AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 noem eens wat spelers die je niet echt vind lijken Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ronaldinho en de rest van de namen ben ik vergeten Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 vind ronaldinho best wel goed, maar van fifa08 was die wel beter ja Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 heb ook de demo gespeeld heel leuk aleen lijken de voetballers niet echt zoals ze moeten zijn Gek he alsof het nog maar een demo is. Dat komt met het volledige spel wel in orde. Ik vond de gameplay sterk verbeterd het schieten in de arena in het menu op de Ps3 is ook heerlijk geworden de keeper duikt realistisch. Bovenal een hele goede fifa wordt dit. Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Ik hoop met carriere: System van PS2 Fifa08 van spelers omhoog op de ps3 heb kan je maximaal maar 3 bij een speler omhoog doen en dat is dan altijd een keeper en kwa transfers dat je meer werk moet doen om speler over te halen want het lukt me altijd wel (een voorbeeld) Alex oud psv-er nu van chelsea als hij tranfervervrij is gewoon in 1x kan halen ook al zit je bij een club bij een 2e competitie zoietsmag verre realtistischer Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 ik snapte nooit hoe je een transfer moest doen in 08 en nu weet ik dat nog steeds niet Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 als je er in fifa09 weer problemen hebt help ik je wel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 is goed iemand hier al 08 online gespeeld >>> Door Ikkes: Vele onzinnige/overtollige quote pyramides verwijderd<<< Reageren
AXIO Geplaatst: 12 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2008 is goed iemand hier al 08 online gespeeld dat zuigt, als je verliest peer je hem, als je wint peert de ander hem>>> Door Ikkes: Vele onzinnige/overtollige quote pyramides verwijderd<<< Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Ik heb een filmpje gemaakt van de demo van Fifa 09. Ik vind de gameplay heel goed! Bewerkt: 13 september 2008 door Dieko Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Fifa o9 heeft voor mij een grote stap gezet tussen de vorige delen, Nou zaten er bij een paar delen geen scheidsrechter in het veld en ook geen grensrechter, het is echter dat ze dat in Fifa '09 gebruik van maken .. Reageren
AXIO Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Dat lette ik ook al op assistent scheidsrechter deed toch kwa bewegingen toch best veel Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Dat lette ik ook al op assistent scheidsrechter deed toch kwa bewegingen toch best veel weet je wat hard tegen slaagt das verdedigen met de X toets als je dan tegen iemand online speelt dan gebeurt er bijna nik doordat de bal de hele tijd word afgepakt en de ploegen van de demo zuigen echt ik speel altijd met marseille of toronto Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Dat lette ik ook al op assistent scheidsrechter deed toch kwa bewegingen toch best veel weet je wat hard tegen slaagt das verdedigen met de X toets als je dan tegen iemand online speelt dan gebeurt er bijna nik doordat de bal de hele tijd word afgepakt en de ploegen van de demo zuigen echt ik speel altijd met marseille of toronto Kan je online met de demo? Bewerkt: 13 september 2008 door Dieko Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Kan je online met de demo? nee maar wel in de echte game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.