Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

Een van Amerika's grootste geheimen zijn hun spionage vliegtuigen. Hier is de U-2 een van. Met deze vliegtuigen die extreme eigenschappen hebben worden inlichtingen verkregen voor de Commandanten. Een vergelijkbaar toetstel is de SR-71 die tot 4 keer de geluidssnelheid kan vliegen. Beide vliegtuigen zijn gestationeerd op de geheime vliegbasis AREA 51.

Heb ik ff opgezocht

Voor meer zo'n dingen:

http://members.home.nl/cyriel.stassen/index.htm

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn zoveel van die freaky dingen gebeurt ik geloof best dat dat waar is met aliens ik denk dat area51 wel meer van die dingen geheimhoudt misschien wel onderdelen van die ruimtewezens ofzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker weten dat er UFO's zijn maar ik denk dat gewoone mensen die hebben gemaakt of gekke wetenschappers ^_^ Aliens, mwoah ze zullen er best zijn maar eerst zien dan geloven... :) Bekijk het is van een andere kant.. Waarom zou er geen buitenaards leven zijn??? Tjsaa daar sta je niet bij stil :)

Link to comment
Delen op andere websites

ja het blijft toch weer een gedoe van ja ze bestaan en nee ze bestaan niet.

eey de universum is zo groot.

alleen ik hoop niet dat de aliens wat planeet gevechten willen daar ben ik niet voor in de stemming wil nog wel gelukkig trouwen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof wel dat er UFO's zijn en buitenaardse wezens.

Want het heelal is zo groot, en ik heb gehoort dat het steeds groter word. :blink:

We zijn dus echt niet de enigste levende wezens.

Alleen hoop ik dus ook niet dat er een ruzie ooit komt tussen de mens en de buitenaardse wezens zoals je in de films altijd ziet.

En als Area51 alles zou vertellen aan de media, dan zou er paniek onstaan, omdat heel veel mensen ''bang'' zijn voor buitenaardse wezens.

Omdat de buitenaardse wezens in bijna alle films als de slechteriken worden beschoud denken de meeste mensen dat als ze bestaan dat ze kwaadaardig zijn.

Maar ik geloof best wel dat er goed aardige buitenaardse wezens zijn.

Als de UFO's op de foto's echt zijn dan waren ze alleen maar aan het ontdekken (dat doen wij ook)

De mens gaat ook zo vaak naar de ruimte alleen hebben we nog niks levends gezien.

Ik denk dat er levende wezens in een andere melkweg stelsel is.

Maar omdat wij nog niet zo ver zijn in de techniek kan de mens nog niet voertuigen maken die naar een andere melkweg stelsel kunnen vliegen.

Misschien later,

We zien wel wat er gebeurt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn veel mensen die zijn ontvoerd door Aliens Veel waren buiten op een afgelegen gebied of in een Bos Meestal s'nachts of s'avonds Ze zagen een UFO en veel licht niets , Dan waren veel in slaap een paar Uur nemen de aliens de mensen mee ze onderzoeken ze en nemen haar en sperma mee of iets anders van je . In die paar uur zijn de mensen soms af en toe een wezen meestal de( kleine grijze) ook de naam .Ze hebben grote ogen en een niet behaard lichaam

De mensen worden onderzocht in een vel verlichte kamer Later worden ze wakker

Buiten waar ze ontvoerd waren .Men weet nog niet waarom dit gebeurd en waarom de Aliens de mensen onderzoeken. :gtasign:

Link to comment
Delen op andere websites

Men weet nog niet waarom dit gebeurd en waarom de Aliens de mensen onderzoeken.

Als wij een alien vinden gaan we die tog ook onderzoeken. gewoon omdat we nieuwschierig zijn hoe hun inelkaar zitten. Zo denken misschien die aliens ook wel.

Link to comment
Delen op andere websites

tikal1.jpgIk heb ook dat ufo boek, en ook nog wel tien andere omdat ik me er wel veel mee bezig houd, dit onderwerp is namelijk wel intresant, met name dat sommige verhalen over ufo's op waarheid berusten!!\

Trouwens heb je ooit van de Maya kalender gehoord? die honderden jaar oude kalender houd op in het jaar 2012 en dan zullen er volgens de Maya's grote drastische veranderingen plaatsvinden op deze wereld (nu bijv al met de ozonlaag)

en ook zal dan een buitenaards gezicht op straat de normaalste zaak van de wereld zijn volgens de Mayakalender

hier wat screens!!

9020282247b.jpg

tikal1.jpg

milkyway1.jpg

Dresd4_5.jpg

ik zet later wel wat meer pics.

Bewerkt: door STASKO
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...