Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Heb hem zelf niet, maar wel lang over getwijfeld (kan hem nog altijd kopen :puh:). Lijkt me wel een goede game op zich met enkele verassende mooie technologiën erin. 9/10

Nu eens kijken hoeveel mensen er van old-scool houden :puh:...:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf ben niet zo'n fan van race-games, als ik er een speelde was dat wel Need For Speed of iets dergelijks. Ik heb Forza 4 dan ook nog nooit gespeeld, het lijkt me een beetje te rustig voor een race-game zijnde. De autodetails zien er wel prachtig uit, evenals de graphics van de game. 5/10

Een klassieker, deze heb ik in het verleden veel gespeeld. Good old times..

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er een beetje uit als Mario en Sonic door elkaar. Altijd leuk dat soort spelletjes, ik krijg meteen zin om het te spelen. :puh: Vooral de mappen waarin zoveel gebeurd zorgt ervoor dat het leuk blijft.

7/10 ^_^

Dit was mijn allereerst PS1 spel. Ik heb deze zo veel gespeeld en als ik hem nu nog zou kunnen vinden zou ik het meteen weer doen. :clown:

Action Man Operation Extreme

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn neef heeft het spel en hij (en ik af en toe) speelt het nog regelmatig.

Het eerste beeld wat me te binnen schiet is dat je wapens moet stelen op een boot. Geen idee hoe die missie heet, maar toch wel een hele leuke.

9.5/10

Jullie geloven het vast niet, maar ik speel dit spel sinds donderdag elke dag...

Link to comment
Delen op andere websites

@BiglifeRPG: Je weet dat CoD1 net zo oud is als GTA Vice City? (Iets jonger zelfs) Valt best mee qua oudheid. :puh:

@xoex23: Bij ons op school zijn ze ook ineens verslaafd aan Pokemon, maar ik heb het zelf nooit zo super leuk gevonden. Je loopt continue tegen irritaties op. 6/10 ;)

Om bij de oldies te blijven, dit spel heb ik als kind helemaal plat gespeelt:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...