Jump to content

Film Geert Wilders

Recommended Posts

Geplaatst:
Nou hij heeft anders wel gelijk ik hoorde veel mensen zeggen : eidndelijk iemand die wat druft te zeggen en zijn mening uit. Nou bullshit want ik kan ook achter mensen verschuilen en dan heb ik wel heel wat te zegge.

Hij praat bullshit dan is ie bang dat ze hem gaan knallen.

Verstoppen achter bodeyguards, voorbeeld van een man zonder ballen !!! :N

Ik zou me ook niet veilig voelen na vele dreigbriefen waarin staat dat ze je gaan neerknallen.

• Reacties 404
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Arjen

34

• TomHagen

25

• Vegeta

23

• Jay;

20

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ben ik het volledig mee eens. Ik vind het zowiezo al moedig om tegen al de buitelanders te gaan. En dan is het toch logisch dat je je verschuilt als je afgeknalt wilt worden?

Geplaatst:
Nou hij heeft anders wel gelijk ik hoorde veel mensen zeggen : eidndelijk iemand die wat druft te zeggen en zijn mening uit. Nou bullshit want ik kan ook achter mensen verschuilen en dan heb ik wel heel wat te zegge.

Hij praat bullshit dan is ie bang dat ze hem gaan knallen.

Verstoppen achter bodeyguards, voorbeeld van een man zonder ballen !!! :N

Het is altijd nog moediger dan je mond houden. Als ie echt zo bang is om vermoord te worden, zou ie allang opgehouden zijn. Maar die bodyguards zijn misschien wel verplicht.

Geplaatst:

Ja maar nog steeds elke slapjanus zou achter bodeyguards stoer kunnen praten want hem gebeurt toch niks. Wat voor moed zie je daarin. En iedereen die zo gaat doen kan wel reacties verwachten van je word vermoord. Kijk theo had wel ballen gek , hij loopt over middenweg zonder bodeyguards !! Geert heeft geen leven meerr hij kan nergens meeer normaal in zijn eentje op straat rondlopen. Waarom werd hij neit gewoon een vakkenvuller ofzo :D

Geplaatst:
Ja maar nog steeds elke slapjanus zou achter bodeyguards stoer kunnen praten want hem gebeurt toch niks. Wat voor moed zie je daarin. En iedereen die zo gaat doen kan wel reacties verwachten van je word vermoord. Kijk theo had wel ballen gek , hij loopt over middenweg zonder bodeyguards !! Geert heeft geen leven meerr hij kan nergens meeer normaal in zijn eentje op straat rondlopen. Waarom werd hij neit gewoon een vakkenvuller ofzo :D

Geert Wilders heeft geen privé leven meer. Dit had hij er dus blijkbaar voor over. Maar zeg nou eerlijk, als jij slechte dingen zou zeggen over een volk en je word van alle kanten bedreigt. Zou jij dan niet bodyguards nemen om je te beschermen. Ik in ieder geval wel.

Geplaatst:
Jah maar dan heb je dus geen ballen. Maar het was wel verstandig.

Dus je hebt wel ballen, als je iemand neer knalt met een geweer?

want Pim fortuin is niet dood geslagen, maar dood geschoten, dan heb je ook geen ballen.

CONCLUSIE:

een Man die bedrijgt wordt om doodgeschoten teworden, kan zich bijna niet anders beschermen dan door mensen die hem heletijd in de gaten houde. omdat hoeveel ballen je ook aan je lijf hebt, doodgeschoten worden vanop een afstand kan je je niet tegen beschermen

Geplaatst:

Ja dat is helemaal waar maar wat gaan bodeyguards eigelijk dan als een sniper je vanaf een afstand nerrschiet, niet veel denk ik. Maar ja het gaat eigelijk niet om veel moed ik wou alleen duidelijk maken dat geertje geen ballen heeft :D En theo was leip ouwe door middenweg lopen na wat hij had gezegt dan heb je wel ballen maar ben je wel een beetje getikt. Maar ik vind eigelijk niks aan deze topic alles wat hier word gezegt past beter bij het geert-wilders topic. ER word niet eens meer gepraat over die film ??

Geplaatst:

Die lui weten niet eens wat er allemaal in voor komt, niemand heeft hem gezien, waar maken ze zich druk om. Volgens mij hebben we hier ook persvrijheid enz.

Maar het lijkt me niet slim om hem uit te brengen, tenzij je vraagt om ruzie.

Geplaatst:

Potverdomme!

Ik als moslim, weet ik zeker dat die Geert Wilders zijn verdiende loon krijgt als hij

zijn graf bezoekt!

Dan ziet hij wat hij voor een erge straf krijgt!

Hij weet totaal niet waarmee hij bezig is!

En hij weet niet wat het is!

Dit is geen meningsuiting wat hij doet!

Hij is totaal de weg kwijt!

Geplaatst:
Potverdomme!

Ik als moslim, weet ik zeker dat die Geert Wilders zijn verdiende loon krijgt als hij

zijn graf bezoekt!

Die mensen zijn er ook.

Geplaatst:
Potverdomme!

zijn graf bezoekt!

Ik weet je bedoelt, hij is ook niet mijn beste vriend maar het is en blijft een mening die hij mag uiten. Om een hele film te maken om je mening te onderbouwen is belachelijk maar blijkbaar mag het.

Geplaatst: (bewerkt)
Potverdomme!

zijn graf bezoekt!

Ik weet je bedoelt, hij is ook niet mijn beste vriend maar het is en blijft een mening die hij mag uiten. Om een hele film te maken om je mening te onderbouwen is belachelijk maar blijkbaar mag het.

Dat is echt geen mening hoor, het is meer om te aansporen om het nog erger te maken!

Ik weet dat je natuurlijk je eigen mening mag hebben, maar dit gaat te ver!

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst: (bewerkt)
Potverdomme!

zijn graf bezoekt!

Dat is echt geen mening hoor, het is meer om te aansporen om het nog erger te maken!

Hij uit zijn mening via een film.

Hoe erg je het ook kan vinden het is een vorm van mening dus heb ik er niets tegen.

Natuurlijk vind ik het niet goed hij doet want hij denkt nu aan zich zelf en niet aan het volk wat eronder moet gaan lijden.

Maar zoals ik al zij hij mag het doen want het is een vorm van mening.

Ja dat is helemaal waar maar wat gaan bodeyguards eigelijk dan als een sniper je vanaf een afstand nerrschiet, niet veel denk ik.

Ik denk dat de kans niet groot is dat hij met een sniper wordt beschoten. :bonk:

als hij beschoten wordt is het hoogst waarschijnlijk met een handwapen van geen grote afstand waar de bodygaurds hem wel kunnen beschermen. ;)

Bewerkt: door -->nick<--
Geplaatst:
Potverdomme!

zijn graf bezoekt!

Je hebt de film niet eens gezien! Maak je niet zo druk zeg..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...