xoex23 Geplaatst: 12 maart 2012 Rapport Geplaatst: 12 maart 2012 Hierboven, je moet toch ook een cijfer geven? ----------------------------------------------- Lijkt me een leuk spel, is het tegewoordig nog te koop ? 7/10 Reageren
commando Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 de game ziet er gaar uit 40/100 Test Drive: Unlimited Reageren
xoex23 Geplaatst: 14 maart 2012 Rapport Geplaatst: 14 maart 2012 Ziet er leuk uit, TU2 was ook erg leuk dus ik ben wel benieuwd hoe met zijn voorganger is gesteld. Op basis van dit filmpje ziet het er wel leuk uit. 7/10 Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 9 april 2012 Rapport Geplaatst: 9 april 2012 Best een leuk spel. 8/10 Horror games FTW Reageren
Basssss Geplaatst: 11 april 2012 Rapport Geplaatst: 11 april 2012 Wouw, verbazingwekkend dat je dat niet als Facebook spelletje ziet! In ieder geval, lijkt me een leuk spel, moet ik misschien ooit eens uitproberen. 7/10 Nog meer nostalgie. Reageren
myron.b Geplaatst: 13 april 2012 Rapport Geplaatst: 13 april 2012 Speelde ik vroeger veel. Vond het toen wel leuk alleen van Freddie Fish is deel 5 leuker met dat zeemonster. :$ 6/10. Reageren
Basssss Geplaatst: 19 april 2012 Rapport Geplaatst: 19 april 2012 Het lijkt me geen leuk spel dat ik zou kopen. Ten eerste ben ik geen fan van race spellen, en ten tweede bestaat het spel deels uit racen en deels uit quick-time events te voet, wat ik ook erg jammer vind. Je moet ervan houden wil je dit spel spelen. 5.5/10 Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 (bewerkt) Een zeer goede game die het vooral het beste tot zijn recht komt met de singleplayer die erg uitgebreid is, alleen ik vind de game iets minder dan Crysis 1. Omdat dat toch wel de beste shooter van de afgelopen 5 jaar is, die game heeft echt een standaard neer gezet. En dat is met Crysis 2 allang niet meer zo, toch blijft het een prima game met fraaie graphics en een lange singleplayer. Ik geef het een 9 Rayman Origins: ( Je hoeft het niet hellemaal te kijken hoor Maar dit is een van me favoriete levels ) Bewerkt: 21 april 2012 door Sjaakswabber Reageren
myron.b Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Rayman ken ik wel. Het doet me een klein beetje denken aan Mario Bros. Het spel lijkt me saai. Er zit weinig afwisseling in,eentonig. 5/10 Leuk spelletje! Reageren
Basssss Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 Assassins Creed lijkt me best leuk, ik heb tot nu toe enkel de PSP versie van Assassins Creed gespeeld, maar ik kijk er naar uit om ook andere delen te spelen. 7/10 Reageren
commando Geplaatst: 22 april 2012 Rapport Geplaatst: 22 april 2012 (bewerkt) Ziet er redelijk uit,maar goed het is ook een promotiefilmpje alleen erna nog gameplayfilmpjes gezien en dat zag er wat minder uit ( zal vast niet ftp zijn, anders zou ik wel willen kijken of het wat is ) 71/100 A Gnome is a happy fellow almost all the time! Bewerkt: 22 april 2012 door commando Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Dit topic is al lang niet meer gebruikt zeg! Tijd voor een heropening. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 (bewerkt) Een van de vele spellen uit de reeks maar toch vind ik deze niet zo geslaagd als de andere. Naar mijn mening zijn de spellen slechter geworden na de release van Carbon. 6/10 Nu we toch bij NFS zijn aanbeland, is deze in mijn ogen de beste: https://www.youtube.com/watch?v=vqMa_DjJ0X0 Bewerkt: 18 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2014 Need for Speed Underground 2! Die herinneringen, heerlijk. Zoveel gespeeld vroeger, voornamelijk de muziek blijft me bij (Riders on the Storm in het menu meende ik). Ik ben allesbehalve een NFS-kenner dus vergelijkingen met andere NFS's ga ik hier niet kunnen maken, maar alleen al voor de nostalgie geef ik hem een 8. Wordt tijd om er weer eens bij te pakken. ^^ Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Ziet er wel dol uit. Maar een groot minpunt dat ik daar al zie zijn de zombie/skeletten. Heb het niet zo daarop. De setting daarentegen lijkt me weer fantastisch. 7,5/10 Nu een spel dat me al vele avonden heeft gekost en me meerdere malen bijna te laat op me werk heeft laten komen. Een moderne variant van de klassieke tycoon's. Factorio. (Bonus: Met extra info) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.