Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

Geplaatst:

Gewoon uitzenden die film.

Er zijn al zoveel protesten over de film, maar wat er in voorkomt weten ze nog niet. :7

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:
Cesar, woon je in Indishe Buurt? Ik woon ook in Oost, de Oostperkbuurt. :D

Ik woon in amsterdam oost > transvaalbuurt/oosterparkbuurt je weet toch bij giant die straat met oranje huizen daarzo !! En eeh turk je hebt helemaal gelijk !! en eej vinewood denk je nou echt dat wilders in die film iets aardigs over de koran gaat vertellen je weet standaard als er een film is is het negatief !!

Geplaatst: (bewerkt)
Ik woon in amsterdam oost > transvaalbuurt/oosterparkbuurt je weet toch bij giant die straat met oranje huizen daarzo

Ik weet wat je bedoelt, ik woon in de 2e oosterparkstraat. :D

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Ja daarna komt je nummer enzo :D Nee ik hou het bij transvaalbuurt. Thug-side Kom daar dan praten met jullie praatjes kijke of me mattie jullie geen paki gaan geven. Op internet doet altijd iedereen stoer en hebben ze praatjes !!

Ik denk dat sommigen de boeken veel te letterlijk gebruiken. De Bijbel en de Koran moet je gebruiken als een leddraad. Oftewel, je moet met dat boek erachter kunnen komen hoe jij vind dat je moet leven. Als iemand dat boek helemaal gaat lezen, en letterlijk doet wat dat boek zegt, gaat het fout.

Dan kun je zeggen dat het boek om die reden verboden moet worden, maar ik denk dat de grote meerderheid van de Moslim het boek als een goed middel gebruikt. De rest is extremist, en die vinden het volgende:

Er staat in het boek dat de ongelovigen gestraft zullen worden. Maar zo ziet het er niet naar uit in het Westen, dus moeten we er zelf maar wat aan doen.

Ik denk dat het iets in die richting is, en dat is spijtig.

We doen egt niet allemaal wat er gezegd word in dat boek hoor ! Je ziet tog genoeg mense roken en drinken maar dat mag niet volgens de koran. We doen wel bepaalde dingen uit de koran maar dat is dan nog steeds dom om het te gaan verbieden of te gaan verbranden in een film ik ga de bijbel toch ook niet verbranden of verbieden ofwel ? :? Geert wilders moet gewoon niet zo racistisch doen !

Is lezen nou echt zo moeilijk? Ik zei:
Dan kun je zeggen dat het boek om die reden verboden moet worden, maar ik denk dat de grote meerderheid van de Moslim het boek als een goed middel gebruikt. De rest is extremist, ...

Wordt hier echt moe van hoor.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:
Ja daarna komt je nummer enzo :D Nee ik hou het bij transvaalbuurt. Thug-side Kom daar dan praten met jullie praatjes kijke of me mattie jullie geen paki gaan geven. Op internet doet altijd iedereen stoer en hebben ze praatjes !!

Meen je dit nou serieus? :7

Geplaatst:

Hoe voel je je nu ?? :duh:

dat is nu juist het probleem van de makakken, ze zijn agressief en kunnen tegen niets, ze hebben in mijn ogen geen toekomst in het westen dus hup naar makkakië :D

Geplaatst:

Whahahhahaah , nee :duh:

Ik bedoel zoals mensen zeggen die wilders heeft ballen eindelijk iemand die voro zijn rechten op komt jah dag, Die man verschuilt zich achter bodeyguards. Als hij echte ballen had dan zou hij doen wat ik zei. MAar ik bedoelde niet zo van dat het ook echt zou gebeuren ik gaf maar een voorbeeld. En wie zegt dat marokanen hem paki zouden geven pim is ook vermoord door een autochtoon. Als hij nou eens zijn klep ff dichthield zou het toch beter zijn wat is zijn doel wrm maakt hij mensen boos ?

Geplaatst:

Ik bedoel zoals mensen zeggen die wilders heeft ballen eindelijk iemand die voro zijn rechten op komt jah dag, Die man verschuilt zich achter bodeyguards. Als hij echte ballen had dan zou hij doen wat ik zei. MAar ik bedoelde niet zo van dat het ook echt zou gebeuren ik gaf maar een voorbeeld. En wie zegt dat marokanen hem paki zouden geven pim is ook vermoord door een autochtoon. Als hij nou eens zijn klep ff dichthield zou het toch beter zijn wat is zijn doel wrm maakt hij mensen boos ?

Ik denk niet dat het zijn doel is om mensen boos te maken hoor..Hij heeft een aantal standpunten of doelen, en daardoor worden mensen boos. Ze moeten gewoon niet zo huilen. Als je tegen Wilders bent, stem je op iemand anders. Punt.

Geplaatst:

Idd, hij heeft vast zijn jaarsalaris opgegeven voor de dikgetrainde bodyguards!

Hij heeft niet eens een pik :7

Zijn doel is vast zeker de Koran verbieden of Moslims kwaadmaken.

Geplaatst:

Waar slaat dat nou weer op? :duh:

Geplaatst:
[quote name='cesar' post='914020' date='17 Mar

Waar slaat dat nou weer op? :duh:

Dat hij heel bang is en telkens met bodyguards rondloopt. Net als dat je zegt 'Die durft niks, hij heeft geen ballen!'.

Geplaatst:

Zozo, je klinkt wel heul erg zeker van je zaak :7

Geplaatst:

Nou hij heeft anders wel gelijk ik hoorde veel mensen zeggen : eidndelijk iemand die wat druft te zeggen en zijn mening uit. Nou bullshit want ik kan ook achter mensen verschuilen en dan heb ik wel heel wat te zegge.

Hij praat bullshit dan is ie bang dat ze hem gaan knallen.

Verstoppen achter bodeyguards, voorbeeld van een man zonder ballen !!! :N

Nou hij heeft anders wel gelijk ik hoorde veel mensen zeggen : eidndelijk iemand die wat druft te zeggen en zijn mening uit. Nou bullshit want ik kan ook achter mensen verschuilen en dan heb ik wel heel wat te zegge.

Hij praat bullshit dan is ie bang dat ze hem gaan knallen.

Verstoppen achter bodeyguards, voorbeeld van een man zonder ballen !!! :N

Weetje,

Ik vind geen man zonder ballen, aangezien hij durf te spreken, want we hebben wel recht op vrijemenings uiting maar. maar dat gegarandeert niet dat dat helemaal veilig kan. veel mensen durven nog eens iets zeggen tegen een ''buitenlander'' omdat ze bang zijn

Bewerkt: door EXIT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...