Vegeta Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Speel je dan met een team of alleen met de speler. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Speel je dan met een team of alleen met de speler. je speelt alleen met die speler en dat maakt het juist leuk (als je toch een aanvaller bent) Reageren
Vegeta Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Oke nog een vraagje , bij fifa08/09 training demo zit de camera hele tijd achter jou speler . Hoe kun je dat doen bij een echte wedstrijd ? Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Mijn broer heeft hem vandaag gekocht! =] Ik ga hem straks maar eens uitproberen! Reageren
Dago58x Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Net bij ons Winkelcentrum in Rotterdam nog gekocht. Ik ga hem zo uitproberen!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2008 Oke nog een vraagje , bij fifa08/09 training demo zit de camera hele tijd achter jou speler . Hoe kun je dat doen bij een echte wedstrijd ? Dit kan. Druk op start. Ga naar spelinstellingen, daar zie je "camera's". Klik. Zet hem op prof. Dan heb je hem achter je. Volgens mij kan je hem ook op dinamisch zetten. Dan heb je hem er ook achter volgens mij Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik Heb ook een vraag : zit Het Nederlandse Elftal er nu wel goed in ? Reageren
gtakeus Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik Heb ook een vraag : zit Het Nederlandse Elftal er nu wel goed in ? nee dat is het enigste slechte aan het spel de name zijn nog steeds onbekent alle andere teams en landen hebben wel de goede spelers alleen het nederlands elftal weer niet Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik Heb ook een vraag : zit Het Nederlandse Elftal er nu wel goed in ? nee dat is het enigste slechte aan het spel de name zijn nog steeds onbekent alle andere teams en landen hebben wel de goede spelers alleen het nederlands elftal weer niet Maar Zit Het NL Elftal er wel IN. Reageren
AXIO Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik Heb ook een vraag : zit Het Nederlandse Elftal er nu wel goed in ? nee dat is het enigste slechte aan het spel de name zijn nog steeds onbekent alle andere teams en landen hebben wel de goede spelers alleen het nederlands elftal weer niet Maar Zit Het NL Elftal er wel IN. Hij zit er wel in, spelers moet jezelf doen btw: zo slecht vind ik dat niet het echte slechtste is rugnummers niet kunnen veranderen Zit nu in me 2e seizoen bij MSV Duisburg 1e geworden in duitse bundesliga 2 ik sta nu 2e in de duitse bungesliga 1 na 15 wedstrijden ofzo Ik laat me team nog wel eens zien en: ik speel sinds me promotie wereldklasse omdat ik 2-0 won van werder bremen zonder echte tegestand leek het me wel tijd voor wereldklasse en dat gaat best goed Bewerkt: 5 oktober 2008 door AXIO Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik Heb ook een vraag : zit Het Nederlandse Elftal er nu wel goed in ? nee dat is het enigste slechte aan het spel de name zijn nog steeds onbekent alle andere teams en landen hebben wel de goede spelers alleen het nederlands elftal weer niet Maar Zit Het NL Elftal er wel IN. Hij zit er wel in, spelers moet jezelf doen btw: zo slecht vind ik dat niet het echte slechtste is rugnummers niet kunnen veranderen Zit nu in me 2e seizoen bij MSV Duisburg 1e geworden in duitse bundesliga 2 ik sta nu 2e in de duitse bungesliga 1 na 15 wedstrijden ofzo Ik laat me team nog wel eens zien en: ik speel sinds me promotie wereldklasse omdat ik 2-0 won van werder bremen zonder echte tegestand leek het me wel tijd voor wereldklasse en dat gaat best goed Ok Bedankt Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik vind wel irri dat nederlandse elftal niet echt inzit de noteboom en zo zijn valse namen. Hadden ze zeker weer niet geld over voor het nederlandse licenties ofzo. En verder is fifa 09 leuk. Ik coach nu Ajax. Reageren
AXIO Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik vind wel irri dat nederlandse elftal niet echt inzit de noteboom en zo zijn valse namen.Hadden ze zeker weer niet geld over voor het nederlandse licenties ofzo. En verder is fifa 09 leuk. Ik coach nu Ajax. Check die team van beste spelers maar eens, staat er 1 bij van het 'neppe nederlands elftal' Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik vind wel irri dat nederlandse elftal niet echt inzit de noteboom en zo zijn valse namen.Hadden ze zeker weer niet geld over voor het nederlandse licenties ofzo. En verder is fifa 09 leuk. Ik coach nu Ajax. Check die team van beste spelers maar eens, staat er 1 bij van het 'neppe nederlands elftal' Ja bij fifa 08 zag ik dat ook al. De noteboom stond in world xl Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb fifa 09 vandaag op de pc gehaald. Ik vind het er wel KEI mooi uit zien. Vooral tijdens de tussenfilmpjes zie je de spelers echt fantastisch. Maar tijden de pro mode dan kijk je achter je speler en dan ziet de spel er wel uit alsof er poppetjes rondlopen Maar ... Tijdens het spelen pas ik en schiet ik met muis hoe verander ik dat ? Bewerkt: 5 oktober 2008 door Vegeta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.