Jump to content

Fifa09


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 364
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    40

  • AXIO

    40

  • End Of The Riot

    32

  • Zaahed

    26

  • 3 weken later...

Het zal dan om 11 september gaan. Simpelweg omdat het donderdag 11 september is en de Playstation Store altijd donderdags geupdate word met nieuwe content. Tevens heb voeg ik dit topic even samen met de andere FIFA 09 topics zodat we weer een mooi overzichtelijk geheel krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal dan om 11 september gaan. Simpelweg omdat het donderdag 11 september is en de Playstation Store altijd donderdags geupdate word met nieuwe content. Tevens heb voeg ik dit topic even samen met de andere FIFA 09 topics zodat we weer een mooi overzichtelijk geheel krijgen.
ja is zo, beter dan een topic waar je later nooit meer op reageert
Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp dat jullie allemaal uitkijken naar de launch van de demo, maar het is niet de bedoeling om dan af te gaan tellen met posts als "Nog 2 dagen". Ik heb beide berichten dus verwijderd. Laat dit een waarschuwing zijn voor een volgende keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vooral hoop is dat het commentaar ernstig verbeterd wordt. Sta je met 5-0 voor in de pauze, zeggen ze: "Het balbezit is gelijk verdeeld, het kan nog alle kanten op!". Scoor je, pak je vervolgens met dezelfde speler de bal terug, zeggen ze: "Hij maakt zijn foutje gelijk weer goed, Youri!". Wat een fout zeg, scoren. Sta je inmiddels met 8-0 voor: "Ik denk niet dat ze dit nog uit handen gaan geven!". Nee, dat zou ik ook niet doen met de helft van de score... En zo zijn er nog veel meer van dat soort uitspraken, waarbij ik echt denk: als je zoiets onnozels zeg, zeg dan niets!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop vurig dat het Engelse commentaar als optie zit in het Nederlandse spel en anders is het misschien het overwegen waard het spel in Engeland (internet) aan te schaffen. Of er moet een wonder gebeurd zijn en het Nederlandse commentaar is opeens goed geworden :puh: .

Tevens ben ik erg benieuwd naar het nieuwe manager systeem. Ik ben altijd al erg van de manager games geweest (Championship Manager etc.). Maar vond het altijd jammer dat je niet zelf kon spelen. Deze toevoeging kan in mijn ogen dan een ideale toevoeging zijn in de FIFA serie.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is 11 september 2008, de dag dat 7 jaar geleden 2 gekaapte vliegtuigen het WTC zich inboorden, 1 het pentagon en 1 neerstorte vlakbij Shanksville en meer dan 3000 mensen hun leven achter lieten.(Wat we nooit vergeten!) Maar het is natuurlijk ook de dag dat de demo van FIFA 09 UIT IS!!!! :dans: Voor de Ps3 bezitters, hij is nog niet voor jullie, maar wel voor de PC en Xbox bezitters, enjoy it!

Bewerkt: door Gtaboy107
Link to comment
Delen op andere websites

Het is 11 september 2008, de dag dat 7 jaar geleden 2 gekaapte vliegtuigen het WTC zich inboorden, 1 het pentagon en 1 neerstorte vlakbij Shanksville en meer dan 3000 mensen hun leven achter lieten.(Wat we nooit vergeten!) Maar het is natuurlijk ook de dag dat de demo van FIFA 09 UIT IS!!!! :dans: Voor de Ps3 bezitters, hij is nog niet voor jullie, maar wel voor de PC en Xbox bezitters, enjoy it!
Is er een reden dat hij op dit moment niet op PS3 is :duh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...