blackops Geplaatst: 1 maart 2012 Rapport Geplaatst: 1 maart 2012 Sorry baas LBP is altijd leuk 8/10 Crazy taxi! Reageren
xoex23 Geplaatst: 3 maart 2012 Rapport Geplaatst: 3 maart 2012 Dat was toch destijds voor de gameboy advance? 6/10 old memories! Reageren
vice Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Heb hem zelf niet, maar wel lang over getwijfeld (kan hem nog altijd kopen ). Lijkt me wel een goede game op zich met enkele verassende mooie technologiën erin. 9/10 Nu eens kijken hoeveel mensen er van old-scool houden ...: Reageren
Basssss Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Geplaatst: 4 maart 2012 Ziet er leuk uit, maar ik denk niet dat ik het ga kopen. 6.5/10 Dit zijn pas good old times: Reageren
Cheers. Geplaatst: 5 maart 2012 Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 met deze game heb ik me tijden mee vermaakt maar nu zie ik toch dat de graphic zijn verouderd 7/10 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2012 Ik zelf ben niet zo'n fan van race-games, als ik er een speelde was dat wel Need For Speed of iets dergelijks. Ik heb Forza 4 dan ook nog nooit gespeeld, het lijkt me een beetje te rustig voor een race-game zijnde. De autodetails zien er wel prachtig uit, evenals de graphics van de game. 5/10 Een klassieker, deze heb ik in het verleden veel gespeeld. Good old times.. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Ziet er een beetje uit als Mario en Sonic door elkaar. Altijd leuk dat soort spelletjes, ik krijg meteen zin om het te spelen. Vooral de mappen waarin zoveel gebeurd zorgt ervoor dat het leuk blijft. 7/10 Dit was mijn allereerst PS1 spel. Ik heb deze zo veel gespeeld en als ik hem nu nog zou kunnen vinden zou ik het meteen weer doen. Action Man Operation Extreme Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 maart 2012 Rapport Geplaatst: 10 maart 2012 Mijn neef heeft het spel en hij (en ik af en toe) speelt het nog regelmatig. Het eerste beeld wat me te binnen schiet is dat je wapens moet stelen op een boot. Geen idee hoe die missie heet, maar toch wel een hele leuke. 9.5/10 Jullie geloven het vast niet, maar ik speel dit spel sinds donderdag elke dag... Reageren
Basssss Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 @BiglifeRPG: Je weet dat CoD1 net zo oud is als GTA Vice City? (Iets jonger zelfs) Valt best mee qua oudheid. @xoex23: Bij ons op school zijn ze ook ineens verslaafd aan Pokemon, maar ik heb het zelf nooit zo super leuk gevonden. Je loopt continue tegen irritaties op. 6/10 Om bij de oldies te blijven, dit spel heb ik als kind helemaal plat gespeelt: Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Lijkt op een soort Facebook spelletje. 5/10 Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Het is niet echt mijn spel, maar het ziet er wel prima uit enzo. 7 Reageren
Wooods Geplaatst: 11 maart 2012 Rapport Geplaatst: 11 maart 2012 Geeft me een soort van Pokemon/Final Fantasy scene maar erg verouderd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.