Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

Ik vind het allemaal maar raar dat ''ufo'' gedoe. Als je zo die foto's zie zou je zo zeggen: Aliens bestaan.

aliens : i believe

ufo : *** bullshit over die ufos, hoe zouden ze aan dat materiaal geraken .FF naar de aarde en mense bestele <_< en als ze echt besteelde (fantasie) , hoe geraakte ze op aarde.MAAR WAAR WONEN ZE :blink:

kwil later wel soliciteren om bij area 51 (of 59 ?) te gaan werken .

als iemand me een groot bewijs geeft over hoe zen aan ufos gerake : chapeau .

of gaan de fantasievolle onder ons zeggen dat ze ruimtevaarders doden en beroovden :D nou ik geloof echt niet in ufos , aliens wel

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

ff off-topic zo zie je dus dat veel dingen die in SA voorkomen ook in het echt bestaan!!

zoals in SA genaamde Pier 69 in het echt bestaat zoiets ook in San Fransisco maar in het echt heet het pier 39 en het is ook zo'n zeeattractie parkje en met een soort dolfinarium erin :D

hier een paar foto's van Pier 39:

pier39.jpg

san_fran_pier_39_boats.jpg

pier39.jpgtrip-2003-06-14-CA-San-Francisco-Pier-39-crab-200.jpg

Te Grote Foto:

Klik Hier Voor Deze Foto

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Nou ik denk niet dat dat echte foto's zijn die van Area 51

Ten eerste: Je mag geen foto's maken alleen satelliet en het is niet van boven maar vanaf de zijkant gemaakt. :N

Ten tweede: dit kan een industrie terein gewoon zijn. die ver weg in texas zit ofzo. :N

Ten derde: is de foto vaag! :N

Ten vierde: zou deze foto allang van het internet door 1 van de medewerkers van de computer beveiliging center van Area 51 gehaalt zijn of gewoon de site url Niet zichtbaar meer voor bezoekers. ( ze laten echt geen foto's staan op het web zien van Area 51. De beveiligingcenter die alles toe ziet op het net van Area 51 heeft het dan allang verwijdert.

Ten vierde zou de fotograaf gespot zijn.

Niet mee eens?

( ik bedoel de foto van ver af van de zogenaamde Area 51. in de woestijn )

Link to comment
Delen op andere websites

Als de hele wereld deze informatie wilden hebben vielen ze toch met zen alle samen amerika aan met zen alle tegen amerika dan winnen ze wel :clown: en dan hebben ze de informatie

[ik met men fantasie toch altijd] :bonk:

ik geloof ook in alian's :D

Bewerkt: door kurt
Link to comment
Delen op andere websites

even over area 69 in sa: als je in de desert bent dan is er een snelweg met een reclamebord, als je op een bepaalde plek staat en de paal van dat bord is nog niet geladen lijkt het heel erg op een ufo :Y maar het is geen ufo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof in buitenaards leven, ik weet het gewoon zeker maar dat ze hier op aarde zijn??? i dont know it... Het helal is oneindig dus als de aarde bewoont is moet er in het oneindige zowieso nog wel wat bewoonts zijn, ik weet niet of ze ook echt hier komen, maar ik vind het echt mega gaaf om me er in te verdiepen, ik ben altijd al geintreseerd in geweest, op discovery vertelden ze trouwens ook dat area 51 mischien samen werkten met buitenaardse wezens omdat er wrakstukken waren gevonden van matrialen waar wij op aarde niks van wisten... Echt zo'n strange onderwerp maar wel leuk

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof in aliens zijn coole wezens en hun voertuigen echt iets van de 25e eeuw want ik heb een keer meer dan 10 vreemde witte stippen zien vliegen ze kwamen dichtr bij en ik werd verblind ik had daarna wel meer dan een dag hoofdpijn ik was die week aleen thuis ouders en zuzje op vakantie

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...