End Of The Riot Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb hem ook, erg vet hoor. ja ik vind hem ook vet vooral de mode : prof : seizoen ik speel het met een zelf gemaakt mannetje is echtr leuk ik speel bij barcelona en heb real madrid verslagen en misschien mag ik in de nationale ploeg van spanje Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb de Fifa 09 Demo gespeeld, en ik vind er geen bal aan. Fifa 06 en 07 waren de leukste tot nu toe. Ik blijf bij CoD 1 t/m 4. Groeten, Thegtaman Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb de Fifa 09 Demo gespeeld, en ik vind er geen bal aan. Fifa 06 en 07 waren de leukste tot nu toe. Ik blijf bij CoD 1 t/m 4. Groeten, Thegtaman Ieder zijn smaak ik vind alleen call of duty 4 goed Reageren
Rullez Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Ik heb de Fifa 09 Demo gespeeld, en ik vind er geen bal aan. Fifa 06 en 07 waren de leukste tot nu toe. Ik blijf bij CoD 1 t/m 4. Groeten, Thegtaman Wat heb CoD te maken met Fifa als ik vragen mag? Reageren
AXIO Geplaatst: 2 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb hem ook, erg vet hoor. ja ik vind hem ook vet vooral de mode : prof : seizoen ik speel het met een zelf gemaakt mannetje is echtr leuk ik speel bij barcelona en heb real madrid verslagen en misschien mag ik in de nationale ploeg van spanje Kan je je speler nu direct zelf weten hoeveel je hem geeft? geen 60 ofzo meer Bewerkt: 2 oktober 2008 door AXIO Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb hem ook, erg vet hoor. ja ik vind hem ook vet vooral de mode : prof : seizoen ik speel het met een zelf gemaakt mannetje is echtr leuk ik speel bij barcelona en heb real madrid verslagen en misschien mag ik in de nationale ploeg van spanje Kan je je speler nu direct zelf weten hoeveel je hem geeft? geen 60 ofzo meer Ik heb de game nog niet, maar dit zou een erg vreemde keuze geweest zijn. Het hele idee van de Be-A-Pro Mode is namelijk juist dat je speler zich ontwikkelt tot een echte ster, daarom begin je vrij laag. Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 ik heb hem op de xbox 360 vandaag gekregen! Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb hem ook zonet binnen gehaald, en ik moet zeggen dat het een mooi spel is. Het leuke is dat mijn online punten gewoon doortellen. ik had eerst met een andere EA spel (Eufa euro 2008) al 105.000 punten gehaald. Deze tellen gewoon mee. Ik ben zonet een seizoen begonnen. Met liverpool. Het ziet er uitstekend uit, en er zit eindelijk wat tempo in. Ik ben erg blij dat ik toch deze gehaald heb. Ik moest net tegen Middelbrough, en heb 3-2 gewonnen. Kwam al 0-1 achter, gewoon puur omdat het mijn eerste wedtrijd was. Toch nog 3-2 gewonnen terwijl ik ook nog een rode kaart had gekregen. Het voordeel is dat hij een beetje lijkt op de demo. De demo sprak mij erg aan, daarom heb ik ook dit spel gekocht. Top spel! Persoonlijk cijfer: 8.2 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb hem ook zonet binnen gehaald, en ik moet zeggen dat het een mooi spel is. Het leuke is dat mijn online punten gewoon doortellen. ik had eerst met een andere EA spel (Eufa euro 2008) al 105.000 punten gehaald. Deze tellen gewoon mee. Ik ben zonet een seizoen begonnen. Met liverpool. Het ziet er uitstekend uit, en er zit eindelijk wat tempo in. Ik ben erg blij dat ik toch deze gehaald heb. Ik moest net tegen Middelbrough, en heb 3-2 gewonnen. Kwam al 0-1 achter, gewoon puur omdat het mijn eerste wedtrijd was. Toch nog 3-2 gewonnen terwijl ik ook nog een rode kaart had gekregen.Het voordeel is dat hij een beetje lijkt op de demo. De demo sprak mij erg aan, daarom heb ik ook dit spel gekocht. Top spel! Persoonlijk cijfer: 8.2 ik vind de bewegingen en de gameplay veel beter dan bij de demo Reageren
NigelSlangen Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb hem ook zonet binnen gehaald, en ik moet zeggen dat het een mooi spel is. Het leuke is dat mijn online punten gewoon doortellen. ik had eerst met een andere EA spel (Eufa euro 2008) al 105.000 punten gehaald. Deze tellen gewoon mee. Ik ben zonet een seizoen begonnen. Met liverpool. Het ziet er uitstekend uit, en er zit eindelijk wat tempo in. Ik ben erg blij dat ik toch deze gehaald heb. Ik moest net tegen Middelbrough, en heb 3-2 gewonnen. Kwam al 0-1 achter, gewoon puur omdat het mijn eerste wedtrijd was. Toch nog 3-2 gewonnen terwijl ik ook nog een rode kaart had gekregen.Het voordeel is dat hij een beetje lijkt op de demo. De demo sprak mij erg aan, daarom heb ik ook dit spel gekocht. Top spel! Persoonlijk cijfer: 8.2 ik vind de bewegingen en de gameplay veel beter dan bij de demo ja ik ook Reageren
Bigstijn Geplaatst: 2 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2008 Ik heb de moeilijksheids graag net omhoog gezet zeg. Ik had de 2de, ik maak een poppetje ik ga spelen met liverpool. Ik speel dus tegen Chelsea, en win 10-0 met 4 min per helft. Ik scoor 7 x. Maar wel hardstikke vet spel, jammer van Liverpool, want ze hebben normale sponsor (carlsberg) niet op hen shirt. Verder zijn het allemaal hardstikke leuke modes, morge gelukkig weekend. Kan ik alles is uitproberen. Maar be a pro is nu echt geweldig . Reageren
Vegeta Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb een vraag , ik las end of the riot zijn bericht dus ik d8 : Kun je een eigen speler maken en met hem door het leven gaan. Dus ik word geaccepteerd bij barcelona dan ga k daar spelen...... Moeilijk uit te leggen. Reageren
Zaahed Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb een vraag , ik las end of the riot zijn bericht dus ik d8 :Kun je een eigen speler maken en met hem door het leven gaan. Dus ik word geaccepteerd bij barcelona dan ga k daar spelen...... Moeilijk uit te leggen. Dat kon je toch bij fifa 08 ook? Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Ik heb hem bij een vriend gespeelt, best leip. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb een vraag , ik las end of the riot zijn bericht dus ik d8 :Kun je een eigen speler maken en met hem door het leven gaan. Dus ik word geaccepteerd bij barcelona dan ga k daar spelen...... Moeilijk uit te leggen. je kiest eerst een team en dan kies je of je met een echte of met een zelf gemaakte voetballer wilt spelen en dan begin je als reserve speler en dan word je vaste speler en dan captain en tussendoor mag je is bij de internationale spelen enz Bewerkt: 3 oktober 2008 door end of the riot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.