Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

Op die manier is Geert Wilders inderdaad aan het liegen, ja.

Dus dan verzint hij wel wat. En daar ben ik het niet mee eens, omdat hij niet zo dom is om zo maar een film te maken met de kans dat hij Theo volgt.

En wie geloof je dan? 1000 moslims die zeggen dat het niet zo is. Of 1 debiel die beweert dat het wel zo is?
Ik geloof geen van beide, omdat ik de Koran niet gelezen heb.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Dus dan verzint hij wel wat. En daar ben ik het niet mee eens, omdat hij niet zo dom is om zo maar een film te maken met de kans dat hij Theo volgt.

Daarom is Geert Wilders, twee mogelijkheden, óf bezig als gewoonweg domme racist alle moslims te discrimineren óf heeft 'ie te weinig kennis van de godsdienst en is hij op basis daarvan een complete bevolkingsgroep aan het afkraken.

Waarom lees je hem dan niet gewoon? Bedoel dan is deze hele discussie zinloos naar mijn mening. Aangezien beide kanten jou niet kunnen overtuigen.

Precies.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom is Geert Wilders, twee mogelijkheden, óf bezig als gewoonweg domme racist alle moslims te discrimineren óf heeft 'ie te weinig kennis van de godsdienst en is hij op basis daarvan een complete bevolkingsgroep aan het afkraken.

Ik denk het ook Pietje, hij is een domme racist die 24 uur per dag beschermt wil worden, die graag wil wonen in een cel ergens in kamp Zeist en weet dat hij de kans heeft om neergeknald te worden. Dat doet hij vast allemaal voor zijn plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het ook Pietje, hij is een domme racist die 24 uur per dag beschermt wil worden, die graag wil wonen in een cel ergens in kamp Zeist en weet dat hij de kans heeft om neergeknald te worden. Dat doet hij vast allemaal voor zijn plezier.

Als je een persoon hebt die niet verder kijkt dan zijn neus lang is en (waarschijnlijk wegens een aantal incidenten) gewoonweg een hekel heeft aan iemand of een bevolkingsgroep, dan doet 'ie er gewoon alles aan om hem of ze af te kraken. Dat zie je Geert nu al doen. Er zijn zat mensen die ik ken die een hekel hebben aan moslims, omdat ze een paar aanvaringen met mensen van islamitische afkomst hebben gehad. Echter worden dan alle moslims over één kam gescheerd en beginnen de problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het ook Pietje, hij is een domme racist die 24 uur per dag beschermt wil worden, die graag wil wonen in een cel ergens in kamp Zeist en weet dat hij de kans heeft om neergeknald te worden. Dat doet hij vast allemaal voor zijn plezier.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ergens het gevoel krijg dat hij hoopt dat hij voor zijn kop geschoten wordt. Omdat hij dan op zijn manier zijn ''gelijk'' kan bewijzen.

Vandaar dat ik hem ook vergeleek met een zelfmoordterrorist.

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt niet dat die radicale moslims volledig achter de acties van 9/11 stonden? Vind je dat dan normaal? En als we ze toch hun gang laten gaan dan werken we tegen onze eigen wil in.

Ah dus al die radicale Christenen in Ierland doen geen vlieg kwaad? :7 Gast Christenen moorden net zoveel als moslims..

Nou eigenlijk...

Nee.

En om héél eerlijk te zijn:

Wel dus, nog véél meer waarschijnlijk of staat Zuid-Amerika niet in jou atlas?

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt niet dat die radicale moslims volledig achter de acties van 9/11 stonden? Vind je dat dan normaal? En als we ze toch hun gang laten gaan dan werken we tegen onze eigen wil in.

Ah dus al die radicale Christenen in Ierland doen geen vlieg kwaad? :7 Gast Christenen moorden net zoveel als moslims..

Nou eigenlijk...

Nee.

En om héél eerlijk te zijn:

Wel dus, nog véél meer waarschijnlijk of staat Zuid-Amerika niet in jou atlas?

We hebben het hier niet over andere landen maar over Nederland.

Zelf denk ik ook dat ze meer gewelddadiger zijn, christenen kunnen er ook wat van.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft natuurlijk het recht om te maken produceren wat hij wil, maar ik denk niet dat hij er goed aan doet om de film uit te laten komen. Hij zal er waarschijnlijk heel veel islamieten mee kwetsen. Ik snap ook niet wat hij wil bereiken met zijn film, dat iedereen tegen de islamieten word? een oorlog tegen de islamieten :?. Ik denk dat hij door die film zijn eigen veiligheid flink in gevaar brengt.

