Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

kan wel maar die van alkmaar ziet erwel vind ik verdacht uit :ph34r:

Ja dat wel.. maar ik heb toch al heel wat betere foto's en video's gezien waar je ook duidelijk een object op zag dat het gewoon niet van aarde kon komen ;)

Edit: Het beste zijn altijd nog de foto's van 20 a 30 jaar terug, toen kenden ze nog geen photoshop en opvallend genoeg zijn die foto's vaak duidelijker dan de foto's van tegenwoordig..

Bewerkt: door BMW
Link to comment
Delen op andere websites

van mij mag er wel een slotje op, het gaat helemaal niet meer over SA maar alleen nog maar over echte aliens

van mij mag jij dit topic eens doorlezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6378

Als hier een slotje op moet komen kan een mod dat wel beslissen. Als het hier niet gepast zou zijn kan het misschien beter verplaatst worden naar het onzin forum, in plaats van een slotje want het is best een interessant onderwerp om over te discusseren.

Link to comment
Delen op andere websites

van mij mag er wel een slotje op, het gaat helemaal niet meer over SA maar alleen nog maar over echte aliens

van mij mag jij dit topic eens doorlezen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6378

Als hier een slotje op moet komen kan een mod dat wel beslissen. Als het hier niet gepast zou zijn kan het misschien beter verplaatst worden naar het onzin forum, in plaats van een slotje want het is best een interessant onderwerp om over te discusseren.

sry voor het ongemak ;) k had dat nog niet gelezen

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er wel in, tot een zekere maat.

waarom zou et heelal bstaan alleen voor ons, maarja waarom bestaat het heelal bla bla bla.

wat ik niet snap is waarom zien alies er altijd zo raar uit. waarom niet als mensen? (zoals the golden finger al zei)

en als het zo is dat er aliens zijn dan zeggen ze dat niet omdat het alleen maar paniek zou veroorzaken :ph34r: !

<_< hoe kan jij nu met 100 % weten hoe aliens er uit zien ?? ontvoerd ? <_<

Link to comment
Delen op andere websites

het heelal is zo groot dat t wel moet dat er ergens leven is

voor de rest word area 51 zover dicht gehouden dat er toch niets te weten is te komen.

ik zocht vorige week het web over voor een spreekbeurd en vond echt de bizarste dingen ik denk dat dat allemaal gefacked is maar er is zeker wel meer in dit enorme gebied te vinden

in area 51 zou er ook een bunker zijn met 20 jaar voedsel voor een kwart van de amerikaanse bevolking dit maken ze niet voor niets lijkt mij

ik hoop er ooit nog achter te komen over een paar jaartjes als ze daar wat duidelijker in kunnen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij kunnen ons eigenlijk aliens niet voorstellen.

Aliens kunnen er erg anders uitzien dan we denken.

Maarja,Area 51 geeft toch geen informatie over wat ze doen <_<

Net zoals die screenes.Kan toch ook allemaal fake zijn.

Net zoals deze die Ganton_gangster007 stuurde:realalien.jpg

Hoeveel kans zit erin dat deze echt is?

In het kort:aliens kunnen alle vormen bevatten

Bewerkt: door Dragonmaster
Link to comment
Delen op andere websites

UFO'S in Nederland.

Deze is in Alkmaar gezien:

alkmaarnetherlands1990small.jpg

Deze is in Amersfoort gezien:

netherlands2003t.jpg

Alsof dat alles is, dat zijn beiden vrij oude foto's.. Ook in Nederland worden best regelmatig nog UFO's waargenomen, wat dacht je van Helmond tijdens de nieuwjaarsnacht, daar zijn ook een heleboel waarnemingen geweest.

Alsof dat alles is? Nee, vast niet. Maar ik had niet zoveel tijd om te zoeken, en dat was wat ik al gevonden had. Er zullen vast wel meer foto's zijn van ufo's boven nederland. Het leek me wel leuk om foto's te laten zien, vooral van boven nederland. Ik ga wel kijken of ik meer kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

zullen de'' MAN IN BLACK'' echt bestaan :D We moet ons wapenen tegen een space attack :D

je gelooft toch niet in die bullshit <_< vorig jaar ofzo gaf een tv zender toe dat hun een nep ufo boven amerika hebben laten vliegen :D

Link to comment
Delen op andere websites

je gelooft toch niet in die bullshit <_<

Nee, niet op die manier. (met zwevende schotels enzo.)

Maar het is wel grappig om te zien wat mensen allemaal maken en verzinnen, om ons te laten geloven dat er echt Star Trek schepen rond vliegen. Maar ik geloof wel dat er meer is dan alleen een vliegbasis, in Area 51.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof zelf zeer zeker in het bestaan van ufo's, en dat komt eigenlijk doordat ik me er aardig in verdiep. Hoe meer je je eigen erin verdiept, hoe meer je het begint te geloven. Ik vind het een interessant onderwerp en heb al een hele hoop foto's en video's gezien, en daardoor weet ik eigenlijk zeker dat ze bestaan. Je ziet soms foto's van ergens een heel klein bolletje in de lucht wat net zo goed een vogel kan wezen ofzo, maar er zijn ook zat foto's waarop je gewoon duidelijk een vreemd object ziet wat gewoon niet van aarde kan komen..

Zelfde geval is het eigenlijk met graancirkels, ik ben er zelf van overtuigd dat daar meer bij komt kijken dan wij nu kunnen verklaren..

Wist je trouwens dat UFO's veel belangstelling hebben voor nucleaire installaties op aarde? Er worden heel veel UFO's gezien rondom plekken waar nucleaire dingen liggen opgeslagen ed.. En er is ook al eens een geval geweest waar er wat veranderd was aan kernkoppen nadat er een UFO bij het gebouw was gezien, weet niet meer precies wat er precies gebeurde want dat is best lang geleden dat ik dat heb gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...