Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

Playstation Home?

Is dat een site?

Ja zeker.

Ik heb de Playstation Store op mijn psp.

Daarmee kun je dan allemaal dingen kopen en gratis filmpjes en demo's downloaden.

Nee, Playstation Home is een virtuele wereld waar je kan rondlopen, mensen ontmoeten, bowlen, poolen,...

Het lijkt op Second Life.

En het is alleen maar voor ps3. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

Zo gaat het niet zo makkelijk. Het beste is dat je bij iemand gaat staan en op X drukt. Dan verschijnt er een venster. Druk op de pijltjestoetsen (links of rechts) en dan zal er na enige tijd 'play' verschijnen. Druk nu op X. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb net dat XI tournament uitgespeeld in Playstation Home, ik vind dat de prijzen wel wat groter hadden gemogen. Wie weet worden die ook nog wel groter aangezien het nog niet is afgelopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net dat XI tournament uitgespeeld in Playstation Home, ik vind dat de prijzen wel wat groter hadden gemogen. Wie weet worden die ook nog wel groter aangezien het nog niet is afgelopen.

Wat houdt dat toernooi in? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net dat XI tournament uitgespeeld in Playstation Home, ik vind dat de prijzen wel wat groter hadden gemogen. Wie weet worden die ook nog wel groter aangezien het nog niet is afgelopen.

Wat houdt dat toernooi in? :?

Er is een organisatie in Home niet heet XI en die heeft wat opdrachten voor je. Die opdrachten bestaan uit puzzeltjes en mini-games zoals doolhofen, arcade games en text based games. Met die puzzel verdien je fragments waar er totaal 24 van zijn en als je zin heb kan je nog vlinders verzamelen voor meer prijzen. Na afloop krijg je een filmpje te zien en krijgt te horen dat je voortaan ook bij het XI team hoort en dat je snel weer van ze zult horen.

Link to comment
Delen op andere websites

OVER DE RED BULL AIR RACE:

Ik heb gisteren de hele avond liggen klooien hoe ik nou die air race moest doen, en het is eigenlijk heel makkelijk:

Ga naar die plek waar als die mensen staan en ga zo dicht mogelijk bij een vliegtuig staan, DRUK nu op de linker joystick, hierdoor zal het beeld een beetje inzoomen, nu krijg je de mogelijkheid om op red bull aire race ofsoiets te drukken, druk op X en dan nog eens op X om op play te drukken, SUCCES MET JE VLUCHT!!!

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...