GreyFox-Smurf Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem ik ook maar bij de gamemania in belgie hebben ze hem misschien al woensdag Ik Krijg m pas met kerst En P.S. @ Hierboven , Ik heb m idd op de PS2 Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem ik ook maar bij de gamemania in belgie hebben ze hem misschien al woensdag Ik Krijg m pas met kerst En P.S. @ Hierboven , Ik heb m idd op de PS2 niet leuk he Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 ja 2 oktober deze donderdag komt die uit en ik krijg hem ik ook maar bij de gamemania in belgie hebben ze hem misschien al woensdag Ik Krijg m pas met kerst En P.S. @ Hierboven , Ik heb m idd op de PS2 niet leuk he Wrijf t er nog maar ff in ja :duh: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 morgen misschien FIFA 09 Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 morgen misschien FIFA 09 nee overmorgen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 morgen misschien FIFA 09 nee overmorgen bij de gamemania in mijn buurt hebben ze hem misschien al morgen :-p Reageren
Rullez Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 morgen misschien FIFA 09 nee overmorgen bij de gamemania in mijn buurt hebben ze hem misschien al morgen :-p Als je het morgen vraag bij de kassa is er een grootte kans dat je hem mee krijg. De game hebben ze namelijk al, maar mogen ze pas na sluitingstijd in de rekken leggen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Wat maakt die ene dag nou uit Ik ga hem gewoon donderdag halen bij de Mediamarkt. Ik hoop dat er weinig bugs inzitten, maar na een paar weken zullen ze wel weer te voorschijn komen Reageren
Rullez Geplaatst: 30 september 2008 Rapport Geplaatst: 30 september 2008 Wat maakt die ene dag nou uit Ik ga hem gewoon donderdag halen bij de Mediamarkt. Ik hoop dat er weinig bugs inzitten, maar na een paar weken zullen ze wel weer te voorschijn komen Veel, woensdag ben ik vroeg uit en donderdag niet. En woensdag moet ik al in de stad zijn. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 (bewerkt) Ga hem donderdag meteen kopen btw: misschien een leuk idee om een competitie te starten om tegen elkaar te spelen? EDIT: zag net op www.fifabenelux.nl een review van de PC-versie ik moet zeggen ziet er niet goed uit geen eens een competitie erbij Bewerkt: 1 oktober 2008 door AXIO Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ga hem donderdag meteen kopen btw: misschien een leuk idee om een competitie te starten om tegen elkaar te spelen? EDIT: zag net op www.fifabenelux.nl een review van de PC-versie ik moet zeggen ziet er niet goed uit geen eens een competitie erbij Dat valt mij inderdaad ook een beetje tegen. Ik had graag de Russische competitie in het spel gezien, aangezien FC Zenit notabene winnaar van de UEFA cup was! In tegenstelling tot de Poolse, Ierse etc. competities, waar geen enkele grote club vandaan komt. Dat is dus een minpuntje... Wat ik ook jammer vind is dat ze vrijwel niet aan de Carrière-mode gesleuteld hebben, aangezien ik deze veruit het meest speelde in Fifa 08. Een functie om je stadion te customizen zou pas echt tof zijn, zo is ieder stadion uniek, en speel je met bijv. Celtic niet in hetzelfde stadion als de Rangers. Reageren
AXIO Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ga hem donderdag meteen kopen btw: misschien een leuk idee om een competitie te starten om tegen elkaar te spelen? EDIT: zag net op www.fifabenelux.nl een review van de PC-versie ik moet zeggen ziet er niet goed uit geen eens een competitie erbij Dat valt mij inderdaad ook een beetje tegen. Ik had graag de Russische competitie in het spel gezien, aangezien FC Zenit notabene winnaar van de UEFA cup was! In tegenstelling tot de Poolse, Ierse etc. competities, waar geen enkele grote club vandaan komt. Dat is dus een minpuntje... Wat ik ook jammer vind is dat ze vrijwel niet aan de Carrière-mode gesleuteld hebben, aangezien ik deze veruit het meest speelde in Fifa 08. Een functie om je stadion te customizen zou pas echt tof zijn, zo is ieder stadion uniek, en speel je met bijv. Celtic niet in hetzelfde stadion als de Rangers. Jep Coach speltype meest gespeelt, en het zowat het minst aangedaan, maar bij stadions zit bij elk team wel de stadion naam Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik denk dat Fifa dit jaar een grote voorsprong heeft op PES. Ik heb gehoord dat er maar van een paar landen Licenties zijn. En maar 2 clubc uit Engeland. Dat vind ik erg jammer. Daarom denk ik dat fifa het deze keer behoorlijk van PES wint. Nu specifiek over Fifa: De nieuwe optie 10 vs 10 online lijkt me erg leuk. Kunnen we eens met zijn 20'en online spelen. Volgens mij zitten er meer voordelen aan fifa dit jaar. Ik wacht nog even de PES demo af. Fifa demo zag er btw erg goed uit :o Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 ik heb FIFA 09 en ik ga hem zometeen helemaal verkloten Reageren
Rullez Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb hem ook, erg vet hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.