereid nachten lang wakker te blijven en al mijn geld te geven als een vriend in nood is, maar mensen die ik niet ken, daar geef ik gewoon mijn maandelijkse donaties aan. Er word zeer veel gedaan om mensen in 3e wereldlanden te helpen en er zijn ook al zeer veel asielzoekers in Nederland komen wonen, zeker met het Generaal Pardon, ik vind niet dat Nederland vol is maar ik vind wel dat je op moet letten dat hele landen hier komen wonen.

Nu ga je vast weer lopen roepen dat de grenzen open moeten en dat landen niet bestaan, maar wie zou die troep moeten regeren? Heb je daar ook maar enig idee van? Wat denk je dat er gebeurd met miljoenen mensen hun zaken als alle grenzen opeens open gaan en alle tariefmuren wegzijn, de economie kan zo'n "boost" niet aan. Jouw idee van één grote Natie (Wat ik trouwens heel naar vind klinken wegens het verleden) zal nooit gerealiseerd worden als het aan mij en een heleboel anderen ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ga je vast weer lopen roepen dat de grenzen open moeten en dat landen niet bestaan, maar wie zou die troep moeten regeren? Heb je daar ook maar enig idee van? Wat denk je dat er gebeurd met miljoenen mensen hun zaken als alle grenzen opeens open gaan en alle tariefmuren wegzijn, de economie kan zo'n "boost" niet aan. Jouw idee van één grote Natie (Wat ik trouwens heel naar vind klinken wegens het verleden) zal nooit gerealiseerd worden als het aan mij en een heleboel anderen ligt.

Inderdaad. De mens kan gewoon niet één grote natie vormen: daar is en(/of) zal het nooit aan toe zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ga je vast weer lopen roepen dat de grenzen open moeten en dat landen niet bestaan, maar wie zou die troep moeten regeren? Heb je daar ook maar enig idee van? Wat denk je dat er gebeurd met miljoenen mensen hun zaken als alle grenzen opeens open gaan en alle tariefmuren wegzijn, de economie kan zo'n "boost" niet aan. Jouw idee van één grote Natie (Wat ik trouwens heel naar vind klinken wegens het verleden) zal nooit gerealiseerd worden als het aan mij en een heleboel anderen ligt.

Inderdaad. De mens kan gewoon niet één grote natie vormen: daar is en(/of) zal het nooit aan toe zijn.

De mensheid gaat dit NOOIT volhouden, het wordt dan een nog erge rotzooi dan dat het nu al is,

De bossen moeten blijven voor zuurstof, maar ook voor dieren, meeste dieren leven niet in de stad met vuile lucht van auto's en zo'n broeikasteffect makers.

En idd, jij zegt toch ook niet tegen andere mensen, wil je in mijn huis wonen?

Wat heb je eraan als je bossen moet neerhalen en dan mensen levens red, als je dit blijft doen zijn de bossen weg en dan is er geen zuurstof.

En als je dit doet, red je miss 100 mensen, maar vermoord/uitroei je vele dieren en mooie natuur.

Mij intresseert het bos niet zo, maar je moet ook aan andere denken, die graag wandelen/mountainbiken enzo.

Die mensen lijden er dan ook onder.

Waardoor ook sporten onder lijden.

Als dat gebeurt, kennen we alleen nog bos en dieren van foto's en beeldfragmenten.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Met zulke argumenten zou ik ook maar al te graag m'n mening (ongeacht wat voor een) willen onderbouwen. :klap:

Jezus, zeg... Kijk eerst maar eens naar het belang van de natuur. Ik deel deels graag je mening, maar ik vind dat je ook onzin uit kunt kramen.

