Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

Gebeurde gisteren ook bij mij. Ikzelf stond bij de massa en een stuk of 3 bij een ander antwoord. Die bleken t goed te hebben.

In de Socom room staat een leaderboard van een spel. Is dat van een spel binnen Home of van Socom Confrontation? Want ik kon dat spel nog niet vinden.

Volgens mij van soccon confrentation. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

Ik heb 1 zo'n moment in home gehad dat er een hele moeilijk vraag was en de meerderheid stond op groen bij het stellen van de vraag. Toen de antwoorden kwamen ben ik meteen naar blauw gerend en iedereen liep me achterna :7 Antwoord was uiteindelijk geel :7 Kan je nagaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 zo'n moment in home gehad dat er een hele moeilijk vraag was en de meerderheid stond op groen bij het stellen van de vraag. Toen de antwoorden kwamen ben ik meteen naar blauw gerend en iedereen liep me achterna :7 Antwoord was uiteindelijk geel :7 Kan je nagaan...

Idd. Net even gespeeld, iedereen volgt elkaar gewoon. Kan er ook mee te maken hebben dat ik zelf bij het merendeel van de vragen 'wtf' denk.. :7

Voor het eerst in een paar maanden dus weer Home op gestart. Ik moet zeggen dat het steeds groter/leuker/beter word :) Ik heb eigenlijk alleen ff alle nieuwe ruimtes gecheckt en een spelletje Buzz gespeeld. Kan iemand mij vertellen, waar ik in de inFamous ruimte dat spelletje (niet inFamous zelf, duh :cab: ) op kan starten?

Oja, en kan je ook je eigen Buzz quizzen maken?

EDIT: Oja II, ik heb geloof ik nog ergens een code voor een inFamous shirt liggen, even opzoeken en dan zal ik er straks eens naar kijken.. :)

Bewerkt: door Bayside
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 1 zo'n moment in home gehad dat er een hele moeilijk vraag was en de meerderheid stond op groen bij het stellen van de vraag. Toen de antwoorden kwamen ben ik meteen naar blauw gerend en iedereen liep me achterna :7 Antwoord was uiteindelijk geel :7 Kan je nagaan...

Idd. Net even gespeeld, iedereen volgt elkaar gewoon. Kan er ook mee te maken hebben dat ik zelf bij het merendeel van de vragen 'wtf' denk.. :7

Voor het eerst in een paar maanden dus weer Home op gestart. Ik moet zeggen dat het steeds groter/leuker/beter word :) Ik heb eigenlijk alleen ff alle nieuwe ruimtes gecheckt en een spelletje Buzz gespeeld. Kan iemand mij vertellen, waar ik in de inFamous ruimte dat spelletje (niet inFamous zelf, duh :cab: ) op kan starten?

Oja, en kan je ook je eigen Buzz quizzen maken?

EDIT: Oja II, ik heb geloof ik nog ergens een code voor een inFamous shirt liggen, even opzoeken en dan zal ik er straks eens naar kijken.. :)

Je kan ergens met en trap naar beneden en daarnaast is als het goed is een huisjes daar in de buurt kan je de game opstarten, maar niet naar beneden lopen

Ik speel regelmatig Home en praat veel met vrienden in mijn Penthouse. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Lucky :7

Wat voor penthouse heb je dan? Er is toch voor zover nog maar een huis te koop..?

Mooi appartement boven op een flat gebouw. Hij is nu helaas uit de store gehaald en komt later terug. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Lucky :7

Wat voor penthouse heb je dan? Er is toch voor zover nog maar een huis te koop..?

Mooi appartement boven op een flat gebouw. Hij is nu helaas uit de store gehaald en komt later terug. :D

Mag ik dat penthouse ook is zien? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Oké, bedankt :)

Net weer even die quiz gespeeld, en na eerst een Terminator quiz te hebben gehad en daarna de Transformers quiz die toen begon ben ik er weer uit gestapt. Jammer dat het niet iets algemenere onderwerpen zijn.. :/

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag weer een home update. :D Vandaag kunnen we een Fat Princes space verwachten met een mini game en een prijs als je die game voltooid. En de opstart functie van Motorstorm: Pacific Rift in home waar we binnenkort ook een space van kunnen verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...