Jump to content

Film Geert Wilders


Arjen

Recommended Posts

Heb je zelf de Koran gelezen? Ik in ieder geval niet, dat is ook een reden waarom hij juist van mij mag uitleggen hoe hij er bij komt dat in de Koran dingen staan die mensen aansporen tot geweldpleging.

Wat denk je nu zelf? Dat ik hier iets neer ga zetten zonder dat ik weet of het wel waar is? Een discussie onderbouw je met argumenten die gebaseerd zijn op feiten (wat Geert Wilders ook zou moeten doen), dus het is wel logisch dat ik - het antwoord op je vraag - de Koran inderdaad gelezen heb.

Kijk maar eens in de bibliotheek van je school, daar is een Nederlandse vertaling van de Koran te vinden. Ik zeg niet dat ik 'm van begin tot eind aandachtig door heb zitten lezen, maar er staan zat dingen in die ik als naslagwerk heb gebruikt i.v.m. opdrachten voor school.

Nogmaals, heb je de Koran gelezen? Kom dan niet met je vooroordelen.

Zoals ik al zei heb ik wel degelijk de Koran gelezen. Zo weet ik dus dat wat Geert Wilders beweert gewoonweg onzin is. Als ik niet in dat boek gelezen heb dat het aanspoort tot geweld o.i.d. dan weet ik gewoon dat het niet waar is wat Geert Wilders roept.

Helemaal niet als je zegt dat Geert zelf de Koran niet heeft gelezen, waarom zou hij er anders over beginnen?

Zodoende kom ik tot de conclusie dat hij de Koran niet gelezen heeft, of niet goed genoeg geïnterpreteerd heeft. In ieder geval roept hij wel het verkeerde rond, want je moet toch íets hebben om als zondebok te gebruiken?

En hoezo beargumenteerd hij zijn beschuldigingen niet?

Omdat hij dingen over de Koran roept die niet waar zijn.

Hij wil er zelfs een film over laten maken!!

Een film die, Geert Wilders kennende, van geen kant klopt.

Dit is geen racisme, dit heet veiligheid.

Veiligheid voor... wat? Mensen die de Koran volgen maar eigenlijk niks kwaads in de zin hebben?

Zo weinig denk je? Wat als ik zeg dat er tussen de 20.000 en 30.000 radicale moslims in Nederland zijn. Voor mij zijn dat 30.000 teveel.

Als er inderdaad zoveel extremistische moslims in Nederland zitten die stuk voor stuk niet het beste beentje met ons voorhebben, ben ik het er inderdaad mee eens dat die weggewerkt mogen worden. Maar wat Geert Wilders nu fout doet is dat hij álle moslims over één kam scheert (hij noemt iedere moslim slecht), en dat ook nog eens met de verkeerde argumenten (de Koran afschilderen als kwaadaardig boek terwijl dat helemaal niet zo is).

Kortom: als hij een film maakt met zulke ongegronde beweringen hoeft hij ook geen lof te verwachten. Zeker niet van mijn kant, tenzij je zo'n kortzichtige hork bent. Maar ik ga ervan uit dat jij dat niet bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Arjen

    34

  • TomHagen

    25

  • Vegeta

    23

  • Jay;

    20

Top Posters In This Topic

Er zijn ook radicale Nederlanders in Nederland gaan we nu alle Nederlanders uit Nederland zetten? :7 Je argument raakt kant noch wal.

Daarnaast moet je echt even stoppen met dubbelposten, ik heb er hier nu al 2 gezien, en dat zijn er 2 teveel. ^_^

Radicale Nederlands plegen toch geen aanslagen? Vermoorden toch geen mensen? Totale onzin wat je nu zegt.

Overigens zal ik stoppen met dubbelposten, het was alleen voor mij duidelijker op wie ik nu reageerde.

[...]

Dus eigenlijk kom je tot de conclusie dat al die 30.000 extremisten uit het land moeten, maar je hebt geen idee hoe?

En dat is nou juist waar ik op doel. Het kán gewoonweg niet op een andere manier als de manier van Geert Wilders en Ayaan Hirsi Ali. Ik heb het al een aantal keer gezegd, de moslim extremisten is geen aparte groep, die kun je er niet uitzetten. Het zijn moslims of het zijn geen moslims.

Waarom moet hij dan weer onrust gaan zaaien?