Ik vind het belang van de natuur niet opwegen tegen een mensen leven, even plat gezegd heb ik er scheit aan wat er met de natuur gebeurd als ik zo een mensen leven redden kan. Als ik door een bos te kappen tientallen gezinnen een mooi huis kan geven heb ik dat er graag voor over. Ik vind het niet meer dan egoïstisch om te zeggen "Laat die mensen maar in hopeloze omstandigheden wonen omdat wij zo nodig een bos moeten hebben..", ik vind het niet meer dan normaal om een bos op te offeren en daarmee tientallen gezinnen een beter leven te geven.

Als jij vind dat Nederland niet van de Nederlanders is is jou huis ook niet van jou!!!!!

En waarom moet de natuur lijden zodat er weer meer mensen in Nederland komen terwijl in hun eigen land genoeg ruimte is?

Oorlog ok dat kan ik begrijpen maar andere gevallen niet.

En kap jij heel Nederland maar. Haal jij alle Nederlandse cultuur maar weg voor wat mensen die hier zo nodig zonder reden moeten komen. Maar ga dan niet achteraf zitten zeiken als mensen hier half doodgaan door de uitlaatgassen en weinig zuurstof. Maarja jij had ze zo goed geholpen.

En mensen helpen door bomen kappen en alles vol bouwen noem ik geen helpen.

Ik noem helpen als JIJ geld stuurt alles op offert zodat anderen het beter krijgen.

Als JIJ alles over hebt voor mensen die het minder goed hebben.

Dat noem ik echt goed helpen.

Bewerkt: door -->nick<--
Link to comment
Delen op andere websites

Maar er is een reden dat we bossen nodig hebben, zonder bossen gaan we namelijk dood en als je dood bent heb je er niks aan om mensenlevens te redden.

Bullshit, als je bossen kapt komt er niet 123 een tekort aan zuurstof, zolang je maar zorgt dat er genoeg blijft staan..Ik ben echt niet voor de kap van alle bossen maar het overgrote deel mag in mijn ogen toch wel sneuvelen voor het welzijn van andere mensen..

De weilanden hebben we nodig omdat daar koeien staan die zorgen voor jouw eten, en als je echt zo overtuigd mensenredder bent als je zelf zegt, ga dan bij Artsen zonder Grenzen werken en doneer al je geld aan het goede doel.. want wat maakt het uit dat jij arm bent, anderen komen op de eerste plaats toch?

Om te beginnen hoeven koeien niet in een weiland te staan, een grote stal voldoet.. Daarnaast doneer ik regelmatig geld en heb het beste met iedereen voor. En als laatste hoeft niemand hier in Nederland arm te zijn, iedereen heeft een kans op een opleiding en een uitkering, als je arm bent is dat vaak je eigen schuld, uitzonderingen daar gelaten..

Nu ga je vast weer lopen roepen dat de grenzen open moeten en dat landen niet bestaan, maar wie zou die troep moeten regeren? Heb je daar ook maar enig idee van? Wat denk je dat er gebeurd met miljoenen mensen hun zaken als alle grenzen opeens open gaan en alle tariefmuren wegzijn, de economie kan zo'n "boost" niet aan. Jouw idee van één grote Natie (Wat ik trouwens heel naar vind klinken wegens het verleden) zal nooit gerealiseerd worden als het aan mij en een heleboel anderen ligt.

Even voor de duidelijkheid open landsgrenzen hebben niets te maken met één grote natie, de EU heeft ook open landsgrenzen.. Daarnaast hoef je mij niet te vertellen dat alle naties verenigen tot één op dit moment moeilijk tot niet te doen is, dat verandert niet dat het in mijn ogen ideaal zou zijn..

De bossen moeten blijven voor zuurstof, maar ook voor dieren, meeste dieren leven niet in de stad met vuile lucht van auto's en zo'n broeikasteffect makers.
Zoals hierboven al beschreven kan het overgrote deel van de bossen zonder probleem weg, en koeien kunnen prima in een stal staan.
En idd, jij zegt toch ook niet tegen andere mensen, wil je in mijn huis wonen?