Link to comment
Delen op andere websites

En om héél eerlijk te zijn:

Wel dus, nog véél meer waarschijnlijk of staat Zuid-Amerika niet in jou atlas?

We hebben het hier niet over andere landen maar over Nederland.

Zelf denk ik ook dat ze meer gewelddadiger zijn, christenen kunnen er ook wat van.. :7

We hebben het eigenlijk over geen van beiden. De film die Geertje-lief uit wil brengen is het onderwerp, wat niet wegneemt dat het Christendom als geloof meer doden op zijn geweten heeft; een traditie die zekere delen van de wereld - helaas - met toewijding voortzetten. :N

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het eigenlijk over geen van beiden. De film die Geertje-lief uit wil brengen is het onderwerp, wat niet wegneemt dat het Christendom als geloof meer doden op zijn geweten heeft; een traditie die zekere delen van de wereld - helaas - met toewijding voortzetten. :N

Het Christendom zeg je? Misschien in naam van het christendom, evenals dat moslimextremisten het uit naam van de Islam doen.

De Kruistochten zijn zo ongeveer de bloedigste massamoorden die onder de naam van het christendom gepleegd zijn. Maar het is maar of je het toeschrijft aan die godsdienst, of toeschrijft aan mensen die de godsdienst gebruikten om hun eigen moorden te rechtvaardigen.

Maar laten we die discussie hier niet gaan houden, het ging hier over die film van Wilders.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben het eigenlijk over geen van beiden. De film die Geertje-lief uit wil brengen is het onderwerp, wat niet wegneemt dat het Christendom als geloof meer doden op zijn geweten heeft; een traditie die zekere delen van de wereld - helaas - met toewijding voortzetten. :N

Het Christendom zeg je? Misschien in naam van het christendom, evenals dat moslimextremisten het uit naam van de Islam doen.

De Kruistochten zijn zo ongeveer de bloedigste massamoorden die onder de naam van het christendom gepleegd zijn. Maar het is maar of je het toeschrijft aan die godsdienst, of toeschrijft aan mensen die de godsdienst gebruikten om hun eigen moorden te rechtvaardigen.

Dat laatste gaat dan ook voor de Jihad op, lijkt me. Ik schrijf overigens iets aan een godsdienst toe als het inderdaad uit naam van- of als gevolg van het desbetreffende geloof is zonder dat dit tegen het principe van dat geloof ingaat.

Maar laten we die discussie hier niet gaan houden, het ging hier over die film van Wilders.

Je hebt gelijk. Ik hou het hierbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het ook Pietje, hij is een domme racist die 24 uur per dag beschermt wil worden, die graag wil wonen in een cel ergens in kamp Zeist en weet dat hij de kans heeft om neergeknald te worden. Dat doet hij vast allemaal voor zijn plezier.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ergens het gevoel krijg dat hij hoopt dat hij voor zijn kop geschoten wordt. Omdat hij dan op zijn manier zijn ''gelijk'' kan bewijzen.

Vandaar dat ik hem ook vergeleek met een zelfmoordterrorist.

Hij heeft zich volgens mij al bewezen. Iedereen heeft het over die film, en iedereen is bang voor wraakacties van de islamieten als die film straks uitkomt. Als dat niet genoeg zegt over hoe Nederland denkt over de islam. Iedereen gaat het vergelijken met de spotprinten in Denemarken. Daar brak ook de hel los toen. En waarom?? Omdat het islamitische geloof alles denkt op te lossen met geweld!!

Kijk bijvoorbeeld ook eens naar Parijs, dat waren ook allemaal islamieten die weken lang Parijs hebben omgetoverd in een rampgebied.

Kijk naar Theo van Gogh, die kreeg ook gelijk een kogel door zn kop heen en een paar mesteken, en waarom?? Omdat een paar extremistische moslims zich door hem bedreigd voelen en geen andere uitweg konden vinden dan hem maar van het leven te beroven.

En waarom denk je dat Geert Wilders ook zo streng bewaakt wordt?? Omdat iedereen bang is voor wraakacties!! En van wie komen die wraakacties dan?? Juist!! Van een aantal extremistische moslims! En dat denken ze niet voor niks!

En de conclusie is dus:

Dat ze alles op gaan lossen wat tegen hun geloof is met geweld hebben ze echt niet met ze alleen in een keer bedacht. Dat moet ergens geschreven staan. En hoe kun je moslims via deze weg nu het best bereiken dan via een boek dat ze allemaal kennen?? De koran...

Bewerkt: door Klokkie89
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...