Omdat je dan als gevolg krijgt dat de extremistengroep zich hier kan uitbreiden, groter wordt en uiteindelijk zo groot wordt dat het in opstand kan komen.

Ook geloof ik niet dat hij dit voor zijn plezier doet, 24 uur per dag onder beveiliging staan en in een celletje in kamp Zeist wonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er inderdaad zoveel extremistische moslims in Nederland zitten die stuk voor stuk niet het beste beentje met ons voorhebben, ben ik het er inderdaad mee eens dat die weggewerkt mogen worden...

Ik voeg er zelf maar aan toe dat je niet weet hoe je het moet doen, want daar spreekt niemand hier over.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik voeg er zelf maar aan toe dat je niet weet hoe je het moet doen, want daar spreekt niemand hier over.

Ik begrijp waar je heen wilt, maar toch heb ik liever dat je voor jezelf zou blijven spreken. Ik heb inderdaad nog niet geprakkeseerd over een dergelijke oplossing voor het terroristenprobleem, maar dat komt natuurlijk ook omdat dat niet het directe onderwerp van dit topic is. Maar ik weet wel dat de manier die Geert Wilders hanteert niet de juiste is, omdat het alleen maar haatzaaiend is. Er klopt namelijk, zoals ik in voorgaande posts al uitgelegd heb, geen hout van.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed, als jij dat al weet dat er geen hout van klopt. En de andere paar miljoenen mensen in Nederland weten dat niet, dan zal het duidelijk worden door de film. Of Geert heeft gelijk of hij valt door de mand, omdat hij het niet kan aantonen.

Link to comment
Delen op andere websites

In Spanje worden mensen opgeblazen voor onafhankelijkheid dus niet alle terroristen zijn moslims.

Ik geloof alleen zelf dat de islam een beetje is blijven zitten in de middeleeuwen.

Maar ik weet niet waarom ze denken dat als ze moorden, 47 maagden op ze wachten in de hemel.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn ook radicale Nederlanders in Nederland gaan we nu alle Nederlanders uit Nederland zetten? :7 Je argument raakt kant noch wal.

Daarnaast moet je echt even stoppen met dubbelposten, ik heb er hier nu al 2 gezien, en dat zijn er 2 teveel. ^_^

Radicale Nederlands plegen toch geen aanslagen? Vermoorden toch geen mensen? Totale onzin wat je nu zegt.

Dus even voor de duidelijkheid, omdat er een paar radicale moslims zijn moeten alle moslims gestraft worden/het land uit, maar ondanks dat er ook radicale Nederlanders zijn mogen alle Nederlanders wel bijven?

Sorry maar dat is echt een schoolvoorbeeld van het begrip discriminatie..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus even voor de duidelijkheid, omdat er een paar radicale moslims zijn moeten alle moslims gestraft worden/het land uit, maar ondanks dat er ook radicale Nederlanders zijn mogen alle Nederlanders wel bijven?

Sorry maar dat is echt een schoolvoorbeeld van het begrip discriminatie..

Een paar radicale moslims? Bijna 30.000! En je leest ook niet wat ik zeg, Nederlandse radicalen plegen toch ook geen aanslagen vanwege hun geloof? Lees je het nu wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus even voor de duidelijkheid, omdat er een paar radicale moslims zijn moeten alle moslims gestraft worden/het land uit, maar ondanks dat er ook radicale Nederlanders zijn mogen alle Nederlanders wel bijven?

Sorry maar dat is echt een schoolvoorbeeld van het begrip discriminatie..

Een paar radicale moslims? Bijna 30.000! En je leest ook niet wat ik zeg, Nederlandse radicalen plegen toch ook geen aanslagen vanwege hun geloof? Lees je het nu wel?

Oh sorry 30.000 radicale moslims die aanslagen plegen? Sorry maar eerlijk gezegd kan ik me van die 30.000 (zogenaamde radicale moslims) niemand herinneren die een aanslag gepleegd heeft..

Link to comment
Delen op andere websites

Je snapt niet dat die radicale moslims volledig achter de acties van 9/11 stonden? Vind je dat dan normaal? En als we ze toch hun gang laten gaan dan werken we tegen onze eigen wil in.

Ah dus al die radicale Christenen in Ierland doen geen vlieg kwaad? :7 Gast Christenen moorden net zoveel als moslims..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...