Wat heb je eraan als je bossen moet neerhalen en dan mensen levens red, als je dit blijft doen zijn de bossen weg en dan is er geen zuurstof.

Wederom zal de zuurstof niet 123 opraken als je een paar bossen kapt..
En als je dit doet, red je miss 100 mensen, maar vermoord/uitroei je vele dieren en mooie natuur.

Mij intresseert het bos niet zo, maar je moet ook aan andere denken, die graag wandelen/mountainbiken enzo.

Die mensen lijden er dan ook onder.

Waardoor ook sporten onder lijden.

Als dat gebeurt, kennen we alleen nog bos en dieren van foto's en beeldfragmenten.

Zo is het leven nou eenmaal, diersoorten komen en gaan, als er dieren moeten wijken voor de welzijn van de mens, jammer maar helaas.. Daarnaast vind ik het wederom egoïstisch om mensen van een beter leven te weerhouden alleen maar omdat jij graag mountainbiked..

Als jij vind dat Nederland niet van de Nederlanders is is jou huis ook niet van jou!!!!!

Zoals ik al zei is een huis wat anders dan een lap grond, als ik een bos kap en er tientallen huizen bouw heb jij er weinig tot geen last van, als ik 50 mensen in mijn huis laat wonen heb ik er wel last van..

En waarom moet de natuur lijden zodat er weer meer mensen in Nederland komen terwijl in hun eigen land genoeg ruimte is?

Oorlog ok dat kan ik begrijpen maar andere gevallen niet.

En kap jij heel Nederland maar. Haal jij alle Nederlandse cultuur maar weg voor wat mensen die hier zo nodig zonder reden moeten komen. Maar ga dan niet achteraf zitten zeiken als mensen hier half doodgaan door de uitlaatgassen en weinig zuurstof. Maarja jij had ze zo goed geholpen.

Bossen behoren tot de Nederlandse cultuur? Overigens komt hier niemand zonder reden, iedereen die hier wilt komen wonen heeft een reden..

En mensen helpen door bomen kappen en alles vol bouwen noem ik geen helpen.

Ik noem helpen als JIJ geld stuurt alles op offert zodat anderen het beter krijgen.

Als JIJ alles over hebt voor mensen die het minder goed hebben.

Dat noem ik echt goed helpen.

Alles op offeren is onzin maar ik help mensen graag zover ik dat kan..

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb je er opeens last van als je 50 mensen in je huis laat wonen? Als jij word uitgezonden voor Artsen zonder Grenzen naar plekken waar je echt kan helpen woon je er toch niet in, en anders slaap je toch gewoon in de achtertuin.. Wat verschrikkelijk egoistisch van je om mensen die hier komen en niks hadden niet eens een plekje in je huis aan te bieden, die mensen hebben in veel ergere omstandigheden geleefd dan jij als je even in je achtertuin slaapt.. Sjongejonge het egoïsme vandaag de dag :N

Wat je zegt over dat diersoorten komen en gaan vind ik echt de grootste onzin ooit, want diersoorten zullen wel gaan met jouw plannen maar komen zal vrij moeilijk zijn als ze nergens meer kunnen leven. Je volgt een beetje tegenstrijdige richtingen want volgens jouw Darwinistische kant is het tussen mens en dier "Survival of the fittest" (of in dit geval "Survival of degene met de bulldozers") maar tussen mens en mens is het in jouw boekje "De mensen met wie het een beetje goed gaat moeten totale vreemdelingen meteen helpen".

Ik weet dat er open grenzen zijn in de EU maar dat is niet wat je eerst zei, je zei namelijk dat het land niet van een bepaalde bevolkngsgroep kan zijn. Dit is wel zo in de EU, Portugal heeft nog steeds andere wetten dan Nederland, de grenzen zijn beperkt open voor de handel en migratie. Nederland is nogsteeds een eigen land en kan daarom zelf bepalen dat ze de bossen belangrijker vinden dan de zoveelste flat.

