aron24 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Nee, lijkt me niet veel aan. Ieder zo'n zijn smaak, 5/10. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Zozo, dat ziet er stukken realistischer uit dan een paar jaar geleden! Pro Cycling Manager vind ik altijd wel een leuk spelletje, maar ik vind het erg ingewikkeld. Zo heb ik nog nooit kunnen winnen terwijl ik op het makkelijkste niveau rij. Daarnaast vind ik de game niet het hele jaar leuk, zoals Football Manager. Pas wanneer de Tour de France en de Giro d'Italia eraan komen, vind ik de game leuk. Ik geef het spel vanwege deze redenen een 7/10. Nu maar eens Deus Ex: Human Revolution Reageren
ERRWINS Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Lijkt me helemaal niets. Zoveel snufjes en gadgets om ergens te komen, dan heb ik liever een simpele shooter. Al is de opzet en het verhaal vast goed. 6/10 Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Portal 2, een van de games waar ik me het meeste mee vermaakt heb. Geniaal concept met nog genialer personages. Topgame. 9/10 Unreal Tournament 2004 Reageren
Dotz Geplaatst: 23 september 2014 Rapport Geplaatst: 23 september 2014 Ondanks dat ik een Quake-fanboy was (of ben, beter gezegd) is Unreal Tournament natuurlijk een uitstekende tweede! 8/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 27 september 2014 Rapport Geplaatst: 27 september 2014 Het schijnt de slechtste game ooit te zijn, maar ik zou t niet weten. De gameplay ziet er wel echt ongelovelijk saai uit, dus ehm. Doe maar een 5/10 dan? Call of Duty 2! Jeugd sediment! Reageren
TrueSkum Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Call of Duty de serie die toen nog zo goed was! 8/10 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Heel veel uren aan besteed. Toen was het allemaal nog niet zo over de top. Heerlijk sfeertje, genoeg te doen en een open wereld. 9/10 Reageren
Nissan Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Bah, shooters. Niet mijn genre, heb de game ook nooit gespeeld dus kan geen oordeel vellen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Dafuq I just see? Concept is in ieder geval bekend, maar dit zijn niet de games waarom ik game. 3/10 Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 16 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2014 Dat lijkt mij wel een leuke game. Ik vind sowieso het concept heel tof: samen banken overvallen. Ik heb toevallig wel een paar video's op YT gezien en daarin zag ik dat deel 1 heel mooi was uitgewerkt. Ik ben dus wel benieuwd naar deze game. Toch denk ik dat ik hem niet ga kopen. Er zijn namelijk te veel goede games. 8/10. https://www.youtube.com/watch?v=GPH282GUtlA Het lukt mij niet om hem in te voegen. Kan iemand dat even fixen? >>> Door Visser23: Fixed.<<< Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Ik ken deze game totaal niet, maar het lijkt mij wel leuk. 7/10 Reageren
TrueSkum Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 Need for Speed is voor mij al jaren een no go omdat ze de game verschrikkelijk verkracht hebben 2/10 Reageren
Michael Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 (bewerkt) Ah, dat is een fantastische game! Ik ben sowieso verliefd op The Godfather en Scarface, dus toen ik eerder zag dat er een game was, wou ik hem graag kopen. Ik heb hem toen eventjes kunnen spelen in Engeland. Zeker zijn geld waard. 10/10 www.youtube.com/watch?v=bbNvWEU_kWw Bewerkt: 17 oktober 2014 door Asphyxiated Reageren
Dotz Geplaatst: 17 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2014 The Getaway vond ik destijds leuk! Het heeft de tand des tijds echter niet bijster goed doorstaan.. Black Monday vond ik een matig sequel wat bar weinig toevoegde aan het eerste deel, maar ik heb me er wel mee vermaakt. Solide game, solide beoordeling; 5,5/10 Big Rigs: Over the Road Racing is als volgende aan de beurt! Houd er rekening mee dat de video een review is, laat dat niet je eigen beeld en mening verstoren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.