michaelfivez Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 (bewerkt) Mijn cj (nu 74 % uitgespeeld) overal met zijn (mijn) favo kleren aan. Eerst een paar met favo motor (past goed bij kleren vind ik en is ook lekker snel). 's nachts was opzoek naar unique jumps met motortje. Zit wat voor de lol te schieten. Hellaas regent het wel waardoor niet zo goede kwaliteit. Zelfde nacht. was nog steeds opzoek naar schansen. Is wat aan het wheelieën om tijd te doven (weetje: hield wheelie 24 sec vol, 2e langste tijd van mij. record is 28 sec) Volgende dag (zo'n 3 uur in game tijd na vorige screen, 3 minuten dus). Wouw CJ mooi op de weg plaatsen, maar werd steeds gestoord en heb dus een barricade geplaatst (niet zichtbaar op foto). Verder heeft ie nog steeds favo kleren en moto (rood-wit mengeling, perfect ) Had eindelijk jump gevonden (ergens in een van die kleine stadjes boven Los Santos, redleijk dicht bij de rivier die tussen Las Venturas en Santos is). Heb een paar keer gespronge voor goeie screen, alleen CJ en blauwe lucht. Vond ik zelf een mooie screen. Weer een tijdje later bij andere jump die gelukt is. Was niet zo'n moeilijke (eigenlijk zijn ze allemaal gemakkelijk, behalve die waarbij je op de luchthave van san fiero moet landen, terwijl je over de rivier hebt gejumpt, heb je 500 ft nodig :o. En, als ie mislukt ben je je moto kwijt). 500 zoals gewoonlijk gekregen. Zo genoeg moto screens, wat screens van CJ zelf: Dit is dus nu mijn CJ van dichtbij. Hij is een soldier met 28.000 punten. EN volleerd piloot, motrorijder, autorijder en bootbestuurder (allemaal max. ). Ook heel goede gokker. Dit is hem ook (7 sec later getrokken, 7 minuten in gameplay). Gewoon wat uitgezoomt zodat je hem helemaal ziet En tot slot heb ik nog 2 extra fototjes getrokken: Dit is de motor, op gemikt met een sniper (239 kogels) En dit is een kaart, getrokken vanuit SAMA (een programma waarin je kunt zien wta je nog moet doen). Kil erop voor een vergroting (heb een thumbial van gemaakt, om ruzie met de moderators te voor komen ). Ik geef effe de legende: - De rode bolletjes zijn de gangstags die ik nog niet heb gedaan (ik dacht dat ik er zo'n 56 heb gedaan, dus nog 44 te gaan) - De blauwe bolletjes zijn de foto's die ik nog moet trekken (nog geen enkele gedaan, moet nog alle 50 doen) - De roze bolletjes zijn de hoefijzers die ik nog moet doen (heb ze allemaal al gedaan, dus geen roze meer op de kaart, hierdoor ben ik zo goed in gokken ) - En tot slot de gele bolletjes zijn de schelpjes die ik nog moet doen (heb er al 4 van de 50 gedaan) Dat was het dan, nu kunnen jullie het leven van mijn CJ beter voorstellen (ook al denk ik niet dat veel mensen dit bericht op pagina 23 gaan lezen ). O ja en nog iets: Thanks to ImageShack for Free Image Hosting Lijkt me wel beleefd Bewerkt: 7 april 2007 door michaelfivez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Hier, dit is de mijne (tja, wat is de oplossing van al die lijken?!!! ) EN NOG EENTJE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2007 (bewerkt) hier is dan mijn bescheiden CJ tje: Bewerkt: 5 mei 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
davesanandreas Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 Dit zyn myn Cj's ook met mooie waggies!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2007 (bewerkt) Dit is dus mijn cj hij ziet eruit als een elite soldaat Hij heeft dus max muscle en alles max weapen skills Jammer dat je op de foto die tekst kan zien maar dat was nodig om cj zo gaaf te laten bewegen. Mischien post ik binnenkort wel andere soort bewegingen met mijn cj. Bewerkt: 15 juni 2007 door powerpats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
baskroon15a Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2007 Dit is mijn Merk Cj:P met Evisu broek en D&G shirt gr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Stofzuiger Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2007 (bewerkt) Mijn cj met zijn prachtige auto en een stratocaster-shotgun. Bewerkt: 17 juni 2007 door phantom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wijst Geplaatst: 18 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2007 Mijn CJ screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Komt hij jullie bekend voor? B.A. Baracus; Black Top en Urban Camo uit Binco, LS-ketting van DidierSachs en Mohawk and Beard bij de kapper in Playa Del Selville in Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ninoke Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 (bewerkt) Hier is mijn cj ik draag eigelijk elke dag wel wat anders maar deze keer heb ik special mijn rockster kleren aangedaan. Met een Fender Stratocaster (heb ik in het echt ook maar dan in zwart met wit) My new album out now! reacties geven mag! Bewerkt: 24 juni 2007 door Ninoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pulaski Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) Psycho Killer Beetje oude foto maar goed. Die Dude jacket is ook wel tof Met ringbaard en hoe heet zo'n hoofddeksel al weer? Bewerkt: 28 juni 2007 door Pulaski Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grovemember Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 yu gta maten ik heb 2 soorten cj de 1ne is de grove master en de andere is een lid van de mafia veel game plezier en groette van weba Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 29 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2007 Dit is mijn coole CJ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2007 ik heb San Andreas op xbox maar ga hem vandaag op pc hebben mijn mannetje heeft : volledig tuxedo pak cesar and beard spats gouden crowex en een dollar chain alle kleren van DIDIER SACHS en haircut van old reece Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 24 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2007 (bewerkt) heb hele topic gekeken vind echt veel lelijke CJs hier man :o ik heb jammer genoeg op PS2 maar heb CJ gespierd dan heb ik haren : cesar alleen dan zon extra streepjes aan zijkant ( $400 ) Ketting van Didier Sachs standaard spijkerbroek grijs t-shirt van victim witte sneakers van pro-lap maak die maareens ziet dope uit Bewerkt: 24 juli 2007 door Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.