Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

Wist je trouwens dat UFO's veel belangstelling hebben voor nucleaire installaties op aarde? Er worden heel veel UFO's gezien rondom plekken waar nucleaire dingen liggen opgeslagen ed..

Misschien kan het ook zijn dat het spionage toestellen waren van andere landen, had die dingen een keer op Discovery gezien. Toen werd er ook gezecht dat door die dingen er vaak ufo meldingen kwamen, omdat ze best veel weg hebben van vliegende schotels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

Ik denk trouwens niet wat iemand hier zei dat mensen van Area 51 ontslagen worden.... dat zou wel heel makkelijk zijn. Als het echt zo top geheim is dan is er geen kans dat de mensen ontslag kunnen nemen. Ze werken daar hun leven lang en als ze klaar zijn zullen ze niet van het terrein afgaan. Wie dat wel doet wordt gewoon gesloopt.

[-Spider-]

Link to comment
Delen op andere websites

"Unidentified Flying Object" zou kunnen dat niet altyd met aliens te maken, maar wie besturen de UFO's dan??? er kan maar een oplossing volgens me aliens dus

enne ff over die filppje amai lijkt wel cool en niet fake en zeker heel erg interessant, ik zou ooit een UFO met brave aliens willen tegenmoeten bij min huis :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is egt!!!

Ik ben er de laatste tijd wat meer mee bezig en als je gewoon een beetje zoekt kom je interesante dinge tege, maar dit filmpje had ik nog niet gezien is wel heel overtuigend!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er wel in.

In Hart Van Nederland was een keer een stukje van een man die met zijn fototoestel aliens en geesten kon fotograferen.

Ze hebben getest of dit waar was door de man een professionele camera te geven en daarmee moest de man een foto maken van een spiritueel verschijnsel.

Onder toezicht van de cameraploeg van Hart Van Nederland en een bekende fotograaf maakte de man een foto in zijn tuin.

De camera werd na de foto meteen afgepakt en ontwikkelt in een professioneel ontwikkelingscentrum.

Toen de foto kwam zag je duidelijk een geest.

De fotograaf en cameraploeg stonden er bijna naast en de bekende fotograaf bevestigde dat er niet was geknoeit met de foto...

Lazlow

hoe je begint al: In Hart van Nederland, whoeeehahahahahahahhaa ROTFL Whoeeehahahahaha de meest domme nieuwszender die alles in scene zet om aan hun nep-nieuws te komen over propaganda maar niet te spreken. whoeeehahahah stumpert.... hahahahahahhahahahhaaa blijf je (bush, illuminati) duivel tekentje maar maken, jouw hebben ze al..... whoeeeehahahahahhaha ROTFL

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...