Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

maar ik bedoel echt het spel starten, niet de laadtijden ofzoow.

Dat vind ik het enige grote minpunt aan Home

Je moet er idd snel bij zijn ja, anders moet je wachten.

Ja het duurt heel lang voor dat je is een spelletje bowling kan doen... :{

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik heb gister 3 potjes achter elkaar gespeelt, je moet wel snel zijn, maar het is wel realistisch, met die bowlingbanen, het is ook erg leuk. op de bank lekker babbelen met mensen en bowlen, hoewel ik er bar slecht ik ben. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Mijn filmpje in PS Home, had een running man line georganiseerd. ^_^

of beter gezegt, ik begon te dansen, en toen begonnen andere mensen om me heen ook te dansen. en we maakten toen een rij, was echt gezellig en zo leuk. ^_^

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn filmpje in PS Home, had een running man line georganiseerd. ^_^

of beter gezegt, ik begon te dansen, en toen begonnen andere mensen om me heen ook te dansen. en we maakten toen een rij, was echt gezellig en zo leuk. ^_^

Leuk filmpje, alleen jammer dat je

liedje er niet onder heb geplakt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag 3x 1e geworden met de Buzz TV Quiz :7 Die Quiz is wel lache en mooi gemaakt. Zulke interactieve rooms moeten ze meer maken...

Die was er vroeger ook al maar er zaten grote fouten in en hij is daardoor verdwenen. Wist niet dat hij er alweer was. Ga het gelijk proberen :tu:

Home wordt wel steeds leuker en groter dus ik snap niet dat mensen het saai vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag 3x 1e geworden met de Buzz TV Quiz :7 Die Quiz is wel lache en mooi gemaakt. Zulke interactieve rooms moeten ze meer maken...

Die was er vroeger ook al maar er zaten grote fouten in en hij is daardoor verdwenen. Wist niet dat hij er alweer was. Ga het gelijk proberen :tu:

Home wordt wel steeds leuker en groter dus ik snap niet dat mensen het saai vinden.

Ik dacht al zoiets...

Want ik vond het al raar dat als hij klaar was met opstarten en ke het informatie scherm kreeg dat erbij stond dat die Buzz HQ terug was. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag 3x 1e geworden met de Buzz TV Quiz :7 Die Quiz is wel lache en mooi gemaakt. Zulke interactieve rooms moeten ze meer maken...

Die was er vroeger ook al maar er zaten grote fouten in en hij is daardoor verdwenen. Wist niet dat hij er alweer was. Ga het gelijk proberen :tu:

Home wordt wel steeds leuker en groter dus ik snap niet dat mensen het saai vinden.

Ik dacht al zoiets...

Want ik vond het al raar dat als hij klaar was met opstarten en ke het informatie scherm kreeg dat erbij stond dat die Buzz HQ terug was. :Y

Ik heb het zelf net ook het eerst gedaan. Jammer is dat iedereen elkaar achterna loopt, en dat er geen nederlandse versie van is.

Maar het idee is wel erg leuk gedaan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben vandaag 3x 1e geworden met de Buzz TV Quiz :7 Die Quiz is wel lache en mooi gemaakt. Zulke interactieve rooms moeten ze meer maken...

Die was er vroeger ook al maar er zaten grote fouten in en hij is daardoor verdwenen. Wist niet dat hij er alweer was. Ga het gelijk proberen :tu:

Home wordt wel steeds leuker en groter dus ik snap niet dat mensen het saai vinden.

Ik dacht al zoiets...

Want ik vond het al raar dat als hij klaar was met opstarten en ke het informatie scherm kreeg dat erbij stond dat die Buzz HQ terug was. :Y

Ik heb het zelf net ook het eerst gedaan. Jammer is dat iedereen elkaar achterna loopt, en dat er geen nederlandse versie van is.

Maar het idee is wel erg leuk gedaan :tu:

Ik vindt het wel geinig lijkt wel een stormloop. :7

Ooit stond bijna iedereen op hetzelfde vak behalve ik en nog iemand wij stonden samen op een ander vak en wij hadden het toen juist, dat was echt zo'n grappig moment. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Gebeurde gisteren ook bij mij. Ikzelf stond bij de massa en een stuk of 3 bij een ander antwoord. Die bleken t goed te hebben.

In de Socom room staat een leaderboard van een spel. Is dat van een spel binnen Home of van Socom Confrontation? Want ik kon dat spel nog niet vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...