~Lance Vance Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Lol, dit is nu mijn CJ, is echt gaaf om dik te zijn, als iemand voorbij loopt en me beledigd druk op Nee en dan beledigd CJ hem terug Hij zei een keer tegen een vrouw "And you're a very ugly lady" en meteen knokken En ook als ie geld oppakt zegt ie dingen als "I'ma spend this on a good meal" of als ie iemand neer slaat "So you got a problem with the fat man?!" xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 2 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2007 Hier is mijn CJ met mislukte skin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Een vriendelijk, maar uitdrukkelijk verzoek om vragen en/of commentaar over de screens niet in dit topic te plaatsen, ik heb alles verwijderd van de laatste dagen. Als je een vraag, opmerking, reactie of wat dan ook over de screens heb, stuur je maar een PM naar het betreffende lid. Dit topic is namelijk voor screens, en niet voor teksten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Ik ben weer eens overnieuw begonnen en dit is mijn CJ geworden , hij ligt op bed te slapen met zijn katana... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 3 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2007 Dit is mijn C.J. (Thanks to JTV voor 100%) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 Dit is mijn cj en hij heeft een oplossing voor het fileprobleem en de bijkomende luchtvervuiling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rogier0202 Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) dit is de CJ van de ps2 voor de pc komt nog kan iemand me vertellen hoe je een foto van CJ maakt op de pc >>> Door Dutchy3010: Daar heb je in je topic al antwoord op gehad. <<< Bewerkt: 4 augustus 2007 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Nou, dit is dus mijn CJ, ik heb voor elk gedeelte van SanAndreas een eigen kleding stijl. (De Country Zone is hetzelfde als m'n LosSantos Kleding, en van Las Venturas oowk van het woestijn-gedeelte) Ik ga ze even niet van allemaal laten zien (Te Lui ) Maar omdat LosSantos m'n favoriete stad is zal ik die van die wel laten zien: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rick.. Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 beetje standaard lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Dit is mijn cj met zijn BMW: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Mijn Cj heeft net een nieuwe scooter *ahum* gekocht *ahum* M.V.G, -.Exorcist P.S Klik op de foto's voor een vergroting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dukeboy Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) mijn cj Bewerkt: 30 september 2007 door dukeboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) My CJ (Bedankt aan -Mathijs- & JTV voor 100%!) Enjoy 2 Screens.. kan een mod 1 verwijderen? ^^ Bewerkt: 7 oktober 2007 door Dastard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2007 dit is mijn CJ lijkt een beetje op me eige style Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.