studio dewolf Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ik heb demo gespeeld en vind tegenvallend. De spelers bewegen traag. Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Weet iemand of je ook Be-A-Pro in de Coach mode kan gebruiken!?? Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Weet iemand of je ook Be-A-Pro in de Coach mode kan gebruiken!??dan vraag ik me af hoe ze dat doen, coach en 1 speler tegelijk zijn bij carriere ben je coach en speel je met een heel team en moet je niet maar 1 speler beter makenIk heb demo gespeeld en vind tegenvallend. De spelers bewegen traag.Vind de speler met sprinten wel wat sneller eigenlijks\>>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd<<< Reageren
Mark B. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Op de fifa site staat dat de speler zich kan ontwikkelen met Be-A-Pro, maar normaal kan een speler zich toch ontwikkelen tijdens de Coach mode, daarom dacht ik dat. Ik kan het ook verkeerd gelezen hebben natuurlijk Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Op de fifa site staat dat de speler zich kan ontwikkelen met Be-A-Pro, maar normaal kan een speler zich toch ontwikkelen tijdens de Coach mode, daarom dacht ik dat.Ik kan het ook verkeerd gelezen hebben natuurlijk coach mode is heel team ja en be a pro mode is echt spelen voor jezelf Reageren
Zaahed Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Lijkt me leuk fifa 09. Had zo film gezien Arsenal Vs Fc Chelsea. Ik vond het wel mooi en wel wat beter dan fifa 08 en dit keer zit de scheidrechter in het veld. In fifa 08 zag je geen eens de scheidrechter als je aan voetballen/schieten/pasen was. Reageren
AXIO Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Ik heb een kleine tv en zie ik 1 zijlijn bijna nooit en daar irriteer ik me zo hard aan hadden ze niet even wat voor de mensen met een kleine tv kunnen doen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik heb een kleine tv en zie ik 1 zijlijn bijna nooit en daar irriteer ik me zo hard aan hadden ze niet even wat voor de mensen met een kleine tv kunnen doen? wat groot mijne 86 cm Reageren
Thabit Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Lijkt me leuk fifa 09.Had zo film gezien Arsenal Vs Fc Chelsea. Ik vond het wel mooi en wel wat beter dan fifa 08 en dit keer zit de scheidrechter in het veld. In fifa 08 zag je geen eens de scheidrechter als je aan voetballen/schieten/pasen was. De scheids kan je aanzetten in het spel Net als de lijnrechters. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 Lijkt me leuk fifa 09.Had zo film gezien Arsenal Vs Fc Chelsea. Ik vond het wel mooi en wel wat beter dan fifa 08 en dit keer zit de scheidrechter in het veld. In fifa 08 zag je geen eens de scheidrechter als je aan voetballen/schieten/pasen was. De scheids kan je aanzetten in het spel Net als de lijnrechters. ik heb FIFA 08 gisteren nog gedaan bij een vriend , maar bij spelinstellingen staat niks over een scheidsrechter ? Reageren
Silverbyte Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Geplaatst: 26 september 2008 (bewerkt) Lijkt me leuk fifa 09.Had zo film gezien Arsenal Vs Fc Chelsea. Ik vond het wel mooi en wel wat beter dan fifa 08 en dit keer zit de scheidrechter in het veld. In fifa 08 zag je geen eens de scheidrechter als je aan voetballen/schieten/pasen was. De scheids kan je aanzetten in het spel Net als de lijnrechters. ik heb FIFA 08 gisteren nog gedaan bij een vriend , maar bij spelinstellingen staat niks over een scheidsrechter ? Da's vreemd, want bij mij kan het wel gewoon. Ik heb de PC versie van 08, dus het zou ook gewoon zo kunnen zijn dat het op de consoleversies niet mogelijk is. Maar goed, ik heb de demo een weekje terug gedownload, en was best wel onder de indruk. Vooral grafisch zijn ze er sterk op vooruit gegaan. Daarnaast vond ik de nieuwe camera instelling die gebruikt wordt in de 'Be-A-Pro' wedstrijden erg tof, het lijkt nu meer alsof je midden in de wedstrijd zit. Bewerkt: 26 september 2008 door Silverbyte Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem ik ook maar bij de gamemania in belgie hebben ze hem misschien al woensdag Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem ik ook maar bij de gamemania in belgie hebben ze hem misschien al woensdag In Nederland ook hoor, maar officieel mag hij pas donderdag de verkoop in. Reageren
the_dan Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 kdenk dat ik m ga kopen als i is afgeprijst en ik 1200€ heb[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.