Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

Ik vind dat als Area 51 aliens en ufo's daar heeft , dat ze dat met de hele wereld moeten delen.

Het gaat niet alleen om Amerika maar om de hele wereld.

Ze moeten het gewoon ons ook vertellen als ze daar buitenaardse wezens/objecten hebben.

Dat is gewoon hoe ik erover denk. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

Misschien weten andere landen dat ook wel maar mogen de bewoners het niet weten... :angry:

In het Amerikaans: Top Secret <_<

Maar ik geloof er wel in

Bewerkt: door Sultan
Link to comment
Delen op andere websites

Op een of andere manier geloof ik niet in Aliens, UFO's e.d

Maar wel op buitenaards leven, zoals vage dingen. UFO's zou mij wel raar lijken als die Aliens zo'n ding in mekaar maken.

Hoe kwam men eigenlijk op 't idee ''Aliens'' :blink: !?

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft het hele woord "alien" eigelijk verzonnen?

Maar over dat van Hart van Nederland met die kerel die foto's kon maken: daar geloof ik dan weer wel in. Maar wat 'het' is is het punt. Ik bedoel, dat er mannetjes zijn met armen en benen en stomme rare ufo's vind ik wel een beetje appart. Ze hoeven toch niet op mensen te lijken? Misschien gaat het wel helemaal niet zoals wij "leven". een aliën is toch geen misvormd mens...? toch?

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er wel in, tot een zekere maat.

waarom zou et heelal bstaan alleen voor ons, maarja waarom bestaat het heelal bla bla bla.

wat ik niet snap is waarom zien alies er altijd zo raar uit. waarom niet als mensen? (zoals the golden finger al zei)

en als het zo is dat er aliens zijn dan zeggen ze dat niet omdat het alleen maar paniek zou veroorzaken :ph34r: !

Bewerkt: door loempiaman
Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er wel in, tot een zekere maat.

waarom zou et heelal bstaan alleen voor ons, maarja waarom bestaat het heelal bla bla bla.

wat ik niet snap is waarom zien alies er altijd zo raar uit. waarom niet als mensen? (zoals the golden finger al zei)

en als het zo is dat er aliens zijn dan zeggen ze dat niet omdat het alleen maar paniek zou veroorzaken :ph34r: !

Mischien vind jij dat ze er raar uit zien maar wat denk je wel wat ze van ons denken. :blink: Maar ik geloof zelf wel in ufo's er zijn nog heel veel dingen waar nog géén verklaring voor is

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof wel in andere leven op een andere planeet maar dat zij met zown rond ding vliegen geloof ik niet, dat is gewoon bed8 door de mens, maar is area 51 die roswell plaats? :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof wel in andere leven op een andere planeet maar dat zij met zown rond ding vliegen geloof ik niet, dat is gewoon bed8 door de mens, maar is area 51 die roswell plaats? :unsure:

Nee Roswell was die plaats waar een UFO neergestort zou zijn.. Area 51 is een topsecret geheime basis in Amerika waar men meer af zou weten van UFO's en aliens.

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijkt dat er een keer in de week boven AREA51 ufo's getest worden!

dat heeft een oude medewerker gezegd die uit A51 ontslagen is, hij heeft toen een filmploeg die een reportage hield over A51 meegenomen naar de grens van A51 waar hij liet zien dat hij de waarheid sprak. Toen de filmploeg begon te filmen

vlogen er inderdaad hele snelle objecten boven A51!! en die beelden slingeren wel ergens rond op het internet,Maar denk nou eens na, Amerika test die ufo's omdat dat een heel machtig wapen is, en als het bekend zou worden zou Amerika niet meer met dat object kunen expirimenteren, omdat de druk dan te groot is,

en wat zou er een paniek uitbreken onder de gelovigen. en trouwens hier nog wat ufo foto's

al3big.jpg

phto2_12_jpg.jpg

UFO%20Crash%20Russia1940-1945.jpg

ufoalienegypt2.jpg

discoverysts51a.jpg

of kijk op deze site voor meer screens, dan hoef ik ze niet alemaal over te zetten.

ufo foto's

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat verstaan jullie onder het begrip Alien? Bedoelen jullie dat dat een (net zon) intilegente wezen is, als de mens, of ook minder ontwikkelde wezens, want daar geloof ik wel in, omdat er ook ijs op mars is gevonden en dat daar ongetwijfeld bacterien in zitten. Maar als Area 51 echt bewijs heeft dat er ufos bestaan of intilegentie buiten onze dampkring, zouden ze dat wel melden, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Word die grens dan niet bewaakt...????

En zou president Bush hier van weten...???? :blink: :ph34r:

Ik neem aan dat je het Area 51 gebied bedoelt, die wordt juist heel erg streng bewaakt. Dat gebied ligt zeg maar in een dal tussen de bergen en overal op die bergen heb je camera's, verborgen druksensoren, verborgen geluidssensoren en er wordt heel veel gepatrouilleerd met jeeps en helicopters.. Je komt dus niet zo maar in de buurt van Area 51. En tuurlijk weet Bush ervan, de hele wereld weet van het bestaan van Area 51.. Alleen niemand weet wat er daar precies gebeurt.. en daar zullen we waarschijnlijk ook nooit achter komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb thuis een boek met Allemaal dingen over Geborgen UFO-wrakken en

Vrijgegeven geheime dossiers Daarvan zijn er 3 vrijgegeven van de 54

Over die dossiers zijn er Véél Top Secret niemand mag het weten , deze zijn van Area 51 en de DIA Defense Intelligence Agency Er staat een dossier in over

Project Moondust en Bluefly die UFO wrakken en wapen installatie's onderzoeken en opbergen Dus hun weten meer over Het Roswell Incident .

Nog 1 Heb een Er zijn een keer UFO's boven Iran geweest ze stuurde en een F 17 Op De F 17 wou een Raket op hem af vuuren en op eens deed zijn Wapen bestuuring het niet meer En ook zijn Radio Contact deed het niet meer, Later deed alles het weer Toen hij een beetje uit de buurt was . :lol:

Vroeger hebben Maja's gezegd dat er op de zons verduistering Van 11 juni De goden zouden terug keren En op die dag dat er zonsverduistering is in 1991 vliegt er een UFO boven Mexico

cityufo1.jpg

Dit is niet die van me verhaaltje maar een ander weer boven MEXIXO <_<

Trouwens dat boek heet : Het geheim Boek UFO :lol: Snel naar je Bibliotheek dus

Bewerkt: door JBm*
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik geloof ook wel in ufo s maar met de adoptie van de alien knippert hij als ze die vliesogen de uit halen vast een zenuwtreksel ofzo.

er zou vast wel wat ginde wat rare vormige volk lopen.

maar ik zag een keer een filmpje dat zoon stelt achter een ufo aan floog dat filmpje bij de worldtrait senter ofzo.

creepy alien scheet. :ph34r:

als er ander leven is zou busch de wel weer aan komen maak ze dood jajajajaaaa knal ze neer ja hij is altijd zoon geweldadige kerel vind ik.

Bewerkt: door easter egg
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...