Jump to content

Area 51


JBm*

Recommended Posts

Ja Ik geloof wel Degelijk dat er Ufo`s & Aliens zijn.

Maarja Mij boeit het ook best wel ufo`s en dergelijke

Ik las laatst dat er mischien hier 0p de wereld gewoon Mensen van andere Planeet tussen ons in leefden. Nja wie weet :puh:.

Maar ff 0ver die film ik geloof ook wel dat die Aut0psy zkr echt is

Waarom zouden ze dit gaan Fakken ?. Als ze het niet eens in de Menigte willen laten Zetten. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 109
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierkameel

    9

  • Spacecraft

    7

  • -Richard-

    7

  • easter egg

    7

Ja ik geloof in buitenaards leven.

Als je bedenkt dat er miljarden sterren zijn in het sterrenstelsel waar we in zitten en daaromheen nog miljoenen planeten.Plus het feit dat er nog duizenden sterrenstelsels zijn dan moeten er zeker 100 planeten zijn die net als de aarde zijn en zeker 10 waar echt leven is.

Maar of dat leven nu naar Area51 is gekomen doordat een UFO is neergestort... Nee.

Ik vond trouwens de Missie waar je Area51 moet infiltreren de mooiste missie in de GTA reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Feit: iedere komeet die hier rondvliegt is eigenlijk een 'miniatuurplaneetje', want een van de meteoren die op de maan terechtkwam tijden eens van hun missies, werd een stukje van meegedaan naar de aarde, en er werden 'levende' cellen gevonden, die evenwaardig zijn aan de cellen waaruit het menselijke leven komt.

Ander feit: als een van die meteoren met 'levende' cellen op een bewoonbare planeet, zoals de onze, zou terechtkomen, dan zou er in principe over 20 miljoen jaar daar ook leven zijn, waartoe de kans altijd klein is want de meeste van die kometen zijn opgebrand in de dampkring/ozonlaag, komen terecht op een planeet waar er toch geen leven van die soort mogelijk is, ...

Opnieuw een feitje: de meteoor die zogezegd de dinosaurussen heeft uitgeroeid is zo'n type komeet waar er levende cellen opzaten/inzaten.

Eigen mening: wat wij kunnen zien met onze ogen is niet alles wat er is, want onze hersenen zijn niet goed genoeg ontwikkeld om in meerdere dimensies te kijken/de beelden uit andere dimensies te kunnen verwerken. Mensen die soms schimmen zien, hebben hersenen waarvan 1 miniscuul klein deeltje een klein beetje beter ontwikkeld is dan de onze, waardoor ze misschien (ik zeg misschien want er is nergens een bewijs voor) kunnen kijken in een andere dimensie, waar de 'geesten' van de overleden mensen blijven verder leven; want het is een feit dat alleen het lichaam afsterft, de 'geest/ziel' van een mens blijft altijd verder bestaan.

als een mens gewoon een beetje verder zou denken dan zijn eigen leefwereld/leefgewoontes/aangeleerde dingen, zou al vlug bedenken dat de meeste 'logica' en regels van de wetenschap, wiskunde, ... eigenlijk niet zo logisch zijn. Als iemand iedere regel van de wetenschap of de wiskunde zou overlopen, zou die al snel merken dat als je die verder zou uitwerken, dat die gewoon gebaseerd zijn op hoe 1 mens denkt over iets, en dat andere mensen op die gedachten verder redeneren, enz., enz. (man, na een tijdje begin je echt wel te geloven waarom dat sommige mensen paranoïde of geschift worden als ze eens 'logisch' [DAMN da woord heeft echt geen betekenis meer na alles wat ik hier in me kop heb zitten ^_^] denken over leven [en fuck, als ik dit hier eens begin opnieuw te lezen, versta ik er nog minder van dan dan dat ik snap van die wiskundige redeneringen die ik hier nu uit me kop moet leren -_-]).

En als je dit allemaal paranoïde gezeik vind, moet je echt es beginnen te letten op sommige dingen. bv: ieder mens is zoals een voorgeprogrammeerde computer, want telkens als je 1 iets doet op eenzelfde plaats, in zelfde positie, naar dezelfde persoon die ook op zelfde plaats staat, in zelfde houding, dan gaat die op exact dezelfde manier reageren, en zal jou reactie vaak ook hetzelfde zijn (tenzij je al op voorhand weet dat je dit doet).

En nu terug naar area 51: als je eens kijkt naar me 2de feit, zou je ook wel beginnen door te hebben dat de wetenschappers daar bezig zouden kunnen zijn met het kunstmatig ontwikkelen van zo'n cellen, en dat er misschien over een 100tal jaar inderdaad wel 'alien' rondlopen tussen de gewone mensen.

Bewerkt: door Mr. Psycho
Link to comment
Delen op andere websites

De vraag was onderhand (ook al was het 4 jaar!! geleden) of er aliens en UFO's in het spel zouden zitten en aangezien Rockstar dat ontkent heeft, lijkt me er geen reden meer om er verder over te discussiëren. :slotje:

Wel goede post, overigens ;) Over Area 51 (UFO's e.d. dus ook) kun je ook in NOTA terecht in bijvoorbeeld dit topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...