Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Zozo, dat ziet er stukken realistischer uit dan een paar jaar geleden! Pro Cycling Manager vind ik altijd wel een leuk spelletje, maar ik vind het erg ingewikkeld. Zo heb ik nog nooit kunnen winnen terwijl ik op het makkelijkste niveau rij. Daarnaast vind ik de game niet het hele jaar leuk, zoals Football Manager. Pas wanneer de Tour de France en de Giro d'Italia eraan komen, vind ik de game leuk. Ik geef het spel vanwege deze redenen een 7/10.

Nu maar eens Deus Ex: Human Revolution

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Dat lijkt mij wel een leuke game. Ik vind sowieso het concept heel tof: samen banken overvallen. Ik heb toevallig wel een paar video's op YT gezien en daarin zag ik dat deel 1 heel mooi was uitgewerkt. Ik ben dus wel benieuwd naar deze game. Toch denk ik dat ik hem niet ga kopen. Er zijn namelijk te veel goede games. 8/10.

https://www.youtube.com/watch?v=GPH282GUtlA

Het lukt mij niet om hem in te voegen. Kan iemand dat even fixen?

>>> Door Visser23: Fixed.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, dat is een fantastische game! Ik ben sowieso verliefd op The Godfather en Scarface, dus toen ik eerder zag dat er een game was, wou ik hem graag kopen. Ik heb hem toen eventjes kunnen spelen in Engeland. Zeker zijn geld waard. 10/10

www.youtube.com/watch?v=bbNvWEU_kWw

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

The Getaway vond ik destijds leuk! Het heeft de tand des tijds echter niet bijster goed doorstaan.. Black Monday vond ik een matig sequel wat bar weinig toevoegde aan het eerste deel, maar ik heb me er wel mee vermaakt.

Solide game, solide beoordeling; 5,5/10

Big Rigs: Over the Road Racing is als volgende aan de beurt! Houd er rekening mee dat de video een review is, laat dat niet je eigen beeld en mening verstoren.

aIhJVQo.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...