Jump to content

Playstation Home


philip14

Playstation Home  

120 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vind jij ervan?

    • Vet!
      45
    • Lijkt mij wel aardig
      22
    • Ik moet het eerst nog zien
      13
    • Lijkt mij niet veel aan
      10
    • Erg saai
      16
    • Anders, namelijk
      7


Recommended Posts

we hebben het over de OPEN beta, die voor iedereen beschikbaar is....

maar hoe kan dat, bij staat ie er niet bij...

Je hebt de knop waar je je op drukt als je je wilt aanmelden. :Y

En je hebt de knop waar de PS Store is daartussen. :Y

weet ik, bij staat er alleen (als ik ingelogd ben) accountbeheer en Playstation Store, van de rest niks...de softwareupdate heb ik de nieuwste van zegt ie...ik snap er niks van

weet iemand wat ik kan doen??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 380
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    70

  • Rullez

    54

  • studio dewolf

    25

  • Reinier93

    16

we hebben het over de OPEN beta, die voor iedereen beschikbaar is....

maar hoe kan dat, bij staat ie er niet bij...

Je hebt de knop waar je je op drukt als je je wilt aanmelden. :Y

En je hebt de knop waar de PS Store is daartussen. :Y

weet ik, bij staat er alleen (als ik ingelogd ben) accountbeheer en Playstation Store, van de rest niks...de softwareupdate heb ik de nieuwste van zegt ie...ik snap er niks van

weet iemand wat ik kan doen??? :?

Reset je systeem zo'n 1/2 keer en laat hem rustig aanmeld op het Playstation Network. Als hij dan nog niet in het zelfde rijtje als Accountbeheer en Playstation Store staat dan raad ik je aan op Sony zelf te bellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beter dat in home moet hij credits maken vb je hebt gewonnen met bowling dan krijg je digitaal geld (niet echt geld) en je kunt voorwerpen kopen met digitaal geld.

je hebt gelijk dat vind ik ook:D

Het was eigenlijk ook al verdacht dat HOME gratis was. :7

En daarom zal je waarschijnlijk moeten betalen voor nieuwe spulletjes. :(

Dat was van te voren al gemeld, maar dat zoveel en zo duur de spullen zouden worden niet.

Ik vind het gewoon naaierij, voor die rommel zo veel geld vragen, en een huisje kost 5 euro O.o

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind beter dat in home moet hij credits maken vb je hebt gewonnen met bowling dan krijg je digitaal geld (niet echt geld) en je kunt voorwerpen kopen met digitaal geld.

je hebt gelijk dat vind ik ook:D

Het was eigenlijk ook al verdacht dat HOME gratis was. :7

En daarom zal je waarschijnlijk moeten betalen voor nieuwe spulletjes. :(

Dat was van te voren al gemeld, maar dat zoveel en zo duur de spullen zouden worden niet.

Ik vind het gewoon naaierij, voor die rommel zo veel geld vragen, en een huisje kost 5 euro O.o

Welk huis kost 5 euro als ik vragen mag?

Link to comment
Delen op andere websites

Mikey, volgens mij was het een Open Beta waar je je tevoren moest aanmelden, maar het tot een bepaalde tijd niet meer kon...

@CrankEye

als je naar shopping geval gaat, langs de winkels, kan je er ergens ook een huis kopen voor 5 euro :puh:

met dezelfde naam als alle andere zooi die je kan kopen (iets met summerhouse dacht ik)

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Mikey, volgens mij was het een Open Beta waar je je tevoren moest aanmelden, maar het tot een bepaalde tijd niet meer kon...

@CrankEye

als je naar shopping geval gaat, langs de winkels, kan je er ergens ook een huis kopen voor 5 euro :puh:

met dezelfde naam als alle andere zooi die je kan kopen (iets met summerhouse dacht ik)

Idd, iets met summerhouse, volgens mij rechts van dat shopping dinges op de onderste verdieping.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is er een nieuwe update verschenen 1.04.

Maar WTF doet die eigenlijk?

Er zijn geen nieuwe locaties, geen nieuwe meubels, geen nieuwe kleren sterker zelfs ik ben al mijn ice breaker kleren kwijt alweer. :duh::duh::duh::duh::duh:

Ja het inloggen gaat beter maar das ook alles. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Mikey, volgens mij was het een Open Beta waar je je tevoren moest aanmelden, maar het tot een bepaalde tijd niet meer kon...

@CrankEye

als je naar shopping geval gaat, langs de winkels, kan je er ergens ook een huis kopen voor 5 euro :puh:

met dezelfde naam als alle andere zooi die je kan kopen (iets met summerhouse dacht ik)

Idd, iets met summerhouse, volgens mij rechts van dat shopping dinges op de onderste verdieping.

Lol die heb ik gratis gekocht in de closed beta. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ice-Breaker kleding....

Tja heb het ondertussen al 3 keer uitgespeeld en alle 3 de keren de kleding binnen een dag weer kwijt geraakt..

Heb het een beetje gehad daarmee...!!!! :duh:

Maar verder is het wel aardig.. Jammer dat je alleen niet met 2 controllers kan spelen. Dan kan je samen bowlen of poolen ofzo... Dat zou ik wel graag willen zien. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Mikey, volgens mij was het een Open Beta waar je je tevoren moest aanmelden, maar het tot een bepaalde tijd niet meer kon...

nou, ik heb (onder andere) Little Big Planet voor kerst gekregen, moet ik die updat instalerren, en als ik dan een keer terugkeek, stond ie er opeens wel!

nu heb ik Home even gespeeld en eerlijk gezegd vind ik het NOG niet veel aan...

Link to comment
Delen op andere websites

PAS OP! negatieve mening:

Als ik heel vrij mag zijn vind ik het echt een dom iets... :{

Je kan geen reet doen, alles moet je downloaden, kopen of unlocken :S

De graphics zijn fantastisch maar dat is het enige leuke. :tu:

Zonde dat je geld aan moet uitgeven aan allerlei kleding en meubels...

Een kerstmannenjas voor €0,99!!! belachelijk...

Ik naar het theater, zat ik daar (helemaal alleen) naar een reclame te kijken over GT5 Nissanshit, die ik dus buiten ook al 10x had gezien! :bonk:

Maar ja ik ga het niet meer spelen... ik vind het belachelijk om voor dingetjes te moete betalen en de laadtijden zijn ook erg lang.

Mijn mening... onthoudt dat 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...