Als je 3/4 van Nederland zou bebouwen met woningen en industrie dan is het einde zoek, er bestaan namelijk dingen als vervuiling (kijk naar de miljoenensteden in China etc.) en depressies, depressies komen voort uit het feit dat je zo dicht op elkaar zit en je je persoonlijkheid gaat verliezen omdat je deel word van één massa, en nee dat is niet alleen bij "zwakke mensen" dit verschijnsel is zeer normaal in miljoenensteden.

Koeien in een weiland in de stad of het hele jaar door in een stal? Dat is simpelweg wreed voor die dieren, waarom ga jij niet in een stal wonen?, weer een huis vrij voor asielzoekers ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet hoe je bij dit idee komt. We zijn een land. Met eigen cultuur, eigen landschap, eigen inwoners. En bovendien hebben we de Nederlandse overheid, die samen met zijn inwoners aanspraak mag maken op het hele Nederlandse grondgebied. Maar als er te veel inwoners komen, dan hebben we dalijk niet meer genoeg aan dit stukje grond.

Eigenlijk mogen we kiezen, of we moeten in de toekomst mensen uit dit land zetten, of we zorgen dat de bevolking minder snel groeit. Ik zou het wel weten.

Je zegt nu "die samen met zijn inwoners aanspraak mag maken op het hele Nederlandse grondgebied.", maar daarmee beantwoord je niet de vraag waarom de Nederlandse regering aanspraak mag maken op dit stuk grondgebied en niet bijvoorbeeld de Chinese regering, waarom is dit stuk grond van ons? Ik vind dat onzin, vind dat het van iedereen is en dat iedereen mag gaan wonen waar hij/zij wilt zolang ze daarbij anderen niet hinderen, en als hier meer buitenlanders komen wonen heb jij daar geen last van..

Dit is toch de grootst mogelijke onzin? Natuurlijk mag China geen aanspraak maken, op Nederlands grondgebied, omdat dat nu eenmaal zo is. Kijk, we leven op deze aardbol, en elk stukje grond hoort bij een land. Ga maar zoeken, maar je zal nergens een stukkie vinden wat niet tot een land behoort.

Wij leven in Nederland, en Nederland heeft een grondgebied. Dat heet Nederland. In Nederland wonen Nederlanders, en een aantal niet-Nederlanders. Aangezien Nederlands grondgebied van de Nederlanders is, mogen wij beslissen wat we er mee doen. Aangezien we met zo veel mensen zijn, doen we dat niet met ieder voor zich, maar met een overheid, waarvan de regering is gekozen door het hele volk. Oftewel, de regering vormt de mening van de Nederlanders. Die Nederlandse regering zegt, dat ze stukjes van ons grondgebied wel willen laten gebruiken door buitenlanders. Die mogen hier komen wonen, op voorwaarde dat ze zich als Nederlander gedragen, en aan onze regels (de wet) houden.

Maar nu zeggen de Nederlanders, dat ze eigenlijk wel genoeg buitenlandse cultuur proeven in de Nederlandse cultuur. En daarom willen zij mensen in de regering, die dat ook vinden (bijv. Geert Wilders). En dan is er in Nederland een forum, waarop iemand zegt, dat hij dat ook vind. En dan komt er één of andere maniak zeggen dat dit grondgebied van iedereen is, in plaats van Nederland!

Zie Nederland als jouw profiel op dit forum. Dat is toch van jou! Wij mogen langskomen, en kijken, en misschien een reactie plaatsen, maar als jij wil dat ik geen reactie plaats, dan verwijder je hem, of zorg je ervoor dat ik hem niet kan plaatsen. Dan ga ik toch ook niet naar een admin, om te zeggen dat ik het oneerlijk vind dat jij mag zeggen wat er op jouw profiel staat, en IK niet??

