PowerPats Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2007 Ik vindt het wel flauw van jou dat je andere cj's afkraakt Hun mogen tog zelf weten hoe hun hun cj's maken ? Maar ontopic mijn cj heeft een politieuniform met een red beret die penningketting en een dikke zonnebril hij ziet eruit als zo een marechaussee persoon vooral als hij een dikke m4 in zijn handen heeft Ik post binnenkort een foto san andreas wil niet werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2007 Dit is mijn CJ : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtakiller94 Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 (bewerkt) Dit is mijn CJ : Die is vet , Die van mij draagt een Rockstar vest LegerBroek Witte sneakers Goude Horloge Naambordjes ketting -Geen Bril of Pet ! Screen komt niet! Bewerkt: 27 juli 2007 door Gtakiller94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 27 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2007 Dit is mijn CJ : Zo zag de mijne er ook een beetje uit. Maar ik speel eigenlijk nooit singleplayer meer, na de story missies vind ik er niks meer aan, dus speel alleen nog maar online. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grovemember Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 yu hier is mijn cj hij leid eigenlijk een dubbel leven(lol) hier is hij lid van de mafia en hier is hij een arms delaer van hawaii(lol) groetten en veel game plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sevaboy Geplaatst: 29 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2007 (bewerkt) Check me CJ; Bewerkt: 29 juli 2007 door sevaboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2007 Hier is mijn "CJ" Eigenlijk heet ze Bulma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Dit is mijn CJ : Ik had even niks te doen , dus heb maar een paar screens gepost... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EyeOnMe Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 Mijn maffia CJ: En mijn vechtmachine met de hulp van Scrtz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Distortion Geplaatst: 31 juli 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2007 (bewerkt) Dit is mij C.J Comments zijn welkom Bewerkt: 1 augustus 2007 door The Distortion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 dit is mijn CJ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Limbolander Geplaatst: 1 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2007 Mijn maffia CJ: En mijn vechtmachine met de hulp van Scrtz nice zo ziet die er van mij ook bijna uit ik heb die LOC t-shirt ofzo dan zie je beetje wit aan de uiteinde van de t-shirt mouwe die je ook bij Victim kan halen en ik hem cesar achtige haren alleen aan de zijkanten zon strepen en no glasses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EyeOnMe Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Mijn maffia CJ: En mijn vechtmachine met de hulp van Scrtz nice zo ziet die er van mij ook bijna uit ik heb die LOC t-shirt ofzo dan zie je beetje wit aan de uiteinde van de t-shirt mouwe die je ook bij Victim kan halen en ik hem cesar achtige haren alleen aan de zijkanten zon strepen en no glasses ja maar dit t-shirt leek erop en heb deze maar gekocht en die strepen zitten er wel op maar die kan je alleen zien vanaf de andere kant. Tenminste de haircut heette "Detail Cut" en wat dezelfde prijs die jij zij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) Lol , AB Returs; voor de mensen die AB niet kennen , het is die neger uit The A-Team , prachtige serie [edit] Ik bedoel dus B.A. want Ab is van The A-Beam , de parodie van MM op The A-team Bewerkt: 3 augustus 2007 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 (bewerkt) die van mij is een botje -_-' Bewerkt: 2 augustus 2007 door -_- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.