Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

mijn neef die denkt beetje maf maar hij zegt dat ze uit de toekomst komen en dat ze een tijdmachine otdekken.

ja en dan komen ze hier natuurlijk gelijk kijken als ik een tijdmachine had ging ik ook gelijk terug de tijd in.

de aliens worden zo slim dat ze zich op een andere mannier voortplanten.

het klinkt ook wel logisch dat ze ons ontvoeren,want ze willen weten hoe hun voor ouders de uizien.

dit zecht mun neef een beetje(hij heeft ook veel fantasie).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

mijn neef die denkt beetje maf maar hij zegt dat ze uit de toekomst komen en dat ze een tijdmachine otdekken.

ja en dan komen ze hier natuurlijk gelijk kijken als ik een tijdmachine had ging ik ook gelijk terug de tijd in.

de aliens worden zo slim dat ze zich op een andere mannier voortplanten.

het klinkt ook wel logisch dat ze ons ontvoeren,want ze willen weten hoe hun voor ouders de uizien.

dit zecht mun neef een beetje(hij heeft ook veel fantasie).

Dit is een heel uitgebreide mening die niet echt realistisch overkomt maar ja fantasie is altijd een leuk tijdverdrijf, trouwens een tijdmachine zou inderdaad heel cool zijn,,,mischien een idee voor de volgende gta game? terug naar gta3??

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel mensen die zijn ontvoerd door Aliens Veel waren buiten op een afgelegen gebied of in een Bos Meestal s'nachts of s'avonds  Ze zagen een UFO en veel licht niets , Dan waren veel in slaap een paar Uur nemen de aliens de mensen mee ze onderzoeken ze en nemen haar en  sperma  mee of iets anders van je .  In die paar uur zijn de mensen soms af en toe een wezen meestal de( kleine grijze) ook de naam .Ze hebben  grote ogen en een niet behaard lichaam

De mensen worden onderzocht in een vel verlichte kamer Later worden ze wakker

Buiten waar ze ontvoerd waren .Men weet nog niet waarom dit gebeurd en waarom de Aliens de mensen onderzoeken.  :gtasign:

Ik had een x een film gezien daar werd een vrouw zwanger ze ging slapen toen kreeg ze een droom dat aliëns haar een prik gaven en even later werd ze wakker in bed een paar maanden later was de baby volledig gegroeit en kreeg ze weer een droom dat die aliëns haar baby uit haar buik haalden en dat ze later wakker werd in haar huis in de badkamer, er lag toen allemaal bloed op de grond enzo...

Misschien planten ze zich zo wel voort :ph34r: :ph34r:

Bewerkt: door Sultan
Link to comment
Delen op andere websites

UFO'S in Nederland.

Deze is in Alkmaar gezien:

alkmaarnetherlands1990small.jpg

Deze is in Amersfoort gezien:

netherlands2003t.jpg

Alsof dat alles is, dat zijn beiden vrij oude foto's.. Ook in Nederland worden best regelmatig nog UFO's waargenomen, wat dacht je van Helmond tijdens de nieuwjaarsnacht, daar zijn ook een heleboel waarnemingen geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

UFO'S in Nederland.

Deze is in Alkmaar gezien:

alkmaarnetherlands1990small.jpg

Deze is in Amersfoort gezien:

netherlands2003t.jpg

die van amesfoort lijkt niet eens op een ufo een ufo vliegt toch in de lucht is de lucht paars??? :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

UFO'S in Nederland.

Deze is in Alkmaar gezien:

alkmaarnetherlands1990small.jpg

Deze is in Amersfoort gezien:

netherlands2003t.jpg

die van amesfoort lijkt niet eens op een ufo een ufo vliegt toch in de lucht is de lucht paars??? :lol:

Het lijkt meer op een zonsverduistering

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...