Jump to content

Fifa09

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het onzin om nu al te beginnen. Van mij mag er een slotje op. Het spel zelf is pas volgend jaar!

Ik weet, het is te vroeg om er over te beginnen maar ik kan het niet laten

wat hopen dat jullie beter word in fifa09

meer stadions

meer echte stadions

een carriere met 1 iemand net zoals carriere coach

meer echte gezichten

enz,

Een carriere spelen met één speler kan al op de PC met FIFA 08

En wat is het verschil tussen 'meer stadions' en 'meer echte stadions'? In FIFA komen altijd echte stadions.

• 2 maanden later...
  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

40

• AXIO

40

• End Of The Riot

32

• Zaahed

26

Geplaatst:

ik vind dat ze nu ook de eerste divisieclubs erin moeten doen. En alle stadions van alle clubs die in het spel zitten.

en ik wil dat het nederlands elftal er ook in komt want nu heb je van die nepnamen en de poppetjes moeten beter

nagemaakt worden. en het commentaar van nu is wel goed dat mag blijven van mij.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Een van mijn wensen is dat ze nu eindelijk dynamisch commentaar in het spel stoppen, zodat Evert ten Napel niet 3 keer per wedstrijd zegt 'Mooie redding, maar niet goed genoeg'. :7

Geplaatst:

Ik hoop dat er nieuwe :

Stadions inkomen.

Nieuwe gezichten inkomen ( die beter lijken ).

Dat je ook in carreer mode een nationaal elftal kan zijn.

Minder bugs dan in fifa 2008 .

Mooiere bewegingen.

Beter komentaar kan ook wel , Ik schoot eerst 3 keer in een wedstrijd tegen de paal en wat zegt Evert : Oei Op De lat :bonk::puh:

Want zeg nu zelf FIFA 08 is niet echt een topgame geworden , hij is wel leuk maar niet mooi en realistisch en daar draait t ook om.

GREETZ : GFS

Geplaatst:

Oke mijn wensen voor fifa09:

- Beter comentaar, Dat van Evert tn napel & youri mulder suckt echt heel erg

- Dat je met carriere bij een slechte club moet beginnen en dat zo moet opbouwen ( of misschien toch ook weer niet )

- Hollandese 2e Divisie of de gouden gids competietie of hoe die ook heet :puh:

- Nederland goeie opstelling

- Er zijn al heel wat echte gezichten, Maar nog meer is altijd natuurlijk leuker :)

- Uitgebreider ook voor de ps2 & pc.

- Grapichs & Hoe je speelt een beetje veranderen want het is al een paar fifas zo

En voor de rest kan ik niks verzinenn

en er zijn al genoeg echte stadions , daar let je niet echt op hoor als je midden in een game zit

Fifa 08 vind ik prima zoals het is maar met die verbeteringen is het 100% goed :)

• 4 weken later...
Geplaatst:

Op de ajax open dag stonden er een paar ps3's en bij eentje een groot scherm en dan kon je fifa 09 spelen.

Was er mij te druk..

Geplaatst: (bewerkt)

FIFA heeft PES al ingehaald sinds FIFA 08. PES is niet echt meer veel verbeterd. Maar het is wel next-gen op de PC, zodat je lekker kunt modden :D.

Dat doe ik dan nog wel.. Maar next-gen (360) wordt het toch wel FIFA 09.

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Ik wist niet dat er nog op dit topic gereageert werd :bonk:

maar heb sinds ik ps3 hebt eind mei fifa08 voor ps3 gekocht en het verveelde zeer snel, vond het voor ps2 toch wat leuker maar op ps3 zit alles er echter uit

Geplaatst:

Inderdaad, over een paar maandje of 2/3 is het alweer zover, Fifa 09 komt dan de winkel in,

Ikzelf hoop als eerste dat Fifa '09 op de Playstation 2 komt, zo heb ik er nog meer plezier in ^^

Verder hoop ik dat het publiek beter eruit komt te zien, ikzelf vind dat ze daar niet veel aandacht aan uitbesteden, verder vind ik dat er een scheidsrechter in het veld mag gaan komen, aangezien dat wel het meest rare is aan Fifa '09, geen Scheidsrechter ?

De trucjes vond ik goed bij Fifa '08 en verder zie ik het wel ^^

Geplaatst:
Inderdaad, over een paar maandje of 2/3 is het alweer zover, Fifa 09 komt dan de winkel in,

Ikzelf hoop als eerste dat Fifa '09 op de Playstation 2 komt, zo heb ik er nog meer plezier in ^^

Verder hoop ik dat het publiek beter eruit komt te zien, ikzelf vind dat ze daar niet veel aandacht aan uitbesteden, verder vind ik dat er een scheidsrechter in het veld mag gaan komen, aangezien dat wel het meest rare is aan Fifa '09, geen Scheidsrechter ?

Bij FIFA08 kan je instellen dat je een scheidsrechter wilt. Ook kan je kiezen of je lijnrechters wilt. Dus die optie zal er zeker weer in zitten.

Geplaatst:

Bij FIFA08 kan je instellen dat je een scheidsrechter wilt. Ook kan je kiezen of je lijnrechters wilt. Dus die optie zal er zeker weer in zitten.

Dat heb ik vaak gehoord, maar volgens mij was dat alleen op de computer, want op d PS2 kan ik dat niet vinden. :N

Geplaatst: (bewerkt)

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat FIFA 09 op 2 oktober in de winkels zal liggen.De game verschijnt op de PlayStation 3, PC, Xbox 360, PlayStation 2, Wii, PSP en Ninteno DS

het spel ziet er erg mooi uit !

IK heb het over de Ps3 en Xbox360 versie

Voor de oudere console bezitters dus Ps2 zal ik het spel zeker aanraden

Bewerkt: door Gta-Alien
Geplaatst:
De game verschijnt op de PlayStation 3, PC, Xbox 360, PlayStation 2, Wii, PSP en Ninteno DS

Ik denk dat je het beter SPELLEN kunt noemen, en bovendien hebben ze allemaal een apparte engine...

Geplaatst:
De game verschijnt op de PlayStation 3, PC, Xbox 360, PlayStation 2, Wii, PSP en Ninteno DS

Ik denk dat je het beter SPELLEN kunt noemen, en bovendien hebben ze allemaal een apparte engine...

ga maar eens kijken op fifabenelux.com en dan fifa09 gameplay en dat ziet er gelikt uit

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...