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb je er opeens last van als je 50 mensen in je huis laat wonen? Als jij word uitgezonden voor Artsen zonder Grenzen naar plekken waar je echt kan helpen woon je er toch niet in, en anders slaap je toch gewoon in de achtertuin.. Wat verschrikkelijk egoistisch van je om mensen die hier komen en niks hadden niet eens een plekje in je huis aan te bieden, die mensen hebben in veel ergere omstandigheden geleefd dan jij als je even in je achtertuin slaapt.. Sjongejonge het egoïsme vandaag de dag :N

En als Pietje zijn fiets pakt en daar een raket op zet, daarmee naar de maan vliegt en dan vrienden gaat zoeken op de maan heeft uit weinig succes.. Als je een huis hebt dan woon je er ook in, uitzonderingen daar gelaten..

Wat je zegt over dat diersoorten komen en gaan vind ik echt de grootste onzin ooit, want diersoorten zullen wel gaan met jouw plannen maar komen zal vrij moeilijk zijn als ze nergens meer kunnen leven.

Jij noemt het onzin volgens mij is het nog altijd een feit..

Je volgt een beetje tegenstrijdige richtingen want volgens jouw Darwinistische kant is het tussen mens en dier "Survival of the fittest" (of in dit geval "Survival of degene met de bulldozers") maar tussen mens en mens is het in jouw boekje "De mensen met wie het een beetje goed gaat moeten totale vreemdelingen meteen helpen".

Precies :Y

Ik weet dat er open grenzen zijn in de EU maar dat is niet wat je eerst zei, je zei namelijk dat het land niet van een bepaalde bevolkngsgroep kan zijn. Dit is wel zo in de EU, Portugal heeft nog steeds andere wetten dan Nederland, de grenzen zijn beperkt open voor de handel en migratie. Nederland is nogsteeds een eigen land en kan daarom zelf bepalen dat ze de bossen belangrijker vinden dan de zoveelste flat.
Ik vind dat het ook niet kan.. Wat de regering met haar bossen doet moet ze zelf weten maar als ik de kans krijg een bos te kappen en er daar huizen te bouwen doe ik dat met plezier..
Als je 3/4 van Nederland zou bebouwen met woningen en industrie dan is het einde zoek, er bestaan namelijk dingen als vervuiling (kijk naar de miljoenensteden in China etc.) en depressies, depressies komen voort uit het feit dat je zo dicht op elkaar zit en je je persoonlijkheid gaat verliezen omdat je deel word van één massa, en nee dat is niet alleen bij "zwakke mensen" dit verschijnsel is zeer normaal in miljoenensteden.

De lucht zal best wat meer uitlaatgassen enzo bevatten, maar ik zou er niet wakker van liggen..

Overigens verliest niemand zijn persoonlijkheid als hij/zij in een stad woont, dat is echt bullshit... Volgens jou hebben alle Amsterdammers hun persoonlijkheid verloren?

Koeien in een weiland in de stad of het hele jaar door in een stal? Dat is simpelweg wreed voor die dieren, waarom ga jij niet in een stal wonen?, weer een huis vrij voor asielzoekers ;)
Dan is het maar wreed, so what? Ik geef er niets om.. Kiezen tussen het helpen van dieren of mensen, de keuze is voor mij snel gemaakt..
Dit is toch de grootst mogelijke onzin? Natuurlijk mag China geen aanspraak maken, op Nederlands grondgebied, omdat dat nu eenmaal zo is. Kijk, we leven op deze aardbol, en elk stukje grond hoort bij een land. Ga maar zoeken, maar je zal nergens een stukkie vinden wat niet tot een land behoort.

