Svenie Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 (bewerkt) Hier is al een topic over. Het topic kan je hier vinden. Edit: Ja maar die is niet meer zo up-to-date!!! Geen problemen toch ? Je kan met jouw screen zelfs het topic nieuw leven inblazen! En ik zal je zeggen Moderators zien niet graag topics die precies over hetzelfde onderwerp gaan. Bewerkt: 11 december 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wonga Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Ja maar die is niet meer zo up-to-date!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 11 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2006 Ja maar die is niet meer zo up-to-date!!!laatste post is 3 december, daar mag je dus echt wel posten hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master2 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 Er zal waarschijnlijk al een soort topic over zijn, maar ik kon ze niet vinden, dus maak ik een nieuwe. Mijn favo Cj, favo wapen en favo auto (Feltzer uit end of the line die vuurbestendig is) \/ Hier >>> Door Dutchy3010: Hier kan je voortaan je plaatjes van CJ, al dan niet met auto, plaatsen .<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moonbeam Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Er bestaat inderdaad al zo'n topic. Als je zelf al denkt dat er een dergelijk topic bestaat kun je dit makkelijk checken bij >Great topics<, daar staan alle 'grote' topics op een rijtje Verder is hier: >Het al bestaande topic< Mvg, Moonbeam Reeds samengevoegd Bewerkt: 22 december 2006 door Moonbeam Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 'Mijn' CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 M'n allereerste screenshot, met PS2 en ARMAX Saillant detail: de fotograaf kwam om tijdens het maken v/d foto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 Dit is mijn CJ wel wat gewoontjes maar ik vind het zo iritant om telkens andere kleren te kopen. ( Plaatje van WikiGTA ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Dit is mijn CJ op het moment: <Met geweer < En zonder Groet gammie. Bewerkt: 25 december 2006 door gammie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Justin8 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Mijn CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
justinW Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Haha, Hannibal The Cannibal >>> Door Dutchy3010: Dit zijn spamposts, graag in het vervolg voor je houden en ontopic blijven.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blink Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Hier 2 screens van CJ CJ Goes Godfather: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daffy Duck Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2006 Mijn CJ: Mijn CJ: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2007 Mijn CJ ziet er nu zo uit. Naar zijn lange metamorfose periode is dit eruit gekomen Aardig gelukt hea? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-GAME Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2007 K heb weer een nieuwe CJ gemaakt B) Wow die is wreeeeeeeeed:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.