Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

  • 4 weken later...

Het lijkt me geen leuk spel dat ik zou kopen. Ten eerste ben ik geen fan van race spellen, en ten tweede bestaat het spel deels uit racen en deels uit quick-time events te voet, wat ik ook erg jammer vind. Je moet ervan houden wil je dit spel spelen. ;) 5.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een zeer goede game die het vooral het beste tot zijn recht komt met de singleplayer die erg uitgebreid is, alleen ik vind de game iets minder dan Crysis 1. Omdat dat toch wel de beste shooter van de afgelopen 5 jaar is, die game heeft echt een standaard neer gezet. En dat is met Crysis 2 allang niet meer zo, toch blijft het een prima game met fraaie graphics en een lange singleplayer. Ik geef het een 9

Rayman Origins: ( Je hoeft het niet hellemaal te kijken hoor :puh: Maar dit is een van me favoriete levels )

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er redelijk uit,maar goed het is ook een promotiefilmpje :puh: alleen erna nog gameplayfilmpjes gezien en dat zag er wat minder uit ( zal vast niet ftp zijn, anders zou ik wel willen kijken of het wat is ) 71/100

A Gnome is a happy fellow almost all the time!

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een van de vele spellen uit de reeks maar toch vind ik deze niet zo geslaagd als de andere. Naar mijn mening zijn de spellen slechter geworden na de release van Carbon. 6/10

Nu we toch bij NFS zijn aanbeland, is deze in mijn ogen de beste:

https://www.youtube.com/watch?v=vqMa_DjJ0X0

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

Need for Speed Underground 2! _O_ Die herinneringen, heerlijk. Zoveel gespeeld vroeger, voornamelijk de muziek blijft me bij (Riders on the Storm in het menu meende ik). Ik ben allesbehalve een NFS-kenner dus vergelijkingen met andere NFS's ga ik hier niet kunnen maken, maar alleen al voor de nostalgie geef ik hem een 8. Wordt tijd om er weer eens bij te pakken. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er wel dol uit. Maar een groot minpunt dat ik daar al zie zijn de zombie/skeletten. Heb het niet zo daarop. De setting daarentegen lijkt me weer fantastisch.

7,5/10

Nu een spel dat me al vele avonden heeft gekost en me meerdere malen bijna te laat op me werk heeft laten komen.

Een moderne variant van de klassieke tycoon's.

Factorio.

(Bonus:

Met extra info)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...