Wij leven in Nederland, en Nederland heeft een grondgebied. Dat heet Nederland. In Nederland wonen Nederlanders, en een aantal niet-Nederlanders. Aangezien Nederlands grondgebied van de Nederlanders is, mogen wij beslissen wat we er mee doen. Aangezien we met zo veel mensen zijn, doen we dat niet met ieder voor zich, maar met een overheid, waarvan de regering is gekozen door het hele volk. Oftewel, de regering vormt de mening van de Nederlanders. Die Nederlandse regering zegt, dat ze stukjes van ons grondgebied wel willen laten gebruiken door buitenlanders. Die mogen hier komen wonen, op voorwaarde dat ze zich als Nederlander gedragen, en aan onze regels (de wet) houden.

Maar nu zeggen de Nederlanders, dat ze eigenlijk wel genoeg buitenlandse cultuur proeven in de Nederlandse cultuur. En daarom willen zij mensen in de regering, die dat ook vinden (bijv. Geert Wilders). En dan is er in Nederland een forum, waarop iemand zegt, dat hij dat ook vind. En dan komt er één of andere maniak zeggen dat dit grondgebied van iedereen is, in plaats van Nederland!

Zie Nederland als jouw profiel op dit forum. Dat is toch van jou! Wij mogen langskomen, en kijken, en misschien een reactie plaatsen, maar als jij wil dat ik geen reactie plaats, dan verwijder je hem, of zorg je ervoor dat ik hem niet kan plaatsen. Dan ga ik toch ook niet naar een admin, om te zeggen dat ik het oneerlijk vind dat jij mag zeggen wat er op jouw profiel staat, en IK niet??

Prachtig verhaal maar het beantwoordt nog steeds niet waarom de Nederlanders het recht op dit stuk land hebben en de Chinezen bijvoorbeeld niet, het is niet "nou eenmaal zo", alles heeft een reden..

Link to comment
Delen op andere websites

Edmania, jij hebt de mens wel erg hoog zitten. Uit ervaring weet ik dat de indivuduele mens aardig kan zijn, maar de meeste mensen en vooral in groepsvorming gewoon egocentrisch, narcistisch en gevaarlijk zijn. Als je mensen leert kennen, ga je meer van dieren houden.

Ik snap niet dat je voorkeur naar de mens gaat ipv naar de natuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig verhaal maar het beantwoordt nog steeds niet waarom de Nederlanders het recht op dit stuk land hebben en de Chinezen bijvoorbeeld niet, het is niet "nou eenmaal zo", alles heeft een reden..
Toch wel, maar ik zal het even voor je samenvatten:

De Nederlandse bevolking heeft dit grondgebied zichzelf toegeigend, en daarna verdedigd. Zo ging dat vroeger.

Waarom geen gebruik maken van ons goed recht om mensen te weigeren?

En bovendien, vind ik dat vluchtelingen uit oorlogsgebieden wel mogen komen, maar niet omdat mensen daar te weinig geld hebben. Ze moeten daar hun eigen rotzooi maar oplossen, niet ons gaan vervelen met hun honger.

En ik vind het trouwens raar dat je vind dat we hier maar de hele cultuur en voorspoed moeten opgeven omdat ze in Afrika enzo maar wat aanrommelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig verhaal maar het beantwoordt nog steeds niet waarom de Nederlanders het recht op dit stuk land hebben en de Chinezen bijvoorbeeld niet, het is niet "nou eenmaal zo", alles heeft een reden..
Toch wel, maar ik zal het even voor je samenvatten:

De Nederlandse bevolking heeft dit grondgebied zichzelf toegeigend, en daarna verdedigd. Zo ging dat vroeger.

Waarom geen gebruik maken van ons goed recht om mensen te weigeren?

En bovendien, vind ik dat vluchtelingen uit oorlogsgebieden wel mogen komen, maar niet omdat mensen daar te weinig geld hebben. Ze moeten daar hun eigen rotzooi maar oplossen, niet ons gaan vervelen met hun honger.

En ik vind het trouwens raar dat je vind dat we hier maar de hele cultuur en voorspoed moeten opgeven omdat ze in Afrika enzo maar wat aanrommelen.

Niets op aan te merken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...